quote:Op donderdag 30 oktober 2025 02:40 schreef KillemWieft het volgende:
[ afbeelding ]
Bijzondere duikbril.
quote:
Dit is geen Duits.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 03:23 schreef FreshFruit het volgende:
@:Mario390
Bekijk deze YouTube-video
Dat dacht ik echt, wat dan wel ?quote:
De taal van een of andere opstandige etnische minderheid.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 03:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat dacht ik echt, wat dan wel ?
Is het lekker rustig waar jij woont? Het wordt me te druk hier aan de rand van het centrum.quote:
Vanwaar ik woon is dit ongeveer 10 minuten fietsen.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 03:57 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Is het lekker rustig waar jij woont? Het wordt me te druk hier aan de rand van het centrum.
Heer UN.quote:
Goedemorgen. Had jij deze verkiezingsuitslag verwacht ?quote:
Zie je mening graag tegemoet.quote:
Jij bent goed wakker.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 04:57 schreef _UserName_ het volgende:
Hmm, nee niet verwacht, stuk minder PVV dan verwacht, meer D66 dan verwacht, GL/PvdA kijk ik niet zo van op. Wel dicht bij elkaar, zal een centrumlinks kabinet worden. Ik gok op D66, VVD, GL-PvdA, CU en SP, moet er wel een zetel bij nog.
SP.quote:
Ik ben best wel hoopvol als in positief over deze uitslag. Alles beter dan het vorige zooitje.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 05:05 schreef _UserName_ het volgende:
Ben ik ook voor gegaan, op sociaal gebied zit ik vol op SP, wat immigratie, buitenlands en Europees beleid betreft zit ik meer in het centrum, maar vind sociale zekerheid belangrijker. Jyske heeft mij wel een ruk naar links laten maken
wat boeit me dit onzin, en vor dat sta je om 5 00 opquote:Op donderdag 30 oktober 2025 05:15 schreef _UserName_ het volgende:
zal mij benieuwen wat er uit gaat komen, ondanks de winst van D66 zie ik meer mogelijkheden op rechts dan op links, maar als de VVD buigt en samen gaat werken met GL-PvdA, dan wordt het sowieso links kabinet, dan kan je naar D66, GL-PvdA, VVD, CU en SP bv, als er een zetel in geheel bij komt (nu 75). Anders wordt het VVD, PVV, D66, Fvd, zit op 76.
Doe eens lief.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 05:20 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat boeit me dit onzin, en vor dat sta je om 5 00 op![]()
Nou ik werd dus wakker en dacht: zo, en nu ga ik FOK! op, mario irriteren en met FF over politiek praten. Wat denk je zelf, dat ik een glazen bol heb om te weten wie er is? Dat zie ik pas zodra ik "Moggûh" zegquote:Op donderdag 30 oktober 2025 05:20 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat boeit me dit onzin, en vor dat sta je om 5 00 op![]()
Wat denk je van deze ?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 05:22 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nou ik werd dus wakker en dacht: zo, en nu ga ik FOK! op, mario irriteren en met FF over politiek praten. Wat denk je zelf, dat ik een glazen bol heb om te weten wie er is? Dat zie ik pas zodra ik "Moggûh" zeg
Ach, dit is elke ochtend, zeiken omdat ik er ben, dan dondert ie maar lekker zelf op.. Het is dat ik niet zo kinderachtig ben om TR's te zetten maar het is wel fakking triest elke keer hierover te zeiken.quote:
als VVD draait (goh) en toch met GL gaat samenwerking is dit de enige juistequote:Op donderdag 30 oktober 2025 05:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wat denk je van deze ?[ afbeelding ]
Ik zit hier hier de hele nacht en vermaak me kostelijk. En heb dan geen zin in gezeik.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 05:23 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ac, dit is elke ochtend, zeiken omdat ik er ben, dan dondert ie maar lekker zelf op.. Het is dat ik niet zo kinderachtig ben om TR's te zetten maar het is wel fakking triest elke keer hierover te zeiken.
Dat snap ik heel goed maar dan zal je echt mario aan moeten kijkenquote:Op donderdag 30 oktober 2025 05:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zit hier hier de hele nacht en vermaak me kostelijk. En heb dan geen zin in gezeik.
Goh doet het hem.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 05:24 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
als VVD draait (goh) en toch met GL gaat samenwerking is dit de enige juiste
quote:Op donderdag 30 oktober 2025 05:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goh doet het hem.![]()
Draaien is VVD niet vreemd.
Fransie ook opgestapt las ik, maar denk ondanks het dicht bij elkaar zit er geen grote veranderingen komenquote:
Dat gaat ook niet heel snel. Maar ik heb nu wel meer vertrouwen in hoe het verder gaat.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 05:35 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Fransie ook opgestapt las ik, maar denk ondanks het dicht bij elkaar zit er geen grote veranderingen komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |