Nee hoor.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:46 schreef Masberum het volgende:
Ow nee, daar gaat ze weer de vloer met ons aanvegen
Ja dan krijg je ditquote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:53 schreef greysbones het volgende:
I
[..]
s de schuld van @:Maily
Die heeft in FB gezegd dat het goed gaat
I jinxed itquote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:53 schreef greysbones het volgende:
I
[..]
s de schuld van @:Maily
Die heeft in FB gezegd dat het goed gaat
spoel maar lekker doorquote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:54 schreef greysbones het volgende:
Oleeeeee
Posts gaan door de plee
Hupsakeee
Weg ermee
Gewoon met drinkwaterquote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:55 schreef maily het volgende:
[..]
spoel maar lekker door
regenwater genoeg
quote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:55 schreef maily het volgende:
[..]
jij had dat eerder gequote dan dat ik mijn reactie kon zien
En dat blijf ik raar vindenquote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:55 schreef maily het volgende:
[..]
jij had dat eerder gequote dan dat ik mijn reactie kon zien
quote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
En dat blijf ik raar vinden
Waarom ziet de 1 de Posts sneller dan de ander ..
of likes op een Posts die je zelf (nog) niet ziet
Hopen dat het snel weer normaal werktquote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:58 schreef Shii het volgende:
Vanochtend/vanmiddag leek het weer snel dus ik dacht, nou laat ik maar weer een maandje abo nemen. Maar jammer. Geld voor wat? Om de advertenties te omzeilen, maar verder?
Eensquote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:58 schreef Shii het volgende:
Vanochtend/vanmiddag leek het weer snel dus ik dacht, nou laat ik maar weer een maandje abo nemen. Maar jammer. Geld voor wat? Om de advertenties te omzeilen, maar verder?
Ja, het is vooral heel irritant. En denk misschien zijn al die gigantische advertenties wel de oorzaak. Maar goed, ik heb er ook geen verstand van.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:01 schreef JustinK het volgende:
[..]
Hopen dat het snel weer normaal werkt
Ik weet het ook niet. Misschien wel de plaatjes van mario...quote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:03 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja, het is vooral heel irritant. En denk misschien zijn al die gigantische advertenties wel de oorzaak. Maar goed, ik heb er ook geen verstand van.
Of ruim 10.000 bolkjens.....quote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:04 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet. Misschien wel de plaatjes van mario...
Oh ja, sorry daarvoor.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:06 schreef JustinK het volgende:
[..]
Wie weet![]()
Maar die zijn alleen nodig omdat jullie bolken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |