SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. binnen een tijdbestek van ruim een uur (gok ik).![]()
Ja die hebben nog een groter probleem dan Marco B vandaag.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 15:28 schreef Scorpion_17 het volgende:
Fok!-servers hebben het weer eens lastig
Helaas had ik net een telefoontje bij Coldplayquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 15:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Gelukkig heb ik vergadering. Coldplay en Metallica.
Waarom zouden deze en Lies een estafette doen? Zijn die doelgroepen dan zo verschillend?quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 16:10 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Jaa Kerkjes! Hoezee van de dag
Ik zet de radio even snel aan, met de vergadering van 10 minquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 16:10 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Helaas had ik net een telefoontje bij Coldplay
Maar die is tijdig klaar voor de engelenstem van Lauren Mayberry
Onze gedeelde moeder!quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 16:10 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Jaa Kerkjes! Hoezee van de dag
De gedeelde moeder is op Spotify in ieder geval ook populairder. Terechte wissel wat mij betreftquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 16:11 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Waarom zouden deze en Lies een estafette doen? Zijn die doelgroepen dan zo verschillend?
Ja!quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 16:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
Kan iemand even de presentator influisteren dat Julius Caesar al dood was toen het COlosseum werd gebouwd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |