Wat denk je van deze ?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 05:22 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nou ik werd dus wakker en dacht: zo, en nu ga ik FOK! op, mario irriteren en met FF over politiek praten. Wat denk je zelf, dat ik een glazen bol heb om te weten wie er is? Dat zie ik pas zodra ik "Moggûh" zeg
Ach, dit is elke ochtend, zeiken omdat ik er ben, dan dondert ie maar lekker zelf op.. Het is dat ik niet zo kinderachtig ben om TR's te zetten maar het is wel fakking triest elke keer hierover te zeiken.quote:
als VVD draait (goh) en toch met GL gaat samenwerking is dit de enige juistequote:Op donderdag 30 oktober 2025 05:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wat denk je van deze ?[ afbeelding ]
Ik zit hier hier de hele nacht en vermaak me kostelijk. En heb dan geen zin in gezeik.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 05:23 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ac, dit is elke ochtend, zeiken omdat ik er ben, dan dondert ie maar lekker zelf op.. Het is dat ik niet zo kinderachtig ben om TR's te zetten maar het is wel fakking triest elke keer hierover te zeiken.
Dat snap ik heel goed maar dan zal je echt mario aan moeten kijkenquote:Op donderdag 30 oktober 2025 05:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zit hier hier de hele nacht en vermaak me kostelijk. En heb dan geen zin in gezeik.
Goh doet het hem.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 05:24 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
als VVD draait (goh) en toch met GL gaat samenwerking is dit de enige juiste
quote:Op donderdag 30 oktober 2025 05:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goh doet het hem.![]()
Draaien is VVD niet vreemd.
Fransie ook opgestapt las ik, maar denk ondanks het dicht bij elkaar zit er geen grote veranderingen komenquote:
Dat gaat ook niet heel snel. Maar ik heb nu wel meer vertrouwen in hoe het verder gaat.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 05:35 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Fransie ook opgestapt las ik, maar denk ondanks het dicht bij elkaar zit er geen grote veranderingen komen
Ik ga even poepen.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 05:41 schreef _UserName_ het volgende:
interessant wel.. Als D66 het niet lukt kan PVV het probere met BBB, FvD, Ja21, CDA en VVD?
Maar mijn beste confrčre, dat waren hele andere tijden.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 05:53 schreef _UserName_ het volgende:
Ik denk dat als D66 het niet lukt iets te vormen, men dan ineens wel met PVV wil, was 2 jaar terug net zo dacht ik
Wanneer denk je dat we een nieuw kabinet hebben?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 05:58 schreef _UserName_ het volgende:
PVV is wel zichtbaar door het ijs gezakt ja.. We gaan het zien, ik hoop in ieder geval op centrumlinks, dat de SP nog iets kan betekenen
Lekker sliepe freonquote:Op donderdag 30 oktober 2025 06:25 schreef FreshFruit het volgende:
Ik ga ook nog even dromen. Fijne dag skatsjes,
Hey Lafquote:Op donderdag 30 oktober 2025 06:37 schreef laforest het volgende:
Ik ben hier niet meer voor punten hoor.
quote:
Goed goedquote:Op donderdag 30 oktober 2025 06:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Lafdat is lang geleden, hoe is het daar?
quote:
Fijn te horen.quote:
Beter dan hierquote:Op donderdag 30 oktober 2025 07:00 schreef laforest het volgende:
[..]
Zo even naar de winkel lopen. Deze week nog steeds redelijk warm hier. Echt lekker.
Hier is het gedaan met de warmte gelukkig, we hebben een paar dagen met veel wind en regen gehad.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 07:00 schreef laforest het volgende:
[..]
Zo even naar de winkel lopen. Deze week nog steeds redelijk warm hier. Echt lekker.
Als je mij een beetje kent dan weet je dat ik wel blij ben met dit voorlopige resultaat. Mijn partij.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 07:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fijn te horen.
Hier gaat alles nog hetzelfde
En ik ben niet blij met Jetten, maar goed het volk heeft gekozen.
Deze week was het 27 en zonnig. Nu is het nog vroeg en 16/zonnig. Zal niet meer dan 23/24 worden. Ik merk wel dat de zomer voorbij is.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 07:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier is het gedaan met de warmte gelukkig, we hebben een paar dagen met veel wind en regen gehad.
Je mag ook blij zijn, niets mis mee. We gaan wel zien wat het gaat worden.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 07:03 schreef laforest het volgende:
[..]
Als je mij een beetje kent dan weet je dat ik wel blij ben met dit voorlopige resultaat. Mijn partij.
Maar anyway, blij je weer te spreken. Tijdje geleden.
Morguh KW ik duim voor je vandaag. Heel veel succesquote:
23/24 is nog lekker, dat hou ik ook nog wel vol.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 07:05 schreef laforest het volgende:
[..]
Deze week was het 27 en zonnig. Nu is het nog vroeg en 16/zonnig. Zal niet meer dan 23/24 worden. Ik merk wel dat de zomer voorbij is.
Wel 'spijt'. Ik mis het wel, laat ik het zo zeggen.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 07:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je mag ook blij zijn, niets mis mee. We gaan wel zien wat het gaat worden.
Ja, dat is zeker een tijdje geleden. Nog steeds geen spijt dat je op zwart bent gegaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |