2x in tijdperk Venema, ook wel eens in het tijdperk Grolleman ja.quote:Op maandag 27 oktober 2025 14:51 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Origineel van Jon Bon? Volgens mij stond deze er in de oudheid al eens in, wel heel lang weggeweest.

Bowie +50%!quote:Op maandag 27 oktober 2025 15:07 schreef Tussle266 het volgende:
Oh, deze kan op de Steppenwolf-stapel.

Wel 2x langsgeweest in de tijd van de Marc Almond-liefhebber.quote:Op maandag 27 oktober 2025 15:07 schreef Tussle266 het volgende:
Oh, deze kan op de Steppenwolf-stapel.

That Golden Rule en Black Chandelier vind ik prima. En deze is nog wel leuk. De rest valt in de Kings of Leon-categorie.quote:Op maandag 27 oktober 2025 15:24 schreef Tussle266 het volgende:
Biff is ineens ook populair op 2. Ik vind eigenlijk alleen That Golden Rule leuk, maar daar sta ik redelijk alleen in geloof ik. Ik heb de aantrekkingskracht verder nooit zo gevoeld, het jengelt me iets teveel.

Black Chandelier vind ik trouwens ook tof, maar staat er niet inquote:Op maandag 27 oktober 2025 15:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
That Golden Rule en Black Chandelier vind ik prima. En deze is nog wel leuk. De rest valt in de Kings of Leon-categorie.

Met dat nummer dan neem ik aan, want het materiaal is niet echt in 1 hokje te smijten.quote:Op maandag 27 oktober 2025 15:40 schreef DrMarten het volgende:
This Mortal Coilnis echt een van die bands waar ik helemaal niks mee kan. Met RHCP er achteraan een mooi moment om ff een telefoontje te plegen.

Welke ging het om?quote:Op maandag 27 oktober 2025 16:44 schreef Tussle266 het volgende:
Is deze van de Steppenwolf-stapel, of hadden we deze al?

Die waar Sharona geknakt wordt.quote:Op maandag 27 oktober 2025 17:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Welke ging het om?
Nam ff m’n uurtje rust-met-radio aan zoals ik die voor de 2 lijstjes voor de Top 2000 heb afgesproken en ben nu even eten halen, dus ik kan zo pas de database er op nakijken

The Knack lijkt mij wel een inkoppertje voor tijdperk Grolleman eigenlijkquote:Op maandag 27 oktober 2025 17:08 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Die waar Sharona geknakt wordt.
Edit: mogelijk vul ik hem in de tussentijd, classic rock hits in de K1500 is het nieuwe pophits in de K1500 volgens mij.

Deze Lennon hebben we in de reboot volgens mij ook nog nooit gehad.quote:Op maandag 27 oktober 2025 17:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
The Knack lijkt mij wel een inkoppertje voor tijdperk Grolleman eigenlijk

8-19 elke dag, behalve de laatste vrijdag. Dan is het 8-17 denk ikquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 08:10 schreef Tussle266 het volgende:
Een liedje over Femke Bol. Er is wel slechts een beperkt touw vast te knopen aan wanneer ze nu beginnen en eindigen iedere dag, he?

Die van de mannen in het blauw? Die had ook wel in de Sky 1000 mogen blijven. Als ze er dan toch in moeten zijn er wel betere opties, zelfs op de keuzelijst van deze.quote:

Rechtszaakbonus.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 08:19 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Die van de mannen in het blauw? Die had ook wel in de Sky 1000 mogen blijven. Als ze er dan toch in moeten zijn er wel betere opties, zelfs op de keuzelijst van deze.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |