Waarom praat je hier in die post dan gewoon?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 00:59 schreef loveislikeakiss het volgende:
dts is niet voor gewoon praten
ik praat jij praat alles praatquote:Op donderdag 30 oktober 2025 01:00 schreef Masberum het volgende:
[..]
Waarom praat je hier in die post dan gewoon?
Klinkt goed!quote:Op donderdag 30 oktober 2025 01:01 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik praat jij praat alles praat
Ah ja, die game?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 01:05 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik ben vooral aan het wachten zodat ik meer snoep kan verzamelen voor halloween
Ik lees af en toe grappige dingen hier in deze topic reeks jaquote:
geen idee of dat veel is?quote:
ik ook nietquote:
Oh wow.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 01:09 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik ook niet
schijnbaar heb je er duizend nodig en dat kost de meeste wel 2 jaar
dus dit jaar is basis leggen voor volgend jaar
Dat is een hoop, ik heb er maar 102quote:Op donderdag 30 oktober 2025 01:09 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik ook niet
schijnbaar heb je er duizend nodig en dat kost de meeste wel 2 jaar
dus dit jaar is basis leggen voor volgend jaar
Verder verzamelen dan! En niet snoepenquote:Op donderdag 30 oktober 2025 01:22 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat is een hoop, ik heb er maar 102
Verder moordenquote:Op donderdag 30 oktober 2025 01:23 schreef Sally het volgende:
[..]
Verder verzamelen dan! En niet snoepen
Ah, succes dan!quote:Op donderdag 30 oktober 2025 01:24 schreef devzero het volgende:
[..]
Verder moordenHet gaat tenslotte om dat Torn spelletje
Maar ik had niet goed begrepen dat je updates kunt kopen voor je mandje en dan is de kans op snoepjes een stuk groter; kreeg daarnet 6 ipv 1
quote:
Mag ik je iets persoonlijks vragen?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 01:25 schreef Sally het volgende:
[..]
Ah, succes dan!
[..]![]()
en de nachtploeg is gearriveerd. * Sally gaat slapen.![]()
![]()
![]()
Nog even verkiezingsprogramma zitten kijken, nu afsluiten met terugkijken late journaal over de nieuws uit de rest van de wereld.
Ja hey, ik vond het een wel erg persoonlijke vraag, van Masberum.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 01:29 schreef devzero het volgende:
[..]
Mag ik je iets persoonlijks vragen?
Nee? Oh dan vind ik dat heel kinderlijk om zoiets te verbieden
Het was gewoon een botte en kinderachtige vraag.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 01:33 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja hey, ik vond het een wel erg persoonlijke vraag, van Masberum.
En als hij overdag had gepost en meegelezen, dan had hij het antwoord gewoon geweten.
Met een bijbedoeling.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 01:35 schreef devzero het volgende:
[..]
Het was gewoon een botte en kinderachtige vraag.
Doe je wel je gordijnen goed dicht vanavond....quote:Op donderdag 30 oktober 2025 01:42 schreef Sally het volgende:
[..]
Met een bijbedoeling.
Net zoals hij zei dat ik een strikvraag stelde (wat ik niet deed), hoopte hij mogelijk op dat " 'als ik hem haar hierop kan pakken dan heb ik gewonnen en heb ik hem haar gepakt' visie". En dan had ik een fikse repliek terug gehad, of zo![]()
Nou ja. Ik zal me er maar niet meer druk om maken.
Oh ja, net gedaanquote:Op donderdag 30 oktober 2025 01:43 schreef devzero het volgende:
[..]
Doe je wel je gordijnen goed dicht vanavond....
Heer Killem.quote:
Dame Mutske.quote:
Lekker sliepe.quote:
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 30-10-2025 02:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |