Ik heb maar gewoon wat gedaanquote:Op woensdag 29 oktober 2025 23:14 schreef maily het volgende:
[..]
Dat ging bij mij niet helemaal goed.![]()
Ik had van het weekend een Coke Cherry met spiced rum. Dat was best lekkerquote:Op woensdag 29 oktober 2025 23:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik had nwt rum en een bifi worstje
Doe mij maar een spiced cherry zonder cokequote:Op woensdag 29 oktober 2025 23:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik had van het weekend een Coke Cherry met spiced rum. Dat was best lekker
quote:Op woensdag 29 oktober 2025 23:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
is op vanwege leverproblemen
Druk bezig in een tel spel op FOK! Prioriteitenquote:Op woensdag 29 oktober 2025 23:26 schreef Shii het volgende:
Laatst een documentaire gekeken en ik vergeet niet die Mirjam Bikker die op haar telefoontje bezig is terwijl er een discussie gaande is over het aanpassen van de euthanasiewet met de moeder van een meisje waar het allemaal om draait voor haar....
Helemaal mee eens. Op de middelbare scholen hier mogen ze hun telefoontjes niet gebruiken tijdens de les, dus waarom wel bij zo'n debat.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 23:37 schreef Shii het volgende:
Echt walgelijk, en wat de reden dan ook is om even te appen, typen, enz., maar tijdens zo'n heftig onderwerp leg je je mobieltje maar even weg.
Ja snap het ook niet. Viel me al eerder op tijdens debatten, maar bij zo'n precair onderwerp waarbij ook familie aanwezig is en eigenlijk de aanleiding waardoor je uberhaupt op zo'n moratorium komt.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 23:41 schreef devzero het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Op de middelbare scholen hier mogen ze hun telefoontjes niet gebruiken tijdens de les, dus waarom wel bij zo'n debat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |