Ik ga even poepen.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 05:41 schreef _UserName_ het volgende:
interessant wel.. Als D66 het niet lukt kan PVV het probere met BBB, FvD, Ja21, CDA en VVD?
Maar mijn beste confrčre, dat waren hele andere tijden.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 05:53 schreef _UserName_ het volgende:
Ik denk dat als D66 het niet lukt iets te vormen, men dan ineens wel met PVV wil, was 2 jaar terug net zo dacht ik
Wanneer denk je dat we een nieuw kabinet hebben?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 05:58 schreef _UserName_ het volgende:
PVV is wel zichtbaar door het ijs gezakt ja.. We gaan het zien, ik hoop in ieder geval op centrumlinks, dat de SP nog iets kan betekenen
Lekker sliepe freonquote:Op donderdag 30 oktober 2025 06:25 schreef FreshFruit het volgende:
Ik ga ook nog even dromen. Fijne dag skatsjes,
Hey Lafquote:Op donderdag 30 oktober 2025 06:37 schreef laforest het volgende:
Ik ben hier niet meer voor punten hoor.
quote:
Goed goedquote:Op donderdag 30 oktober 2025 06:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Lafdat is lang geleden, hoe is het daar?
quote:
Fijn te horen.quote:
Beter dan hierquote:Op donderdag 30 oktober 2025 07:00 schreef laforest het volgende:
[..]
Zo even naar de winkel lopen. Deze week nog steeds redelijk warm hier. Echt lekker.
Hier is het gedaan met de warmte gelukkig, we hebben een paar dagen met veel wind en regen gehad.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 07:00 schreef laforest het volgende:
[..]
Zo even naar de winkel lopen. Deze week nog steeds redelijk warm hier. Echt lekker.
Als je mij een beetje kent dan weet je dat ik wel blij ben met dit voorlopige resultaat. Mijn partij.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 07:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fijn te horen.
Hier gaat alles nog hetzelfde
En ik ben niet blij met Jetten, maar goed het volk heeft gekozen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |