ik denk het welquote:Op woensdag 29 oktober 2025 23:09 schreef Shii het volgende:
Vraag me af of Klaver niet beter had gepresteerd i.p.v. Timmermans.
Maar ja dat is achteraf.
Ik denk wel dat Klaver meer geitenwollensokken linksen op de hand had gekregen.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 23:09 schreef Shii het volgende:
Vraag me af of Klaver niet beter had gepresteerd i.p.v. Timmermans.
Maar ja dat is achteraf.
die hele fusie tussen die 2 partijen is sowieso geen goed ideequote:Op woensdag 29 oktober 2025 23:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik denk wel dat Klaver meer geitenwollensokken linksen op de hand had gekregen.
Jij moet van muis zeker verplicht geitenwollensokken dragen.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 23:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik denk wel dat Klaver meer geitenwollensokken linksen op de hand had gekregen.
is Muis een Klaver liefhebber?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 23:11 schreef Shii het volgende:
[..]
Jij moet van muis zeker verplicht geitenwollensokken dragen.
Apart met een achterkamer afspraak hadden ze in de coalitie gesprekken waarschijnlijk grotere daadkracht gekregen denk ik.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 23:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
die hele fusie tussen die 2 partijen is sowieso geen goed idee
Muis verplicht mij helemaal niks, ik vind geitenwollensokken gewoon lekker om te dragen.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 23:11 schreef Shii het volgende:
[..]
Jij moet van muis zeker verplicht geitenwollensokken dragen.
quote:Op woensdag 29 oktober 2025 23:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Muis verplicht mij helemaal niks, ik vind geitenwollensokken gewoon lekker om te dragen.
En dat moet ik helemaal niet onder dwang zeggen van haar
Dat ging bij mij niet helemaal goed.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 23:05 schreef Shii het volgende:
[..]
Uitvouwen en weer terugvouwen kost ook wel tijd.
Meely vouw proquote:Op woensdag 29 oktober 2025 23:14 schreef maily het volgende:
[..]
Dat ging bij mij niet helemaal goed.![]()
Jep!quote:
Wat bedoel je?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 23:17 schreef DerRabbit het volgende:
Is die masburbatie nog steeds aan het trollen
In deze donkere dagen kan ik wel snappen dat je behoefte hebt aan de lente in de ogen van de tandarts assistentquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |