Scrooge.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 18:11 schreef Lovely het volgende:
Straks even op de ereader zoeken naar leuke kerstboeken..
Die kan ik idd in mijn boekenlijst zettenquote:
Kijk liever Kerstfilms dan een boek er over lezen.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 18:11 schreef Lovely het volgende:
Straks even op de ereader zoeken naar leuke kerstboeken..
Heer Freon MT6quote:
LIEVquote:Op donderdag 23 oktober 2025 18:13 schreef Lovely het volgende:
[..]
Die kan ik idd in mijn boekenlijst zetten
Freon Versquote:
Ze zijn allemaal wel hetzelfde iddquote:Op donderdag 23 oktober 2025 18:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kijk liever Kerstfilms dan een boek er over lezen.
ALhoewel ik met die zoetsappige films ook wel klaar ben.
Als je er een hebt gezien heb je ze allemaal wel gezien
Blijft toch een klassieker.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 18:13 schreef Lovely het volgende:
[..]
Die kan ik idd in mijn boekenlijst zetten
Dat is helemaal waarquote:
Ja toch, eerst alleen Kerst want ze hebben niemand, botsen tegen iemand op en hoppa het feest is samen fijn Kerst vierenquote:Op donderdag 23 oktober 2025 18:14 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal wel hetzelfde idd
En ook altijd heel veel sneeuw enzquote:Op donderdag 23 oktober 2025 18:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja toch, eerst alleen Kerst want ze hebben niemand, botsen tegen iemand op en hoppa het feest is samen fijn Kerst vieren
Ho ho ho, zo ben ik tegen mijn muis aan gebotst. 10 jaar horror jaren volgde en geen feest en fijne kerst meerquote:Op donderdag 23 oktober 2025 18:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja toch, eerst alleen Kerst want ze hebben niemand, botsen tegen iemand op en hoppa het feest is samen fijn Kerst vieren
En gourmetten.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 18:20 schreef Lovely het volgende:
[..]
En ook altijd heel veel sneeuw enz
Ja en volop warmte en liefde, gezelligheid en altijd lekker etenquote:Op donderdag 23 oktober 2025 18:20 schreef Lovely het volgende:
[..]
En ook altijd heel veel sneeuw enz
Hi schatjequote:
Uitzonderingen bevestigen de regels lieve Nijnquote:Op donderdag 23 oktober 2025 18:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ho ho ho, zo ben ik tegen mijn muis aan gebotst. 10 jaar horror jaren volgde en geen feest en fijne kerst meer
Van alle 100 mannen die ik heb gesproken heb ik 1000 keer dit soort horror verhalen terug gekregenquote:Op donderdag 23 oktober 2025 18:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Uitzonderingen bevestigen de regels lieve Nijn
Dan kan je niet meer spreken van een uitzonderingquote:Op donderdag 23 oktober 2025 18:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Van alle 100 mannen die ik heb gesproken heb ik 1000 keer dit soort horror verhalen terug gekregen![]()
En helemaal geen ruzie over welk stukje vlees van wie nu precies was. Enkel liefdevolle gezinsoorlogen met zeer liefdevol gescheld over en weerquote:Op donderdag 23 oktober 2025 18:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en volop warmte en liefde, gezelligheid en altijd lekker eten
Pilletje met cannabis sativa helpt welquote:Op donderdag 23 oktober 2025 17:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan je er niet iets voor krijgen voor die onrust?
Snap ik, mannen die getrouwd zijn met vrouwen zijn de uitzondering tov van vrouwen die met diezelfde mannen getrouwd zijnquote:Op donderdag 23 oktober 2025 18:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan kan je niet meer spreken van een uitzondering
Maar dat is ook lekkerquote:
Sow dan.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 18:25 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Pilletje met cannabis sativa helpt wel
quote:Op donderdag 23 oktober 2025 18:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en volop warmte en liefde, gezelligheid en altijd lekker eten
Maar wel heul veul liefdequote:Op donderdag 23 oktober 2025 18:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En helemaal geen ruzie over welk stukje vlees van wie nu precies was. Enkel liefdevolle gezinsoorlogen met zeer liefdevol gescheld over en weer![]()
Fijn, maar je zegt zo vaak dat je onrustig bent, neem je ze dan wel in?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 18:25 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Pilletje met cannabis sativa helpt wel
Hoe verzin je hetquote:Op donderdag 23 oktober 2025 18:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Snap ik, mannen die getrouwd zijn met vrouwen zijn de uitzondering tov van vrouwen die met diezelfde mannen getrouwd zijn![]()
Lekker schatje, nog een keer aubquote:
Jaquote:Op donderdag 23 oktober 2025 18:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fijn, maar je zegt zo vaak dat je onrustig bent, neem je ze dan wel in?
Het was ook maar een gemeen grapje. Ik hou ultra mega super veel van mijn muisquote:Op donderdag 23 oktober 2025 18:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe verzin je hetik ga je helemaal gelijk geven, die kudt vrouwen ook altijd.
Wat heb je er aan. een brok ellende aan je been.
Daarom wil ik ook geen vrouw............... o wacht ik had ook een kudtleven bij een man
Nu weet ik gelijk weer waarom ik niet meer wil trouwen/samenwonen
Jammer dat ze je dat gevoel nog steeds gevenquote:
quote:Op donderdag 23 oktober 2025 18:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker schatje, nog een keer aub
Weet ik tochquote:Op donderdag 23 oktober 2025 18:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het was ook maar een gemeen grapje. Ik hou ultra mega super veel van mijn muis![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |