Deze is ook niet present in week 53, dan zijn ze toch leuker in zo’n lijstquote:Op woensdag 29 oktober 2025 16:39 schreef Tussle266 het volgende:
Oke dus deze Bowie is misschien niet de Bowie der Bowies, maar ik heb hier zoveel fijne herinneringen aan. Fijn dat we deze weer terug hebben.
Beter nemen ze het vijftal uit deze Kinklijst 1 op 1 over in de keuzelijst. Allemaal raakquote:Op woensdag 29 oktober 2025 17:05 schreef Tussle266 het volgende:
Eels was dit jaar populair bij 2. 3 niet keuzelijst platen voorbijgekomen (waarvan dit er eentje is). Het gekke is alleen, dat de meest onwaaarschijnlijke van de 3 in de 3+ categorie terecht is gekomen.
Jazeker, er loopt er hier eentje rond die de radio net een stuk harder zette (en ik was het nietquote:Op woensdag 29 oktober 2025 17:47 schreef Tussle266 het volgende:
Kennen jullie ook maar 1 Darkness-fan? In de zin van: heeft er ooit iemand uit zichzelf zomaar iets gezegd over Darkness? Of het opgezet in jouw bijzijn?
Dit is echt voor het eerst in 30 jaar dat ik dat hoor. Ik heb me dat altijd afgevraagd.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 17:50 schreef noodgang het volgende:
[..]
Jazeker, er loopt er hier eentje rond die de radio net een stuk harder zette (en ik was het niet)
Ah mijn stream loopt blijkbaar achter, mooi moment om te refreshen (jammer dat ie geen volledig nummer bleek achter te lopen)quote:Op woensdag 29 oktober 2025 18:14 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Chef Specialgelukkig hierna Korn
Wel zin in Hello Heaven Hello, maar dit vind ik niks. Het is ook allemaal iets te veel ska, de kenners weten nu dat daar mijn hart niet ligt.quote:
Ik vond Fleabag altijd wel fijn, die staat tegenwoordig op de vuilhoop.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 18:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wel zin in Hello Heaven Hello, maar dit vind ik niks. Het is ook allemaal iets te veel ska, de kenners weten nu dat daar mijn hart niet ligt.
22 jaar geleden wel.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 17:47 schreef Tussle266 het volgende:
Kennen jullie ook maar 1 Darkness-fan? In de zin van: heeft er ooit iemand uit zichzelf zomaar iets gezegd over Darkness? Of het opgezet in jouw bijzijn?
Daarna was het wel gedaan ja. Terwijl ze toch nog wel een paar goede nummers hebben gemaakt, die je dan weer nooit hoort.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 18:44 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
22 jaar geleden wel.
Prima 1e hit, lache kerstsingle..jaar daarna hoorde je er niemand meer over
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |