Geen fan van Smash Mouth? Ik vind dit altijd wel een lekker nummer, beetje simpel maar wel fijn.quote:
Ja gelukkig maar, was al bang dat ik het zelf fout had..quote:
Die analyse snap ik ergens wel, maar Sonata Arctica is ook wel belachelijk goed.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 16:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
T blijft wel een slap aftreksel van Sonata Arctica, maar het heeft mijn gedoogsteun.
Sonata Arcticaquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 16:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
T blijft wel een slap aftreksel van Sonata Arctica, maar het heeft mijn gedoogsteun.
Yellowcard verdient ook meer dan 1 notering. Leuk concert gaven ze vorig jaar novemberquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 16:57 schreef DecoAoreste het volgende:
Blijft wel jammer dat juist dit het hitje van Yellowcard is geworden terwijl ze echt tientallen betere nummers hebben. Maar wel mooi dat ze erin staan.
Yellowcard
De enige andere optie op de keuzelijst was Way Away. Dat zal meespelen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 16:57 schreef DecoAoreste het volgende:
Blijft wel jammer dat juist dit het hitje van Yellowcard is geworden terwijl ze echt tientallen betere nummers hebben. Maar wel mooi dat ze erin staan.
Yellowcard
En moeder x2 ook lekkerquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 18:39 schreef Tussle266 het volgende:
Wel echt het beste uur tot nu toe, dit. Zelfs die Steven T is voor Steven T begrippen best aardig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |