SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All Day I Dream About Stemlijsten
Ik moest even denken, maar er komt er nog 1 toch?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 09:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
De op 1 na beste Doors.
De beste is nog niet eens langsgeweest in de 4851, dusja.
Knockin' On Heavens Door wel gehoord deze weekquote:
Dat vind ik niet zn sterkste. Eigenlijk zijn de meeste dylan-platen die in aanmerking komen voor dit soort lijstjes verre van favoriet bij fansquote:Op donderdag 30 oktober 2025 10:06 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Knockin' On Heavens Door wel gehoord deze week
Was ook de G N' R versie weliswaarquote:Op donderdag 30 oktober 2025 10:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dat vind ik niet zn sterkste. Eigenlijk zijn de meeste dylan-platen die in aanmerking komen voor dit soort lijstjes verre van favoriet bij fans
Er stonden er 9 op de keuzelijst, maar volgens mij is hij inderdaad nooit heel populair geweest in deze lijst. Volgens mij altijd 1 of 2 in de eerste week en eentje in de tweede week.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 10:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dat vind ik niet zn sterkste. Eigenlijk zijn de meeste dylan-platen die in aanmerking komen voor dit soort lijstjes verre van favoriet bij fans
Tangled up in blue, Visions of Johanna of Desolation Row hoor je nooit op de radioquote:Op donderdag 30 oktober 2025 10:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Wel in deze lijst gestaan een paar jaar geleden. Maar ook alweer een tijdje verdwenen inmiddels.quote:
Hurricane ook alleen in de lijstjes.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 10:19 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Tangled up in blue, Visions of Johanna of Desolation Row hoor je nooit op de radio
Ook een hoop Kings of Leon, U2, Lenny, Popo, dat soort gasten.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 10:40 schreef DecoAoreste het volgende:
Bah, allerlei lekkers alweer gemist vanmorgen. De leukste van Royal Blood en die van Moby, plus Narcotic en Borderline...
Was hier net naar aan het kijken, Stay Away heeft er ook nog nooit ingestaan. 11/12 is de maximale score.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 10:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh, 11/12. Stay Away mist dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |