Derek was nieuw ja, lekker maar niet nodig wmb. Ook One Way Or Another heeft vreemd genoeg nog nooit dit lijstje bevolkt.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 12:19 schreef Tussle266 het volgende:
Volgens mij weer eentje die we nog niet kenden in deze context?
Niet in de Evergreen.quote:
Volgende week maar eens 2019 naast 2025 leggen. Kijken wat er nu precies opzij is gezet door de Arrow 500.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 12:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Derek was nieuw ja, lekker maar niet nodig wmb. Ook One Way Or Another heeft vreemd genoeg nog nooit dit lijstje bevolkt.
Kan toch niet Johan. Phil & Don zelf maar niet vergeten op de stemlijst daar dit jaar. Till I Kissed You en Love Hurts waren er geloof ik ook al uit gevallen vorig jaarquote:
Cathy staat tussen de 87 stemtips, jawel!quote:Op woensdag 29 oktober 2025 12:42 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Kan toch niet Johan. Phil & Don zelf maar niet vergeten op de stemlijst daar dit jaar. Till I Kissed You en Love Hurts waren er geloof ik ook al uit gevallen vorig jaar
Zegt tegelijkertijd iets over het aantal stemmen in deze regio?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 13:05 schreef Tussle266 het volgende:
Oh wow, een liedje van 20 dagen oud. Van ongeëvenaarde kwaliteit in de popgeschiedenis hoor.
Overleed die ene niet in de stemperiode?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 13:06 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Zegt tegelijkertijd iets over het aantal stemmen in deze regio?
Mr Paul ja. maar die deed al 2 jaar niet meer mee bij Triggerfinger, dus is dan helemaal niet op deze plaat te horen waarschiijnlijk als ie 20 dagen oud is?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 13:06 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Overleed die ene niet in de stemperiode?
Dat hoeft stemmers er niet van te weerhouden, denk ik. Van de 5 opties op de keuzelijst stijgt er een en komen er twee nieuw in de lijst. Dus het zou me niet verbazen als er een verband is.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 13:08 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Mr Paul ja. maar die deed al 2 jaar niet meer mee bij Triggerfinger, dus is dan helemaal niet op deze plaat te horen waarschiijnlijk als ie 20 dagen oud is?
Het blijft onwaarschijnlijk opportunistisch. Maar zou zomaar kunnen ja.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 13:10 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Dat hoeft stemmers er niet van te weerhouden, denk ik. Van de 5 opties op de keuzelijst stijgt er een en komen er twee nieuw in de lijst. Dus het zou me niet verbazen als er een verband is.
Mangetout (wel een lekker nummer) had de stemmer ook vrij vlot gevondenquote:Op woensdag 29 oktober 2025 13:10 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Dat hoeft stemmers er niet van te weerhouden, denk ik. Van de 5 opties op de keuzelijst stijgt er een en komen er twee nieuw in de lijst. Dus het zou me niet verbazen als er een verband is.
Tussen Beirut en The Japanese Breakfastquote:Op woensdag 29 oktober 2025 13:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Afghan Whigs, waar plaatsen we dat in de popgeschiedenis?
Afghanistan heeft ook Mullah Omar voortgebracht, dus dan heb je wel wat spelingsruimte. Het is wel opvallend dat het lijkt alsof ze alleen Debonair en Gentlemen hebben gemaakt. Net even genoteerd voor begin '26 om mezelf bij te scholen.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 13:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als je op Kink moet Afghan hebben ze er maar 2 ja.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 13:16 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Afghanistan heeft ook Mullah Omar voortgebracht, dus dan heb je wel wat spelingsruimte. Het is wel opvallend dat het lijkt alsof ze alleen Debonair en Gentlemen hebben gemaakt. Net even genoteerd voor begin '26 om mezelf bij te scholen.
Snob en Tijdloze ook. Ik keek net bij de droneboer, er zijn verschillende liedjes die net zoveel gestreamd zijn en eentje die zelfs ver boven alles uitsteekt, genaamd Algiers. Dus nu moet ik wel.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 13:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als je op Kink moet Afghan hebben ze er maar 2 ja.
Beste band in de jaren 90.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 13:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ook wel een paar draken zoals deze verschrikking.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 13:48 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik vind dit denk ik de minste dag van de Kink 1500. Best prima plaatjes maar weinig wat er echt bovenuit steekt.
Volgens mij niet, maar reclame maken bij de doelgroep waar je al scoort is ook weggegooid geld. Moet je een hoop biefstukken voor verkopen.quote:
Deze is ook niet present in week 53, dan zijn ze toch leuker in zo’n lijstquote:Op woensdag 29 oktober 2025 16:39 schreef Tussle266 het volgende:
Oke dus deze Bowie is misschien niet de Bowie der Bowies, maar ik heb hier zoveel fijne herinneringen aan. Fijn dat we deze weer terug hebben.
Beter nemen ze het vijftal uit deze Kinklijst 1 op 1 over in de keuzelijst. Allemaal raakquote:Op woensdag 29 oktober 2025 17:05 schreef Tussle266 het volgende:
Eels was dit jaar populair bij 2. 3 niet keuzelijst platen voorbijgekomen (waarvan dit er eentje is). Het gekke is alleen, dat de meest onwaaarschijnlijke van de 3 in de 3+ categorie terecht is gekomen.
Jazeker, er loopt er hier eentje rond die de radio net een stuk harder zette (en ik was het nietquote:Op woensdag 29 oktober 2025 17:47 schreef Tussle266 het volgende:
Kennen jullie ook maar 1 Darkness-fan? In de zin van: heeft er ooit iemand uit zichzelf zomaar iets gezegd over Darkness? Of het opgezet in jouw bijzijn?
Dit is echt voor het eerst in 30 jaar dat ik dat hoor. Ik heb me dat altijd afgevraagd.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 17:50 schreef noodgang het volgende:
[..]
Jazeker, er loopt er hier eentje rond die de radio net een stuk harder zette (en ik was het niet)
Ah mijn stream loopt blijkbaar achter, mooi moment om te refreshen (jammer dat ie geen volledig nummer bleek achter te lopen)quote:Op woensdag 29 oktober 2025 18:14 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Chef Specialgelukkig hierna Korn
Wel zin in Hello Heaven Hello, maar dit vind ik niks. Het is ook allemaal iets te veel ska, de kenners weten nu dat daar mijn hart niet ligt.quote:
Ik vond Fleabag altijd wel fijn, die staat tegenwoordig op de vuilhoop.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 18:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wel zin in Hello Heaven Hello, maar dit vind ik niks. Het is ook allemaal iets te veel ska, de kenners weten nu dat daar mijn hart niet ligt.
22 jaar geleden wel.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 17:47 schreef Tussle266 het volgende:
Kennen jullie ook maar 1 Darkness-fan? In de zin van: heeft er ooit iemand uit zichzelf zomaar iets gezegd over Darkness? Of het opgezet in jouw bijzijn?
Daarna was het wel gedaan ja. Terwijl ze toch nog wel een paar goede nummers hebben gemaakt, die je dan weer nooit hoort.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 18:44 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
22 jaar geleden wel.
Prima 1e hit, lache kerstsingle..jaar daarna hoorde je er niemand meer over
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All Day I Dream About Stemlijsten
Ik moest even denken, maar er komt er nog 1 toch?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 09:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
De op 1 na beste Doors.
De beste is nog niet eens langsgeweest in de 4851, dusja.
Knockin' On Heavens Door wel gehoord deze weekquote:
Dat vind ik niet zn sterkste. Eigenlijk zijn de meeste dylan-platen die in aanmerking komen voor dit soort lijstjes verre van favoriet bij fansquote:Op donderdag 30 oktober 2025 10:06 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Knockin' On Heavens Door wel gehoord deze week
Was ook de G N' R versie weliswaarquote:Op donderdag 30 oktober 2025 10:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dat vind ik niet zn sterkste. Eigenlijk zijn de meeste dylan-platen die in aanmerking komen voor dit soort lijstjes verre van favoriet bij fans
Er stonden er 9 op de keuzelijst, maar volgens mij is hij inderdaad nooit heel populair geweest in deze lijst. Volgens mij altijd 1 of 2 in de eerste week en eentje in de tweede week.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 10:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dat vind ik niet zn sterkste. Eigenlijk zijn de meeste dylan-platen die in aanmerking komen voor dit soort lijstjes verre van favoriet bij fans
Tangled up in blue, Visions of Johanna of Desolation Row hoor je nooit op de radioquote:Op donderdag 30 oktober 2025 10:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Wel in deze lijst gestaan een paar jaar geleden. Maar ook alweer een tijdje verdwenen inmiddels.quote:
Hurricane ook alleen in de lijstjes.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 10:19 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Tangled up in blue, Visions of Johanna of Desolation Row hoor je nooit op de radio
Ook een hoop Kings of Leon, U2, Lenny, Popo, dat soort gasten.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 10:40 schreef DecoAoreste het volgende:
Bah, allerlei lekkers alweer gemist vanmorgen. De leukste van Royal Blood en die van Moby, plus Narcotic en Borderline...
Was hier net naar aan het kijken, Stay Away heeft er ook nog nooit ingestaan. 11/12 is de maximale score.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 10:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh, 11/12. Stay Away mist dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |