Als je op Kink moet Afghan hebben ze er maar 2 ja.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 13:16 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Afghanistan heeft ook Mullah Omar voortgebracht, dus dan heb je wel wat spelingsruimte. Het is wel opvallend dat het lijkt alsof ze alleen Debonair en Gentlemen hebben gemaakt. Net even genoteerd voor begin '26 om mezelf bij te scholen.
Snob en Tijdloze ook. Ik keek net bij de droneboer, er zijn verschillende liedjes die net zoveel gestreamd zijn en eentje die zelfs ver boven alles uitsteekt, genaamd Algiers. Dus nu moet ik wel.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 13:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als je op Kink moet Afghan hebben ze er maar 2 ja.
Beste band in de jaren 90.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 13:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Afghan Whigs, waar plaatsen we dat in de popgeschiedenis?
Ook wel een paar draken zoals deze verschrikking.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 13:48 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik vind dit denk ik de minste dag van de Kink 1500. Best prima plaatjes maar weinig wat er echt bovenuit steekt.
Volgens mij niet, maar reclame maken bij de doelgroep waar je al scoort is ook weggegooid geld. Moet je een hoop biefstukken voor verkopen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |