2x in tijdperk Venema, ook wel eens in het tijdperk Grolleman ja.quote:Op maandag 27 oktober 2025 14:51 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Origineel van Jon Bon? Volgens mij stond deze er in de oudheid al eens in, wel heel lang weggeweest.
Bowie +50%!quote:Op maandag 27 oktober 2025 15:07 schreef Tussle266 het volgende:
Oh, deze kan op de Steppenwolf-stapel.
Wel 2x langsgeweest in de tijd van de Marc Almond-liefhebber.quote:Op maandag 27 oktober 2025 15:07 schreef Tussle266 het volgende:
Oh, deze kan op de Steppenwolf-stapel.
That Golden Rule en Black Chandelier vind ik prima. En deze is nog wel leuk. De rest valt in de Kings of Leon-categorie.quote:Op maandag 27 oktober 2025 15:24 schreef Tussle266 het volgende:
Biff is ineens ook populair op 2. Ik vind eigenlijk alleen That Golden Rule leuk, maar daar sta ik redelijk alleen in geloof ik. Ik heb de aantrekkingskracht verder nooit zo gevoeld, het jengelt me iets teveel.
Black Chandelier vind ik trouwens ook tof, maar staat er niet inquote:Op maandag 27 oktober 2025 15:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
That Golden Rule en Black Chandelier vind ik prima. En deze is nog wel leuk. De rest valt in de Kings of Leon-categorie.
Met dat nummer dan neem ik aan, want het materiaal is niet echt in 1 hokje te smijten.quote:Op maandag 27 oktober 2025 15:40 schreef DrMarten het volgende:
This Mortal Coilnis echt een van die bands waar ik helemaal niks mee kan. Met RHCP er achteraan een mooi moment om ff een telefoontje te plegen.
Welke ging het om?quote:Op maandag 27 oktober 2025 16:44 schreef Tussle266 het volgende:
Is deze van de Steppenwolf-stapel, of hadden we deze al?
Die waar Sharona geknakt wordt.quote:Op maandag 27 oktober 2025 17:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Welke ging het om?
Nam ff m’n uurtje rust-met-radio aan zoals ik die voor de 2 lijstjes voor de Top 2000 heb afgesproken en ben nu even eten halen, dus ik kan zo pas de database er op nakijken
The Knack lijkt mij wel een inkoppertje voor tijdperk Grolleman eigenlijkquote:Op maandag 27 oktober 2025 17:08 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Die waar Sharona geknakt wordt.
Edit: mogelijk vul ik hem in de tussentijd, classic rock hits in de K1500 is het nieuwe pophits in de K1500 volgens mij.
Deze Lennon hebben we in de reboot volgens mij ook nog nooit gehad.quote:Op maandag 27 oktober 2025 17:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
The Knack lijkt mij wel een inkoppertje voor tijdperk Grolleman eigenlijk
8-19 elke dag, behalve de laatste vrijdag. Dan is het 8-17 denk ikquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 08:10 schreef Tussle266 het volgende:
Een liedje over Femke Bol. Er is wel slechts een beperkt touw vast te knopen aan wanneer ze nu beginnen en eindigen iedere dag, he?
Die van de mannen in het blauw? Die had ook wel in de Sky 1000 mogen blijven. Als ze er dan toch in moeten zijn er wel betere opties, zelfs op de keuzelijst van deze.quote:
Rechtszaakbonus.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 08:19 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Die van de mannen in het blauw? Die had ook wel in de Sky 1000 mogen blijven. Als ze er dan toch in moeten zijn er wel betere opties, zelfs op de keuzelijst van deze.
Zo zijn er al wel een paar geweest vandaag. Paceshifters, Ash (oke die draaien ze nog wel eens op willekeurige dagen)quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 09:11 schreef Tussle266 het volgende:
Deze hoor ik echt een keer per jaar, in deze lijst, maar ik vind hem dan toch altijd prima.
Als deze wisselt met het net iets mindere Sharp Dressed Man kan ik er wel mee leven. Dat is hetzelfde nummer tenslotte.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 09:33 schreef Tussle266 het volgende:
Vroeger he, toen gingen de liedjes van Kink naar 2...
Dat wel, maar het blijft wel opvallend dat de instroom vooral van deze toevoegingen komt. In die decennialijstjes enzo staan allerlei Kink-liedjes op de keuzelijsten die ze dan hier schrappen. Ik snap wel dat ze moeten watertrappelen in de FM-vijver, maar toch.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 09:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als deze wisselt met het net iets mindere Sharp Dressed Man kan ik er wel mee leven. Dat is hetzelfde nummer tenslotte.
Ik vind het hele album Lulu dus beter dan dit.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 10:41 schreef Tussle266 het volgende:
Metallica doet Bob maar dan met een Jon intro. Nou ja, je kan het maar gehad hebben.
Ik zie in de Top 2000 geen nieuwe mogelijke noteringen gelukkig.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 10:53 schreef Tussle266 het volgende:
Ik kan dat allemaal niet uit elkaar houden, dat Bruceteen. Op 2 staan er maar liefst 63 op de keuzelijst en toch presteren ze het om 11 nieuwe te draaien dit jaar (zonder die van die archiefalbums mee te rekenen).
Hier staan er trouwens ook 20 op de keuzelijst.
Ik zag dat die Nebraska film vooral liedjes als soundtrack heeft die niet van Nebraska komen. Dus het zal vooral een meer van hetzelfde boost zijn, als dat het al is.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 10:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zie in de Top 2000 geen nieuwe mogelijke noteringen gelukkig.
Gotye schuurt natuurlijk wel tegen de sophisti-alternative aan, maar in een lijst waar de werkelijke kleppers uit dat genre vaak klap op klap krijgen is zo'n binnenkomer natuurlijk een gotspe.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 11:46 schreef DecoAoreste het volgende:
1309 Gotye - Somebody That I Used To Know
Ik zie ineens dat die ook nieuw is. Opvallend, vind ik wel tof maar helemaal geen Kink-muziek. Misschien vanwege die matige cover dat deze ineens weer meer onder de aandacht is gekomen?
Voor een heerlijk nummer als deze is altijd plek wat mij betreftquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 11:46 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik zie ineens dat die ook nieuw is. Opvallend, vind ik wel tof maar helemaal geen Kink-muziek. Misschien vanwege die matige cover dat deze ineens weer meer onder de aandacht is gekomen?
Ik was het even helemaal kwijt, maar jij leeft gewoon 2 uur voor op ons.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 11:46 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik zat wel alvast een beetje vooruit te scrollen jaquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 12:02 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ik was het even helemaal kwijt, maar jij leeft gewoon 2 uur voor op ons.
U2 nu zelfs bijna hofleverancier in deze lijstquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 12:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het eerste lijstje en ik ben nu alweer klaar met die gevestigde orde-artiesten uit elke lijst: U2, Lenny, Bruce, Tom Petty, The Police...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. binnen een tijdbestek van ruim een uur (gok ik).![]()
Ja die hebben nog een groter probleem dan Marco B vandaag.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 15:28 schreef Scorpion_17 het volgende:
Fok!-servers hebben het weer eens lastig
Helaas had ik net een telefoontje bij Coldplayquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 15:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Gelukkig heb ik vergadering. Coldplay en Metallica.
Waarom zouden deze en Lies een estafette doen? Zijn die doelgroepen dan zo verschillend?quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 16:10 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Jaa Kerkjes! Hoezee van de dag
Ik zet de radio even snel aan, met de vergadering van 10 minquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 16:10 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Helaas had ik net een telefoontje bij Coldplay
Maar die is tijdig klaar voor de engelenstem van Lauren Mayberry
Onze gedeelde moeder!quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 16:10 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Jaa Kerkjes! Hoezee van de dag
De gedeelde moeder is op Spotify in ieder geval ook populairder. Terechte wissel wat mij betreftquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 16:11 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Waarom zouden deze en Lies een estafette doen? Zijn die doelgroepen dan zo verschillend?
Ja!quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 16:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
Kan iemand even de presentator influisteren dat Julius Caesar al dood was toen het COlosseum werd gebouwd.
Geen fan van Smash Mouth? Ik vind dit altijd wel een lekker nummer, beetje simpel maar wel fijn.quote:
Ja gelukkig maar, was al bang dat ik het zelf fout had..quote:
Die analyse snap ik ergens wel, maar Sonata Arctica is ook wel belachelijk goed.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 16:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
T blijft wel een slap aftreksel van Sonata Arctica, maar het heeft mijn gedoogsteun.
Sonata Arcticaquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 16:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
T blijft wel een slap aftreksel van Sonata Arctica, maar het heeft mijn gedoogsteun.
Yellowcard verdient ook meer dan 1 notering. Leuk concert gaven ze vorig jaar novemberquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 16:57 schreef DecoAoreste het volgende:
Blijft wel jammer dat juist dit het hitje van Yellowcard is geworden terwijl ze echt tientallen betere nummers hebben. Maar wel mooi dat ze erin staan.
Yellowcard
De enige andere optie op de keuzelijst was Way Away. Dat zal meespelen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 16:57 schreef DecoAoreste het volgende:
Blijft wel jammer dat juist dit het hitje van Yellowcard is geworden terwijl ze echt tientallen betere nummers hebben. Maar wel mooi dat ze erin staan.
Yellowcard
En moeder x2 ook lekkerquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 18:39 schreef Tussle266 het volgende:
Wel echt het beste uur tot nu toe, dit. Zelfs die Steven T is voor Steven T begrippen best aardig.
Uiteraard, Nirvana en Foo Fighters zijn al twee van de meestgenoteerde acts. En dan heb je die nummers op Songs for the Deaf, Tribute en Them Crooked Vultures sowieso nog. Dan zal ik vast nog wel iets missen.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 08:14 schreef noodgang het volgende:
Artiest zal wel Grohl zijn toch? Zeker als zijn uitstapjes als drummer bij Qotsa meetellen
All Day and All Of The Night had van mij wel gemogen, maar ik vraag me af hoeveel stemmers die nog kennen, want die hoor je al 30 jaar nergens meer. En dan had je nog Lola, maar dat slaat niet echt ergens op.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 08:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wel prima dat dit de enige Kinks is.
Ik vond het wel aandoenlijkquote:Op woensdag 29 oktober 2025 09:13 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Dit is fijner dan girl in red herself. Was vrij saai op Pinkpop
Ik vind het ook een beetje Veronicamuziekquote:Op woensdag 29 oktober 2025 09:17 schreef Tussle266 het volgende:
Reef is toch wel typisch zo'n band waarvan ik niet zo goed begrijp waarom het 30 jaar later is blijven hangen.
Deze moest ik even weer horen voor mijn eigen lijst, net als 45 vanmorgen. Fijn, want ik heb nog maar 2 weken.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 09:48 schreef Tussle266 het volgende:
Dit soort chansons zijn toch wel de reden om naar de Kink 1500 te luisteren.
Nieuwe Mex2000? Tof!quote:Op woensdag 29 oktober 2025 09:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Deze moest ik even weer horen voor mijn eigen lijst, net als 45 vanmorgen. Fijn, want ik heb nog maar 2 weken.
Denk dan eerder een V500 inleverlijstquote:
Wacht maar tot je ziet hoe vaak de Stones er dit jaar in staan!quote:
Het zij zoquote:Op woensdag 29 oktober 2025 09:51 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Wacht maar tot je ziet hoe vaak de Stones er dit jaar in staan!
TOOL gaat ook niet echt lekker he. Is Fear Inoculum nog teruggekeerd, of mist die andermaal?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 09:55 schreef Tussle266 het volgende:
Oh, we hadden het vorige week nog over hem. Jammer dat alleen deze nog over is, maar gezien de ontwikkeling is dat volgend jaar ook wel voorbij.
Niet op de kaartquote:Op woensdag 29 oktober 2025 09:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
TOOL gaat ook niet echt lekker he. Is Fear Inoculum nog teruggekeerd, of mist die andermaal?
Oh, dit was me nog niet eens opgevallen. TOOL is er inderdaad andermaal niet op vooruitgegaan. Jett Rebel trouwens ook niet. Kan je toch maar mooi in één adem noemen dan.quote:
Foals zou wel tof zijn, maar je weet dat ze dan uitkomen bij dit of het nog veel vervelendere My Number. Dit is nog wel oke.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 10:42 schreef Tussle266 het volgende:
Deze is bij 2 voorbijgekomen dit jaar. Sowieso is het aandeel 21e eeuw aan het toenemen. Wat ook niet zo gek is, want de 80's en 90's zijn wel zo'n beetje dichtgetimmerd met 2500 opties per decennium. Daar kom je wel langzaam in deep cuts territorium en nou ja, het blijft 2 natuurlijk.
Bij de namen die nu voorbijkomen op 2 heb je dat wel regelmatig. Foals, 1975, Warhaus komen zo in me op die zeker voorbij zijn gekomen met hitjes.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 10:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Foals zou wel tof zijn, maar je weet dat ze dan uitkomen bij dit of het nog veel vervelendere My Number. Dit is nog wel oke.
Heeft Warhaus een hit?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 10:48 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Bij de namen die nu voorbijkomen op 2 heb je dat wel regelmatig. Foals, 1975, Warhaus komen zo in me op die zeker voorbij zijn gekomen met hitjes.
Van de bands die we al hadden zoals Killers en White Lies gaan ze nu dan wel wat dieper de discografie in.
Dus dat is wat er langzaam aan gaat komen aldaar.
Nu ben ik benieuwd welke.quote:
Love's a Stranger. Ook wel met afstand de meest gestreamde. Die zit in de 3+ categorie, dus bij 2 vinden ze hem echt gaaf.quote:
Het is geen België hier he?quote:
Het begrip hit is tegenwoordig ook niet enkel meer beperkt tot een top 40 natuurlijkquote:Op woensdag 29 oktober 2025 11:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is geen België hier he?
Crystalized zou wel kans maken denk ikquote:Op woensdag 29 oktober 2025 11:40 schreef Tussle266 het volgende:
Nog een liedje dat op 2 voorbijkwam. Alleen presteren ze het wel om iedere keer een andere te draaien, deze, Crystalized en I Dare You (reeds aanwezig in de elitegroep).
Derek was nieuw ja, lekker maar niet nodig wmb. Ook One Way Or Another heeft vreemd genoeg nog nooit dit lijstje bevolkt.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 12:19 schreef Tussle266 het volgende:
Volgens mij weer eentje die we nog niet kenden in deze context?
Niet in de Evergreen.quote:
Volgende week maar eens 2019 naast 2025 leggen. Kijken wat er nu precies opzij is gezet door de Arrow 500.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 12:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Derek was nieuw ja, lekker maar niet nodig wmb. Ook One Way Or Another heeft vreemd genoeg nog nooit dit lijstje bevolkt.
Kan toch niet Johan. Phil & Don zelf maar niet vergeten op de stemlijst daar dit jaar. Till I Kissed You en Love Hurts waren er geloof ik ook al uit gevallen vorig jaarquote:
Cathy staat tussen de 87 stemtips, jawel!quote:Op woensdag 29 oktober 2025 12:42 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Kan toch niet Johan. Phil & Don zelf maar niet vergeten op de stemlijst daar dit jaar. Till I Kissed You en Love Hurts waren er geloof ik ook al uit gevallen vorig jaar
Zegt tegelijkertijd iets over het aantal stemmen in deze regio?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 13:05 schreef Tussle266 het volgende:
Oh wow, een liedje van 20 dagen oud. Van ongeëvenaarde kwaliteit in de popgeschiedenis hoor.
Overleed die ene niet in de stemperiode?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 13:06 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Zegt tegelijkertijd iets over het aantal stemmen in deze regio?
Mr Paul ja. maar die deed al 2 jaar niet meer mee bij Triggerfinger, dus is dan helemaal niet op deze plaat te horen waarschiijnlijk als ie 20 dagen oud is?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 13:06 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Overleed die ene niet in de stemperiode?
Dat hoeft stemmers er niet van te weerhouden, denk ik. Van de 5 opties op de keuzelijst stijgt er een en komen er twee nieuw in de lijst. Dus het zou me niet verbazen als er een verband is.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 13:08 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Mr Paul ja. maar die deed al 2 jaar niet meer mee bij Triggerfinger, dus is dan helemaal niet op deze plaat te horen waarschiijnlijk als ie 20 dagen oud is?
Het blijft onwaarschijnlijk opportunistisch. Maar zou zomaar kunnen ja.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 13:10 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Dat hoeft stemmers er niet van te weerhouden, denk ik. Van de 5 opties op de keuzelijst stijgt er een en komen er twee nieuw in de lijst. Dus het zou me niet verbazen als er een verband is.
Mangetout (wel een lekker nummer) had de stemmer ook vrij vlot gevondenquote:Op woensdag 29 oktober 2025 13:10 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Dat hoeft stemmers er niet van te weerhouden, denk ik. Van de 5 opties op de keuzelijst stijgt er een en komen er twee nieuw in de lijst. Dus het zou me niet verbazen als er een verband is.
Tussen Beirut en The Japanese Breakfastquote:Op woensdag 29 oktober 2025 13:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Afghan Whigs, waar plaatsen we dat in de popgeschiedenis?
Afghanistan heeft ook Mullah Omar voortgebracht, dus dan heb je wel wat spelingsruimte. Het is wel opvallend dat het lijkt alsof ze alleen Debonair en Gentlemen hebben gemaakt. Net even genoteerd voor begin '26 om mezelf bij te scholen.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 13:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als je op Kink moet Afghan hebben ze er maar 2 ja.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 13:16 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Afghanistan heeft ook Mullah Omar voortgebracht, dus dan heb je wel wat spelingsruimte. Het is wel opvallend dat het lijkt alsof ze alleen Debonair en Gentlemen hebben gemaakt. Net even genoteerd voor begin '26 om mezelf bij te scholen.
Snob en Tijdloze ook. Ik keek net bij de droneboer, er zijn verschillende liedjes die net zoveel gestreamd zijn en eentje die zelfs ver boven alles uitsteekt, genaamd Algiers. Dus nu moet ik wel.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 13:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als je op Kink moet Afghan hebben ze er maar 2 ja.
Beste band in de jaren 90.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 13:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ook wel een paar draken zoals deze verschrikking.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 13:48 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik vind dit denk ik de minste dag van de Kink 1500. Best prima plaatjes maar weinig wat er echt bovenuit steekt.
Volgens mij niet, maar reclame maken bij de doelgroep waar je al scoort is ook weggegooid geld. Moet je een hoop biefstukken voor verkopen.quote:
Deze is ook niet present in week 53, dan zijn ze toch leuker in zo’n lijstquote:Op woensdag 29 oktober 2025 16:39 schreef Tussle266 het volgende:
Oke dus deze Bowie is misschien niet de Bowie der Bowies, maar ik heb hier zoveel fijne herinneringen aan. Fijn dat we deze weer terug hebben.
Beter nemen ze het vijftal uit deze Kinklijst 1 op 1 over in de keuzelijst. Allemaal raakquote:Op woensdag 29 oktober 2025 17:05 schreef Tussle266 het volgende:
Eels was dit jaar populair bij 2. 3 niet keuzelijst platen voorbijgekomen (waarvan dit er eentje is). Het gekke is alleen, dat de meest onwaaarschijnlijke van de 3 in de 3+ categorie terecht is gekomen.
Jazeker, er loopt er hier eentje rond die de radio net een stuk harder zette (en ik was het nietquote:Op woensdag 29 oktober 2025 17:47 schreef Tussle266 het volgende:
Kennen jullie ook maar 1 Darkness-fan? In de zin van: heeft er ooit iemand uit zichzelf zomaar iets gezegd over Darkness? Of het opgezet in jouw bijzijn?
Dit is echt voor het eerst in 30 jaar dat ik dat hoor. Ik heb me dat altijd afgevraagd.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 17:50 schreef noodgang het volgende:
[..]
Jazeker, er loopt er hier eentje rond die de radio net een stuk harder zette (en ik was het niet)
Ah mijn stream loopt blijkbaar achter, mooi moment om te refreshen (jammer dat ie geen volledig nummer bleek achter te lopen)quote:Op woensdag 29 oktober 2025 18:14 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Chef Specialgelukkig hierna Korn
Wel zin in Hello Heaven Hello, maar dit vind ik niks. Het is ook allemaal iets te veel ska, de kenners weten nu dat daar mijn hart niet ligt.quote:
Ik vond Fleabag altijd wel fijn, die staat tegenwoordig op de vuilhoop.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 18:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wel zin in Hello Heaven Hello, maar dit vind ik niks. Het is ook allemaal iets te veel ska, de kenners weten nu dat daar mijn hart niet ligt.
22 jaar geleden wel.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 17:47 schreef Tussle266 het volgende:
Kennen jullie ook maar 1 Darkness-fan? In de zin van: heeft er ooit iemand uit zichzelf zomaar iets gezegd over Darkness? Of het opgezet in jouw bijzijn?
Daarna was het wel gedaan ja. Terwijl ze toch nog wel een paar goede nummers hebben gemaakt, die je dan weer nooit hoort.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 18:44 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
22 jaar geleden wel.
Prima 1e hit, lache kerstsingle..jaar daarna hoorde je er niemand meer over
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All Day I Dream About Stemlijsten
Ik moest even denken, maar er komt er nog 1 toch?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 09:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
De op 1 na beste Doors.
De beste is nog niet eens langsgeweest in de 4851, dusja.
Knockin' On Heavens Door wel gehoord deze weekquote:
Dat vind ik niet zn sterkste. Eigenlijk zijn de meeste dylan-platen die in aanmerking komen voor dit soort lijstjes verre van favoriet bij fansquote:Op donderdag 30 oktober 2025 10:06 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Knockin' On Heavens Door wel gehoord deze week
Was ook de G N' R versie weliswaarquote:Op donderdag 30 oktober 2025 10:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dat vind ik niet zn sterkste. Eigenlijk zijn de meeste dylan-platen die in aanmerking komen voor dit soort lijstjes verre van favoriet bij fans
Er stonden er 9 op de keuzelijst, maar volgens mij is hij inderdaad nooit heel populair geweest in deze lijst. Volgens mij altijd 1 of 2 in de eerste week en eentje in de tweede week.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 10:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dat vind ik niet zn sterkste. Eigenlijk zijn de meeste dylan-platen die in aanmerking komen voor dit soort lijstjes verre van favoriet bij fans
Tangled up in blue, Visions of Johanna of Desolation Row hoor je nooit op de radioquote:Op donderdag 30 oktober 2025 10:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Wel in deze lijst gestaan een paar jaar geleden. Maar ook alweer een tijdje verdwenen inmiddels.quote:
Hurricane ook alleen in de lijstjes.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 10:19 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Tangled up in blue, Visions of Johanna of Desolation Row hoor je nooit op de radio
Ook een hoop Kings of Leon, U2, Lenny, Popo, dat soort gasten.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 10:40 schreef DecoAoreste het volgende:
Bah, allerlei lekkers alweer gemist vanmorgen. De leukste van Royal Blood en die van Moby, plus Narcotic en Borderline...
Was hier net naar aan het kijken, Stay Away heeft er ook nog nooit ingestaan. 11/12 is de maximale score.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 10:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh, 11/12. Stay Away mist dus.
Dan had ik me dat verkeerd herinnerd. Endless, Nameless erken ik overigens niet in dit verhaal.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 10:55 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Was hier net naar aan het kijken, Stay Away heeft er ook nog nooit ingestaan. 11/12 is de maximale score.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |