TOOL gaat ook niet echt lekker he. Is Fear Inoculum nog teruggekeerd, of mist die andermaal?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 09:55 schreef Tussle266 het volgende:
Oh, we hadden het vorige week nog over hem. Jammer dat alleen deze nog over is, maar gezien de ontwikkeling is dat volgend jaar ook wel voorbij.
Niet op de kaartquote:Op woensdag 29 oktober 2025 09:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
TOOL gaat ook niet echt lekker he. Is Fear Inoculum nog teruggekeerd, of mist die andermaal?
Oh, dit was me nog niet eens opgevallen. TOOL is er inderdaad andermaal niet op vooruitgegaan. Jett Rebel trouwens ook niet. Kan je toch maar mooi in één adem noemen dan.quote:
Foals zou wel tof zijn, maar je weet dat ze dan uitkomen bij dit of het nog veel vervelendere My Number. Dit is nog wel oke.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 10:42 schreef Tussle266 het volgende:
Deze is bij 2 voorbijgekomen dit jaar. Sowieso is het aandeel 21e eeuw aan het toenemen. Wat ook niet zo gek is, want de 80's en 90's zijn wel zo'n beetje dichtgetimmerd met 2500 opties per decennium. Daar kom je wel langzaam in deep cuts territorium en nou ja, het blijft 2 natuurlijk.
Bij de namen die nu voorbijkomen op 2 heb je dat wel regelmatig. Foals, 1975, Warhaus komen zo in me op die zeker voorbij zijn gekomen met hitjes.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 10:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Foals zou wel tof zijn, maar je weet dat ze dan uitkomen bij dit of het nog veel vervelendere My Number. Dit is nog wel oke.
Heeft Warhaus een hit?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 10:48 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Bij de namen die nu voorbijkomen op 2 heb je dat wel regelmatig. Foals, 1975, Warhaus komen zo in me op die zeker voorbij zijn gekomen met hitjes.
Van de bands die we al hadden zoals Killers en White Lies gaan ze nu dan wel wat dieper de discografie in.
Dus dat is wat er langzaam aan gaat komen aldaar.
Nu ben ik benieuwd welke.quote:
Love's a Stranger. Ook wel met afstand de meest gestreamde. Die zit in de 3+ categorie, dus bij 2 vinden ze hem echt gaaf.quote:
Het is geen België hier he?quote:
Het begrip hit is tegenwoordig ook niet enkel meer beperkt tot een top 40 natuurlijkquote:Op woensdag 29 oktober 2025 11:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is geen België hier he?
Crystalized zou wel kans maken denk ikquote:Op woensdag 29 oktober 2025 11:40 schreef Tussle266 het volgende:
Nog een liedje dat op 2 voorbijkwam. Alleen presteren ze het wel om iedere keer een andere te draaien, deze, Crystalized en I Dare You (reeds aanwezig in de elitegroep).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |