Zo zijn er al wel een paar geweest vandaag. Paceshifters, Ash (oke die draaien ze nog wel eens op willekeurige dagen)quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 09:11 schreef Tussle266 het volgende:
Deze hoor ik echt een keer per jaar, in deze lijst, maar ik vind hem dan toch altijd prima.
Als deze wisselt met het net iets mindere Sharp Dressed Man kan ik er wel mee leven. Dat is hetzelfde nummer tenslotte.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 09:33 schreef Tussle266 het volgende:
Vroeger he, toen gingen de liedjes van Kink naar 2...
Dat wel, maar het blijft wel opvallend dat de instroom vooral van deze toevoegingen komt. In die decennialijstjes enzo staan allerlei Kink-liedjes op de keuzelijsten die ze dan hier schrappen. Ik snap wel dat ze moeten watertrappelen in de FM-vijver, maar toch.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 09:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als deze wisselt met het net iets mindere Sharp Dressed Man kan ik er wel mee leven. Dat is hetzelfde nummer tenslotte.
Ik vind het hele album Lulu dus beter dan dit.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 10:41 schreef Tussle266 het volgende:
Metallica doet Bob maar dan met een Jon intro. Nou ja, je kan het maar gehad hebben.
Ik zie in de Top 2000 geen nieuwe mogelijke noteringen gelukkig.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 10:53 schreef Tussle266 het volgende:
Ik kan dat allemaal niet uit elkaar houden, dat Bruceteen. Op 2 staan er maar liefst 63 op de keuzelijst en toch presteren ze het om 11 nieuwe te draaien dit jaar (zonder die van die archiefalbums mee te rekenen).
Hier staan er trouwens ook 20 op de keuzelijst.
Ik zag dat die Nebraska film vooral liedjes als soundtrack heeft die niet van Nebraska komen. Dus het zal vooral een meer van hetzelfde boost zijn, als dat het al is.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 10:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zie in de Top 2000 geen nieuwe mogelijke noteringen gelukkig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |