Gotye schuurt natuurlijk wel tegen de sophisti-alternative aan, maar in een lijst waar de werkelijke kleppers uit dat genre vaak klap op klap krijgen is zo'n binnenkomer natuurlijk een gotspe.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 11:46 schreef DecoAoreste het volgende:
1309 Gotye - Somebody That I Used To Know
Ik zie ineens dat die ook nieuw is. Opvallend, vind ik wel tof maar helemaal geen Kink-muziek. Misschien vanwege die matige cover dat deze ineens weer meer onder de aandacht is gekomen?
Voor een heerlijk nummer als deze is altijd plek wat mij betreftquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 11:46 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik zie ineens dat die ook nieuw is. Opvallend, vind ik wel tof maar helemaal geen Kink-muziek. Misschien vanwege die matige cover dat deze ineens weer meer onder de aandacht is gekomen?
Ik was het even helemaal kwijt, maar jij leeft gewoon 2 uur voor op ons.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 11:46 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik zat wel alvast een beetje vooruit te scrollen jaquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 12:02 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ik was het even helemaal kwijt, maar jij leeft gewoon 2 uur voor op ons.
U2 nu zelfs bijna hofleverancier in deze lijstquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 12:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het eerste lijstje en ik ben nu alweer klaar met die gevestigde orde-artiesten uit elke lijst: U2, Lenny, Bruce, Tom Petty, The Police...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |