Deze week was het 27 en zonnig. Nu is het nog vroeg en 16/zonnig. Zal niet meer dan 23/24 worden. Ik merk wel dat de zomer voorbij is.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 07:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier is het gedaan met de warmte gelukkig, we hebben een paar dagen met veel wind en regen gehad.
Je mag ook blij zijn, niets mis mee. We gaan wel zien wat het gaat worden.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 07:03 schreef laforest het volgende:
[..]
Als je mij een beetje kent dan weet je dat ik wel blij ben met dit voorlopige resultaat. Mijn partij.
Maar anyway, blij je weer te spreken. Tijdje geleden.
Morguh KW ik duim voor je vandaag. Heel veel succesquote:
23/24 is nog lekker, dat hou ik ook nog wel vol.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 07:05 schreef laforest het volgende:
[..]
Deze week was het 27 en zonnig. Nu is het nog vroeg en 16/zonnig. Zal niet meer dan 23/24 worden. Ik merk wel dat de zomer voorbij is.
Wel 'spijt'. Ik mis het wel, laat ik het zo zeggen.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 07:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je mag ook blij zijn, niets mis mee. We gaan wel zien wat het gaat worden.
Ja, dat is zeker een tijdje geleden. Nog steeds geen spijt dat je op zwart bent gegaan?
Erg goed. Blinkt uit op school. Ik ben trots op hem.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 07:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
23/24 is nog lekker, dat hou ik ook nog wel vol.
Hoe is het met de kleine?
Succes broeder!quote:
Heb een paar keer daar gemod omdat er geen mod was.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 07:07 schreef laforest het volgende:
[..]
Wel 'spijt'. Ik mis het wel, laat ik het zo zeggen.
Altijd fijn als je trots op je kind kan zijn.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 07:08 schreef laforest het volgende:
[..]
Erg goed. Blinkt uit op school. Ik ben trots op hem.
Kan je het niet terug laten draaien?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 07:11 schreef laforest het volgende:
@:Dotteke spijt is niet het juiste woord. Vind het wel jammer.
Morguh MT6quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |