Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In MemoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust![]()
Bidden jullie ook voor het eten ?
Nee, mijn moeder kan lekker koken.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ieuw. Niet weer.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 16:55 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Geef ons heden ons dagelijks brood en vergeet ons onze schuld zoals wij ook anderen hun schuld vergeven
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
En verlos ons van het kwade.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
En als je at voor het bidden ?quote:Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Want van u is de kracht.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat kwade
Daar zit nog wat tussen
Maar kwam lekker uit natuurlijk
Onze Vader, die in de hemel zijt,
Uw Naam worde geheiligd,
Uw Rijk kome,
Uw wil geschiede op aarde zoals in de hemel,
Geef ons heden ons dagelijks brood,
En vergeef ons onze schuld
zoals ook wij aan anderen hun schuld vergeven,
En leid ons niet in bekoring,
maar verlos ons van het kwade.Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
BlubWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been hauntef by a million screams![]()
Op school welquote:Werewolf
Wel brood maar geen water?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 17:05 schreef greysbones het volgende:
Dat kwade
Daar zit nog wat tussen
Uw Naam worde geheiligd,
Uw Rijk kome,
maar verlos ons van het kwade.![]()
![]()
Je bedoelt zekerquote:Op donderdag 23 oktober 2025 17:05 schreef greysbones het volgende:
Dat kwade
Daar zit nog wat tussen
Uw Naam worde geheiligd,
Uw Rijk kome,
maar verlos ons van het kwade.
Gebed tot de Heilige Steigerende Paard 🟥🏎️
Onze Ferrari, die in Maranello zijt,
Gezegend zij uw rood,
Uw snelheid kome,
Uw glorie geschiede,
Op Monza gelijk ook in Monaco.
Geef ons heden onze pole position,
En vergeef ons onze lock-ups,
Gelijk ook wij vergeven de tactische missers van het pitwall.
Leid ons niet in neutral,
Maar verlos ons van de DNF.
Want van U is de kracht,
De motor en de magie,
Tot in de laatste ronde.
Amen, Charles be praised.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Dat was de wijn, natuurlijkquote:
Wilde zegenquote:Op donderdag 23 oktober 2025 17:08 schreef Sally het volgende:
@ TT: bedoelde je 'zeveren' @:greysbones ?![]()
Maar autocorrect
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Wijnquote:Werewolf
quote:Oeps,
Mss is er een modje in de buurt
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Die duivelse autocorrect ookquote:![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Hier nog een gebedje dat ieder race weekend gebeden kan worden![]()
Het Heilige Gebed tot Saint Charles van Monaco 🟥🏎️
Gezegend zij uw rode lak, glanzender dan enig ander team ooit durft dromen.
Uw pole kome, uw strategie geschiede,
Niet in chaos, maar eindelijk eens… logisch.
Geef ons heden onze vlekkeloze pitstop,
En vergeef ons ons gevloek bij elke “box now, box now” die te laat kwam,
Zoals ook wij vergeven de engineers die “plan E” uitvonden.
Leid ons niet in team orders,
Maar verlos ons van de DNF,
En schenk Saint Charles een auto die niet plotseling zijn remmen vergeet.
Want van U is de passie,
De drama en de tifosi,
Tot in de laatste ronde van Abu Dhabi.
Amen, en laat de motor zingen als een Italiaans koor. 🇮🇹🏁Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Bubbels.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
achtWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
quote:Op donderdag 23 oktober 2025 17:15 schreef DerRabbit het volgende:
Hier nog een gebedje dat ieder race weekend gebeden kan worden![]()
Het Heilige Gebed tot Saint Charles van Monaco 🟥🏎️
Gezegend zij uw rode lak, glanzender dan enig ander team ooit durft dromen.
Uw pole kome, uw strategie geschiede,
Niet in chaos, maar eindelijk eens… logisch.
Geef ons heden onze vlekkeloze pitstop,
En vergeef ons ons gevloek bij elke “box now, box now” die te laat kwam,
Zoals ook wij vergeven de engineers die “plan E” uitvonden.
Leid ons niet in team orders,
Maar verlos ons van de DNF,
En schenk Saint Charles een auto die niet plotseling zijn remmen vergeet.
Want van U is de passie,
De drama en de tifosi,
Tot in de laatste ronde van Abu Dhabi.
Amen, en laat de motor zingen als een Italiaans koor. 🇮🇹🏁
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ging de Dot bel weerquote:
negen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Bij jullie nog veel wind, hier bijna niets Waar blijft die storm?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
In het glas waterquote:Op donderdag 23 oktober 2025 17:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bij jullie nog veel wind, hier bijna niets Waar blijft die storm?![]()
![]()
Hier welquote:Op donderdag 23 oktober 2025 17:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bij jullie nog veel wind, hier bijna niets Waar blijft die storm?Werewolf
Ja blijkbaar, hier is echt helemaal niets. Of het moet nog komenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ging wel even goed los, wind viel mee maar heel veel regenquote:Op donderdag 23 oktober 2025 17:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bij jullie nog veel wind, hier bijna niets Waar blijft die storm?Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Zo dan 4 sec heb je peper in je reetquote:
Wel regen maar niet dat ik kan zeggen wat een flinke buiquote:Op donderdag 23 oktober 2025 17:34 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ging wel even goed los, wind viel mee maar heel veel regenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Goed voor het watertekort.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 17:34 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ging wel even goed los, wind viel mee maar heel veel regen
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hier ook nog geen storm, wel wind en regen maar vanmiddag was t gelukkig droog toen ik weg moest"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Moi Lovy.
Hey Lovelyquote:Op donderdag 23 oktober 2025 17:38 schreef Lovely het volgende:
Hier ook nog geen storm, wel wind en regen maar vanmiddag was t gelukkig droog toen ik weg moest![]()
Zit net het nieuwe nummer van Suzan en Freek te luisteren, mooi hoor.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hallo Fruitjequote:
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
![]()
Halo Dottekequote:Op donderdag 23 oktober 2025 17:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Lovely![]()
Zit net het nieuwe nummer van Suzan en Freek te luisteren, mooi hoor.
Oh ik ga die ook even luisteren
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
OnrustigWerewolf
Mooi nummer wel, maar komt ook wel even binnen..Omdat je weet waar ze over zingen"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Kan je er niet iets voor krijgen voor die onrust?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja dat is het ook. Normaal luisterde ik nooit naar hun. Maar je ontkomt er niet aan steeds op de radio en overal op socialmedia kom je het tegen.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 17:44 schreef Lovely het volgende:
Mooi nummer wel, maar komt ook wel even binnen..Omdat je weet waar ze over zingen
Het is ook nogal wat waar ze doorheen moeten. ppff heftig hoor.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ook alleen als ik ze op de radio hoor.. maar ik zoek eigenlijk nooit echt hun muziek op op Youtubequote:Op donderdag 23 oktober 2025 17:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat is het ook. Normaal luisterde ik nooit naar hun. Maar je ontkomt er niet aan steeds op de radio en overal op socialmedia kom je het tegen.
Het is ook nogal wat waar ze doorheen moeten. ppff heftig hoor.
Is zeker heftig.."Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Nee, ik ook niet. Maar ik denk dat ze er in een keer heel veel fans bij hebben gekregen.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 17:46 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik ook alleen als ik ze op de radio hoor.. maar ik zoek eigenlijk nooit echt hun muziek op op Youtube
Is zeker heftig..Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
![]()
Denk t ook welquote:Op donderdag 23 oktober 2025 17:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet. Maar ik denk dat ze er in een keer heel veel fans bij hebben gekregen.
Wanneer is ze eigenlijk uitgeteld?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Eind dit jaarquote:"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Lijkt mij zo emotioneel, te moeten bevallen wetende dat de vader niet lang te leven heeftquote:
En als papa zijnde te weten dat je je kind niet zal zien opgroeienWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ben je aan het kokenquote:
quote:
Is het ook..quote:Op donderdag 23 oktober 2025 17:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lijkt mij zo emotioneel, te moeten bevallen wetende dat de vader niet lang te leven heeft
En als papa zijnde te weten dat je je kind niet zal zien opgroeien
Zag net dat ze in mei een concert in gelredom geven. Dan is er nog wel vooruitzicht dat het niet snel gaat gebeurenquote:
Hier woont een vrouw die heeft al meer dan 5 jaar snelgroeiende longkanker. ZOu het jaar niet halen.
Kijk hoe anders het kan lopenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zo dan heeft ze het al lang zegquote:Op donderdag 23 oktober 2025 17:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zag net dat ze in mei een concert in gelredom geven. Dan is er nog wel vooruitzicht dat het niet snel gaat gebeuren
Hier woont een vrouw die heeft al meer dan 5 jaar snelgroeiende longkanker. ZOu het jaar niet halen.
Kijk hoe anders het kan lopenMaar als het snelgroeiende is zou je idd verwachten dat iemand binnen een paar maand een jaar of minstens 2 jaar wel overlijd
Justin is in een bolk bui en kan niet meer praten
Ja. veel behandelingen gehad. Als je haar ziet is het ook niet veel meer hoor, ze kan amper nog lopenquote:Op donderdag 23 oktober 2025 18:00 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zo dan heeft ze het al lang zegMaar als het snelgroeiende is zou je idd verwachten dat iemand binnen een paar maand een jaar of minstens 2 jaar wel overlijd
Ah wel heel erg sneu..quote:Op donderdag 23 oktober 2025 18:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja. veel behandelingen gehad. Als je haar ziet is het ook niet veel meer hoor, ze kan amper nog lopen
Bolk"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
![]()
Ja en tussen door is haar kerngezonde man plotseling overleden aan een hartstilstandquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Is je type inkt opquote:
Pff heftig hoor..quote:Op donderdag 23 oktober 2025 18:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en tussen door is haar kerngezonde man plotseling overleden aan een hartstilstand"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Justin is gewoon emotioneel geraakt door de Ferrari en Saint LeClerc gebeden dat hij sprakeloos is gewordenquote:
Straks even op de ereader zoeken naar leuke kerstboeken.."Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Ja, dat was het ook.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat zal het zijnquote:Op donderdag 23 oktober 2025 18:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Justin is gewoon emotioneel geraakt door de Ferrari en Saint LeClerc gebeden dat hij sprakeloos is geworden
Scrooge.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 18:11 schreef Lovely het volgende:
Straks even op de ereader zoeken naar leuke kerstboeken..“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Alleen maar schatjes online nu
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Die kan ik idd in mijn boekenlijst zettenquote:"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Kijk liever Kerstfilms dan een boek er over lezen.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 18:11 schreef Lovely het volgende:
Straks even op de ereader zoeken naar leuke kerstboeken..
ALhoewel ik met die zoetsappige films ook wel klaar ben.
Als je er een hebt gezien heb je ze allemaal wel gezienWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heer Freon MT6quote:
LIEVquote:Op donderdag 23 oktober 2025 18:13 schreef Lovely het volgende:
[..]
Die kan ik idd in mijn boekenlijst zetten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Freon Versquote:
Ze zijn allemaal wel hetzelfde iddquote:Op donderdag 23 oktober 2025 18:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kijk liever Kerstfilms dan een boek er over lezen.
ALhoewel ik met die zoetsappige films ook wel klaar ben.
Als je er een hebt gezien heb je ze allemaal wel gezien
Harde woei hierIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Lekker waaien
Blijft toch een klassieker.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 18:13 schreef Lovely het volgende:
[..]
Die kan ik idd in mijn boekenlijst zetten
Dat is helemaal waarquote:
Ja toch, eerst alleen Kerst want ze hebben niemand, botsen tegen iemand op en hoppa het feest is samen fijn Kerst vierenquote:Op donderdag 23 oktober 2025 18:14 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal wel hetzelfde iddWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En ook altijd heel veel sneeuw enzquote:Op donderdag 23 oktober 2025 18:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja toch, eerst alleen Kerst want ze hebben niemand, botsen tegen iemand op en hoppa het feest is samen fijn Kerst vieren
Ho ho ho, zo ben ik tegen mijn muis aan gebotst. 10 jaar horror jaren volgde en geen feest en fijne kerst meerquote:Op donderdag 23 oktober 2025 18:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja toch, eerst alleen Kerst want ze hebben niemand, botsen tegen iemand op en hoppa het feest is samen fijn Kerst vieren
En gourmetten.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 18:20 schreef Lovely het volgende:
[..]
En ook altijd heel veel sneeuw enz
Ja en volop warmte en liefde, gezelligheid en altijd lekker etenquote:Op donderdag 23 oktober 2025 18:20 schreef Lovely het volgende:
[..]
En ook altijd heel veel sneeuw enz
Hi schatjequote:Werewolf
Uitzonderingen bevestigen de regels lieve Nijnquote:Op donderdag 23 oktober 2025 18:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ho ho ho, zo ben ik tegen mijn muis aan gebotst. 10 jaar horror jaren volgde en geen feest en fijne kerst meer
Van alle 100 mannen die ik heb gesproken heb ik 1000 keer dit soort horror verhalen terug gekregenquote:Op donderdag 23 oktober 2025 18:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Uitzonderingen bevestigen de regels lieve Nijn![]()
Dan kan je niet meer spreken van een uitzonderingquote:Op donderdag 23 oktober 2025 18:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Van alle 100 mannen die ik heb gesproken heb ik 1000 keer dit soort horror verhalen terug gekregen![]()
![]()
En helemaal geen ruzie over welk stukje vlees van wie nu precies was. Enkel liefdevolle gezinsoorlogen met zeer liefdevol gescheld over en weerquote:Op donderdag 23 oktober 2025 18:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en volop warmte en liefde, gezelligheid en altijd lekker eten![]()
Pilletje met cannabis sativa helpt welquote:Op donderdag 23 oktober 2025 17:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan je er niet iets voor krijgen voor die onrust?
Werewolf
Snap ik, mannen die getrouwd zijn met vrouwen zijn de uitzondering tov van vrouwen die met diezelfde mannen getrouwd zijnquote:Op donderdag 23 oktober 2025 18:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan kan je niet meer spreken van een uitzondering![]()
Maar dat is ook lekkerquote:
Sow dan.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 18:25 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Pilletje met cannabis sativa helpt wel
quote:Op donderdag 23 oktober 2025 18:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en volop warmte en liefde, gezelligheid en altijd lekker eten
Maar wel heul veul liefdequote:Op donderdag 23 oktober 2025 18:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En helemaal geen ruzie over welk stukje vlees van wie nu precies was. Enkel liefdevolle gezinsoorlogen met zeer liefdevol gescheld over en weer![]()
Fijn, maar je zegt zo vaak dat je onrustig bent, neem je ze dan wel in?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 18:25 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Pilletje met cannabis sativa helpt wel
Hoe verzin je hetquote:Op donderdag 23 oktober 2025 18:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Snap ik, mannen die getrouwd zijn met vrouwen zijn de uitzondering tov van vrouwen die met diezelfde mannen getrouwd zijn![]()
ik ga je helemaal gelijk geven, die kudt vrouwen ook altijd.
Wat heb je er aan. een brok ellende aan je been.
Daarom wil ik ook geen vrouw............... o wacht ik had ook een kudtleven bij een man
Nu weet ik gelijk weer waarom ik niet meer wil trouwen/samenwonenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik bolk die DotIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Lekker schatje, nog een keer aubquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jaquote:Op donderdag 23 oktober 2025 18:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fijn, maar je zegt zo vaak dat je onrustig bent, neem je ze dan wel in?Werewolf
Het was ook maar een gemeen grapje. Ik hou ultra mega super veel van mijn muisquote:Op donderdag 23 oktober 2025 18:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe verzin je hetik ga je helemaal gelijk geven, die kudt vrouwen ook altijd.
Wat heb je er aan. een brok ellende aan je been.
Daarom wil ik ook geen vrouw............... o wacht ik had ook een kudtleven bij een man
Nu weet ik gelijk weer waarom ik niet meer wil trouwen/samenwonen![]()
Jammer dat ze je dat gevoel nog steeds gevenquote:
quote:Op donderdag 23 oktober 2025 18:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker schatje, nog een keer aub
Weet ik tochquote:Op donderdag 23 oktober 2025 18:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het was ook maar een gemeen grapje. Ik hou ultra mega super veel van mijn muis![]()
Hey schatjequote:
heb deze maand 4 keer zoveel geld over dan vorige twee maanden voor de salarisbetaling ::oUw ADH vitamine Worst
Heb je wel alle rekeningen betaaldquote:Op donderdag 23 oktober 2025 18:32 schreef hemarookworst het volgende:
heb deze maand 4 keer zoveel geld over dan vorige twee maanden voor de salarisbetaling ::o
wat ga je kopen nu?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 18:32 schreef hemarookworst het volgende:
heb deze maand 4 keer zoveel geld over dan vorige twee maanden voor de salarisbetaling ::oEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Bevat geen thcquote:Werewolf
dikke waggie voor @hemarookworst
de worstmobielEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
vorige twee maanden veel uitstapjes vakanties etc, nu veel werkenquote:Op donderdag 23 oktober 2025 18:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je wel alle rekeningen betaaldniks, extra rendement proberen te makenquote:
Uw ADH vitamine Worst
Of allemaal Failrari aandelen kopenquote:Op donderdag 23 oktober 2025 18:35 schreef greysbones het volgende:
dikke waggie voor @:Hemarookworst
de worstmobiel![]()
beleggen in goud?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 18:35 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
vorige twee maanden veel uitstapjes vakanties etc, nu veel werken
[..]
niks, extra rendement proberen te makenEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
iets winstgevends is wel handig hequote:Op donderdag 23 oktober 2025 18:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Of allemaal Failrari aandelen kopen![]()
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
A kijk, heb je weer mooi wat om weg te leggen voor een volgende vakantie, dat is ook niet verkeerd tochquote:Op donderdag 23 oktober 2025 18:35 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
vorige twee maanden veel uitstapjes vakanties etc, nu veel werken
[..]
niks, extra rendement proberen te makenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ga heel lui zijn en patat bakken, de pad thai was me teveel werk
Wie heeft ook alweer afgelopen 3 jaar LeMans gewonnen?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 18:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
iets winstgevends is wel handig he
Was dat nu Porsche, Ford, Red Bull, GM?
Nee, volgens mij een of ander Italiaans merk met een rood achtige kleur....... ik kom even niet meer zo snel op de naam.......Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
8 ipv 2 euroquote:Op donderdag 23 oktober 2025 18:32 schreef hemarookworst het volgende:
heb deze maand 4 keer zoveel geld over dan vorige twee maanden voor de salarisbetaling ::o
gewoon fusion patat thai makenquote:Op donderdag 23 oktober 2025 18:39 schreef MooieTop6 het volgende:
Ik ga heel lui zijn en patat bakken, de pad thai was me teveel werkUw ADH vitamine Worst
quote:Op donderdag 23 oktober 2025 18:40 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
gewoon fusion patat thai maken
Deze manquote:Op donderdag 23 oktober 2025 18:40 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
gewoon fusion patat thai maken
welk aandeel zakte deze maand als een baksteen?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 18:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wie heeft ook alweer afgelopen 3 jaar LeMans gewonnen?
Was dat nu Porsche, Ford, Red Bull, GM?
Nee, volgens mij een of ander Italiaans merk met een rood achtige kleur....... ik kom even niet meer zo snel op de naam.......Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Neuh, de pad thai ga ik dan morgen voor mijn ouders wel koken
Dat kwam door Sir Louise Jankerstront, die kost gewoon teveel geld en zulksquote:Op donderdag 23 oktober 2025 18:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
welk aandeel zakte deze maand als een baksteen?Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Eerst ff poepenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
-66,6 procentquote:Op donderdag 23 oktober 2025 18:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat kwam door Sir Louise Jankerstront, die kost gewoon teveel geld en zulks
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
En wie rijd er ook alweer met nummer 44 in de F1 voor Ferrari?quote:
Kan geen toeval zijn!
110%?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
domste keuze ooitquote:Op donderdag 23 oktober 2025 18:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En wie rijd er ook alweer met nummer 44 in de F1 voor Ferrari?
Kan geen toeval zijn!Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Lekker een frietje in een puntzakkie doen met een dikke klodder majo jammie jammiequote:Op donderdag 23 oktober 2025 18:39 schreef MooieTop6 het volgende:
Ik ga heel lui zijn en patat bakken, de pad thai was me teveel werkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
das nie goed voor je portefeuillequote:Op donderdag 23 oktober 2025 18:43 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
als je daar short op ging heEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Ik zat gisteren een post te lezen van iemand die all in short op goud gingquote:Op donderdag 23 oktober 2025 18:43 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
als je daar short op ging he
quote:Op donderdag 23 oktober 2025 18:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker een frietje in een puntzakkie doen met een dikke klodder majo jammie jammie
Dat was gewoon 'Plan L0L 2025'quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
owquote:Op donderdag 23 oktober 2025 18:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat was gewoon 'Plan L0L 2025'
ik dacht plan LuLEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
juist welquote:Op donderdag 23 oktober 2025 18:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
das nie goed voor je portefeuilleUw ADH vitamine Worst
waarom zou je in een puntzak doen als je het thuis zelf eetquote:Op donderdag 23 oktober 2025 18:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker een frietje in een puntzakkie doen met een dikke klodder majo jammie jammieUw ADH vitamine Worst
ow je bedoelt op het inkakken van het aandeel?quote:Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Net voor de dip was het een zeer mooie move geweestquote:
Mensen die 'friet' zeggen kan je sowieso niet serieus nemenquote:Op donderdag 23 oktober 2025 18:45 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
waarom zou je in een puntzak doen als je het thuis zelf eetIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Met leveragequote:Op donderdag 23 oktober 2025 18:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Net voor de dip was het een zeer mooie move geweest
Mensen die superieure culinaire keukens niet kunnen waarderen kan ik niet serieus nemenquote:
dan moet je even contacten met Lewisquote:Op donderdag 23 oktober 2025 18:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Net voor de dip was het een zeer mooie move geweest
dat hij even doorgeeft wanneer hij weer zijn mond opentrekt in de persEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Hoe denk ik dat ik ineens net op de dip 7,5% extra aandelen heb weten te bemachtigenquote:Op donderdag 23 oktober 2025 18:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan moet je even contacten met Lewis
dat hij even doorgeeft wanneer hij weer zijn mond opentrekt in de pers![]()
Zo de bastognekoeken van vanmiddag er ook weer afgelopen. Merkt wel dat de wind toeneemt nu. Heerlijk hardloopweer en weer een fris koppie 🙂![]()
Bij dit soort windstoten is de terugweg naar huis wel een genotquote:Op donderdag 23 oktober 2025 18:48 schreef StevenHyde het volgende:
Zo de bastognekoeken van vanmiddag er ook weer afgelopen. Merkt wel dat de wind toeneemt nu. Heerlijk hardloopweer en weer een fris koppie 🙂![]()
quote:Op donderdag 23 oktober 2025 18:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mensen die superieure culinaire keukens niet kunnen waarderen kan ik niet serieus nemen
Jij eet ook een medium rare gepatateerd biefstuk of een gebakken biefstukquote:
_UserName_ in ONZ / [ronde 86 Het Dodetopicspel #19536] Badum-Tss
_UserMeet_ zaterdag 30 mei in Zwolle!
Komt allen! @Sally en @_Mazi_ staan er ook bij
Morgenochtend update enzulks
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Bolk vanaf de bank
Met de fiets wel. Hardlopende maakt het niet super veel uit imoquote:Op donderdag 23 oktober 2025 18:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Bij dit soort windstoten is de terugweg naar huis wel een genot![]()
![]()
Biefstuk gewoon medium rare uitetaardquote:Op donderdag 23 oktober 2025 18:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jij eet ook een medium rare gepatateerd biefstuk of een gebakken biefstuk
Met de wind in je haren..
Beste bolkquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik heb nooit echt veel aan hardlopen gedaan, wel veel aan wielrennen vroegahquote:Op donderdag 23 oktober 2025 18:52 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Met de fiets wel. Hardlopende maakt het niet super veel uit imo
Bij biefstuk moet er nog wel wat bloed inzitten
Maar gebakken of gepatateerdquote:Op donderdag 23 oktober 2025 18:52 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Biefstuk gewoon medium rare uitetaard
En hopelijk niet met de vlam in de pijpquote:
Echt wel lig lekker met de beentjes op de bankquote:
Dat is wel warmquote:Op donderdag 23 oktober 2025 18:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En hopelijk niet met de vlam in de pijp
quote:Op donderdag 23 oktober 2025 18:52 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Biefstuk gewoon medium rare uitetaardAh! Kennersquote:Op donderdag 23 oktober 2025 18:53 schreef Lovely het volgende:
Bij biefstuk moet er nog wel wat bloed inzitten![]()
De beste biefstukjes(medium) rare!
![]()
Even de goed opgewarmde turbo inschakelenquote:
rennen doe ik alleen als de politie achter me aan zitquote:Op donderdag 23 oktober 2025 18:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb nooit echt veel aan hardlopen gedaan, wel veel aan wielrennen vroegahUw ADH vitamine Worst
Gepatateerd?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 18:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jij eet ook een medium rare gepatateerd biefstuk of een gebakken biefstukWerewolf
.... eh....quote:
"Bedoelde je: gepatenteerd" ?Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
quote:Ik doelde op 'gefrituurde aardappel staafjes' die men 'friet' noemtquote:Op donderdag 23 oktober 2025 18:55 schreef Sally het volgende:
[..]
.... eh....
"Bedoelde je: gepatenteerd" ?
en
'gepatateerde aardappel staafjes' die men 'patat' noemt
Zwolle zal nooit weer hetzelfde zijn.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 18:50 schreef _UserName_ het volgende:
Komt allen! @:Sally en @:_Mazi_ staan er ook bij
Morgenochtend update enzulks![]()
![]()
gekke limboquote:Op donderdag 23 oktober 2025 18:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
[..]
Ik doelde op 'gefrituurde aardappel staafjes' die men 'friet' noemt
en
'gepatateerde aardappel staafjes' die men 'patat' noemt
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
quote:Op donderdag 23 oktober 2025 18:54 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
rennen doe ik alleen als de politie achter me aan zit
Maar dan had je het niet over de beef steak zelfquote:Op donderdag 23 oktober 2025 18:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
[..]
Ik doelde op 'gefrituurde aardappel staafjes' die men 'friet' noemt
en
'gepatateerde aardappel staafjes' die men 'patat' noemt![]()
![]()
Hadden wel iets langer gemogen.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Weten jullie wat ook lekker is?
Even een weekendje snoeihard aan het werk zijn en helaas bij je zeer lieflijke vrouw weg moeten zijn
ik heb een man
das nog erger
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Een mens in je leven hebben die gestructureerd is, logisch nadenkt en met realistische oplossingen komt. Dat gun je je ergste vijand nog niet![]()
quote:Op donderdag 23 oktober 2025 18:53 schreef Lovely het volgende:
Bij biefstuk moet er nog wel wat bloed inzittenDeze vrouwen wetenquote:Op donderdag 23 oktober 2025 18:54 schreef Sally het volgende:
[..]
[..]
Ah! Kenners![]()
De beste biefstukjes(medium) rare!
![]()
doe dan ook niet zo naar over muis die je dit alles al geeftquote:Op donderdag 23 oktober 2025 19:17 schreef DerRabbit het volgende:
Een mens in je leven hebben die gestructureerd is, logisch nadenkt en met realistische oplossingen komt. Dat gun je je ergste vijand nog niet
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Je hebt gelijkquote:Op donderdag 23 oktober 2025 19:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
doe dan ook niet zo naar over muis die je dit alles al geeft![]()
Ik moet muis de tijd geven om te leren omgaan met al die logica, intelligentie en structuur
muis heeft die alquote:Op donderdag 23 oktober 2025 19:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je hebt gelijk![]()
Ik moet muis de tijd geven om te leren omgaan met al die logica, intelligentie en structuur
nu jij nogEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Dat sjeggik!quote:![]()
![]()
Het is 9 voor half 8Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Muis is wel al verder dan jij in die opzichten, want zij is ook Ferrari fanquote:![]()
kan ze ook niks aan doenquote:Op donderdag 23 oktober 2025 19:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Muis is wel al verder dan jij in die opzichten, want zij is ook Ferrari fan![]()
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Ze heeft mijn stalend voorbeeld wat haar op het goede pad naar een mooier en verheven leven leidquote:
op naar psychische hulpquote:Op donderdag 23 oktober 2025 19:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ze heeft mijn stalend voorbeeld wat haar op het goede pad naar een mooier en verheven leven leidEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Mooi initiatief. En als ik rond die tijd bij mijn ouders ben, dan zal ik zeker gaan. Maar ik denk dat de kans groot is dat ik dan niet in nederland benquote:Op donderdag 23 oktober 2025 18:50 schreef _UserName_ het volgende:
Komt allen! @:Sally en @:_Mazi_ staan er ook bij
Morgenochtend update enzulks![]()
![]()
Dev0quote:Op donderdag 23 oktober 2025 19:26 schreef devzero het volgende:
[..]
Mooi initiatief. En als ik rond die tijd bij mijn ouders ben, dan zal ik zeker gaan. Maar ik denk dat de kans groot is dat ik dan niet in nederland ben
Go Ahead 1-1
Ja hoor, hij telt
Ik zou Zwolle sowieso niet meer herkennen, terwijl ik er vroeger toch regelmatig ben geweest.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 18:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zwolle zal nooit weer hetzelfde zijn.![]()
![]()
![]()
![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 23 oktober 2025 19:01 schreef Sally het volgende:
[..]
Maar dan had je het niet over de beef steak zelf![]()
![]()
![]()
Wat is dit voor culinaire schande?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 19:32 schreef devzero het volgende:
[..]
https://www.youtube.com/watch/K64BjRr-R78Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
De Peperbus zal er toch nog wel staan ?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 19:31 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik zou Zwolle sowieso niet meer herkennen, terwijl ik er vroeger toch regelmatig ben geweest.
verdienopdrachttt
oh nee niet hier
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Ik krijg er acuut maagpijn van, maar ik had er wel over gehoord. Gefrituurde steak.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 19:32 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Wat is dit voor culinaire schande?![]()
Zo hard waait het nu ook weer nietquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Op donderdag 23 oktober 2025 19:33 schreef greysbones het volgende:
verdienopdrachttt
oh nee niet hier
Heer Vers, een goedenavond
das voor luie mensenquote:Op donderdag 23 oktober 2025 19:33 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik krijg er acuut maagpijn van, maar ik had er wel over gehoord. Gefrituurde steak.Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
![]()
Hedon ook, maar ik gok dat de meeste winkels/barren wel van naam en eigenaar zijn veranderdquote:Op donderdag 23 oktober 2025 19:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De Peperbus zal er toch nog wel staan ?![]()
![]()
quote:Op donderdag 23 oktober 2025 19:17 schreef DerRabbit het volgende:
Een mens in je leven hebben die gestructureerd is, logisch nadenkt en met realistische oplossingen komt. Dat gun je je ergste vijand nog niet![]()
![]()
![]()
It was a dark and stormy night.![]()
quote:?
De vorige meet had je ook al gemist.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 19:26 schreef devzero het volgende:
[..]
Mooi initiatief. En als ik rond die tijd bij mijn ouders ben, dan zal ik zeker gaan. Maar ik denk dat de kans groot is dat ik dan niet in nederland ben
Freon MT6, jo ek in noflike jûn tawinske.quote:
kaninchen moppert soms wat op zijn muisquote:
maar stiekem is het allemaal net andersomEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Ja, dat denk ik ook.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 19:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
kaninchen moppert soms wat op zijn muis
maar stiekem is het allemaal net andersom
X-ray is ook niet meer.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 19:35 schreef devzero het volgende:
[..]
Hedon ook, maar ik gok dat de meeste winkels/barren wel van naam en eigenaar zijn veranderd“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Een mens die gestructureerd is, logisch nadenkt en met realistische oplossingen komt gun je geen warhoofd zoals mijquote:Op donderdag 23 oktober 2025 19:17 schreef DerRabbit het volgende:
Dat bewijs is wel geleverd
![]()
![]()
Gracias!quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
GebruikerT
Tumtidum.quote:
Hoogstwaarschijnlijk zit ik dan met een Bintang in mijn hand op een Balinees strandquote:Op donderdag 23 oktober 2025 19:39 schreef _UserName_ het volgende:
MT6
Ging jij nu wel of niet 30 mei?
Dus vlieg je even over? Vind ik tof van je! Zet ik je er bijquote:Op donderdag 23 oktober 2025 19:42 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Hoogstwaarschijnlijk zit ik dan met een Bintang in mijn hand op een Balinees strand
ha nee idd dat zou wel kut zijn nu.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 19:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Gelukkig heb je geen storingsdienst.
Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op donderdag 23 oktober 2025 19:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Gelukkig heb je geen storingsdienst.
Hee Greys
Ga je ook gezellig mee? 30 mei in Zwolle, meeten, drankje doen, hapje doen
Zo rol ikquote:Op donderdag 23 oktober 2025 19:43 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Dus vlieg je even over? Vind ik tof van je! Zet ik je er bij
Ik stel voor dat we daar de DTS meet houdenquote:Op donderdag 23 oktober 2025 19:42 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Hoogstwaarschijnlijk zit ik dan met een Bintang in mijn hand op een Balinees strandVoor mij maakt het toch niet uit qua vliegen
Forum Opties Forumhop: Hop naar: