Ik ook jaquote:Op zaterdag 13 december 2025 09:33 schreef Breuls het volgende:
Ik wilde niet meedoen, want het leuke is er na een paar jaar wel vanaf, maar ik heb het onbedoeld toch tot level 12 geschopt.
Alleen het origineelquote:Op zaterdag 13 december 2025 16:05 schreef Schanulleke het volgende:
Ik twijfel of ik af ben. Geldt alleen de originele versie, of covers ook?
Echt heel bewust doe ik ook niet meer mee nee. Maar vooralsnog niet gehoordquote:Op zaterdag 13 december 2025 09:33 schreef Breuls het volgende:
Ik wilde niet meedoen, want het leuke is er na een paar jaar wel vanaf, maar ik heb het onbedoeld toch tot level 12 geschopt.
Ik doe er het hele jaar door eigenlijk al best veel moeite voor om Wham niet te hoeven horen, niet beperkt tot dat ene nummer maar het volledige oeuvrequote:Op zaterdag 13 december 2025 17:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Echt heel bewust doe ik ook niet meer mee nee. Maar vooralsnog niet gehoord
Ik ken iemand en die heeft iets ingesteld in zijn audioapparatuur dat er een andere zender gezocht wordt als Hazes op de radio is.quote:Op zaterdag 13 december 2025 17:06 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Ik doe er het hele jaar door eigenlijk al best veel moeite voor om Wham niet te hoeven horen, niet beperkt tot dat ene nummer maar het volledige oeuvre
Daarnaast doe ik ook nog aan Anoukageddon maar daar zit je helaas zelfs op Kink niet veilig
Niks mis met Wham dus dat is voor mij wel een stuk andersquote:Op zaterdag 13 december 2025 17:06 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Ik doe er het hele jaar door eigenlijk al best veel moeite voor om Wham niet te hoeven horen, niet beperkt tot dat ene nummer maar het volledige oeuvre
Daarnaast doe ik ook nog aan Anoukageddon maar daar zit je helaas zelfs op Kink niet veilig
Dat zou standaard bij elke radio en aanverwanten inbegrepen moeten zijn.quote:Op zaterdag 13 december 2025 17:08 schreef maily het volgende:
[..]
Ik ken iemand en die heeft iets ingesteld in zijn audioapparatuur dat er een andere zender gezocht wordt als Hazes op de radio is.
quote:Op zaterdag 13 december 2025 16:05 schreef Schanulleke het volgende:
Ik twijfel of ik af ben. Geldt alleen de originele versie, of covers ook?
Zoiets doe ik dus handmatig. Zodra een radiostation Hazes of ongelijk welke volkskweler ten gehore brengt gaat er een streepje door dat radiostation.quote:Op zaterdag 13 december 2025 17:08 schreef maily het volgende:
[..]
Ik ken iemand en die heeft iets ingesteld in zijn audioapparatuur dat er een andere zender gezocht wordt als Hazes op de radio is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |