Uiteraard, Nirvana en Foo Fighters zijn al twee van de meestgenoteerde acts. En dan heb je die nummers op Songs for the Deaf, Tribute en Them Crooked Vultures sowieso nog. Dan zal ik vast nog wel iets missen.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 08:14 schreef noodgang het volgende:
Artiest zal wel Grohl zijn toch? Zeker als zijn uitstapjes als drummer bij Qotsa meetellen
All Day and All Of The Night had van mij wel gemogen, maar ik vraag me af hoeveel stemmers die nog kennen, want die hoor je al 30 jaar nergens meer. En dan had je nog Lola, maar dat slaat niet echt ergens op.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 08:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wel prima dat dit de enige Kinks is.
Ik vond het wel aandoenlijkquote:Op woensdag 29 oktober 2025 09:13 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Dit is fijner dan girl in red herself. Was vrij saai op Pinkpop
Ik vind het ook een beetje Veronicamuziekquote:Op woensdag 29 oktober 2025 09:17 schreef Tussle266 het volgende:
Reef is toch wel typisch zo'n band waarvan ik niet zo goed begrijp waarom het 30 jaar later is blijven hangen.
Deze moest ik even weer horen voor mijn eigen lijst, net als 45 vanmorgen. Fijn, want ik heb nog maar 2 weken.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 09:48 schreef Tussle266 het volgende:
Dit soort chansons zijn toch wel de reden om naar de Kink 1500 te luisteren.
Nieuwe Mex2000? Tof!quote:Op woensdag 29 oktober 2025 09:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Deze moest ik even weer horen voor mijn eigen lijst, net als 45 vanmorgen. Fijn, want ik heb nog maar 2 weken.
Denk dan eerder een V500 inleverlijstquote:
Wacht maar tot je ziet hoe vaak de Stones er dit jaar in staan!quote:
Het zij zoquote:Op woensdag 29 oktober 2025 09:51 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Wacht maar tot je ziet hoe vaak de Stones er dit jaar in staan!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |