Ja dat is het ook. Normaal luisterde ik nooit naar hun. Maar je ontkomt er niet aan steeds op de radio en overal op socialmedia kom je het tegen.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 17:44 schreef Lovely het volgende:
Mooi nummer wel, maar komt ook wel even binnen..Omdat je weet waar ze over zingen
Ik ook alleen als ik ze op de radio hoor.. maar ik zoek eigenlijk nooit echt hun muziek op op Youtubequote:Op donderdag 23 oktober 2025 17:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat is het ook. Normaal luisterde ik nooit naar hun. Maar je ontkomt er niet aan steeds op de radio en overal op socialmedia kom je het tegen.
Het is ook nogal wat waar ze doorheen moeten. ppff heftig hoor.
Nee, ik ook niet. Maar ik denk dat ze er in een keer heel veel fans bij hebben gekregen.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 17:46 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik ook alleen als ik ze op de radio hoor.. maar ik zoek eigenlijk nooit echt hun muziek op op Youtube
Is zeker heftig..
Denk t ook welquote:Op donderdag 23 oktober 2025 17:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet. Maar ik denk dat ze er in een keer heel veel fans bij hebben gekregen.
Eind dit jaarquote:
Lijkt mij zo emotioneel, te moeten bevallen wetende dat de vader niet lang te leven heeftquote:
Ben je aan het kokenquote:
quote:
Is het ook..quote:Op donderdag 23 oktober 2025 17:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lijkt mij zo emotioneel, te moeten bevallen wetende dat de vader niet lang te leven heeft
En als papa zijnde te weten dat je je kind niet zal zien opgroeien
Zag net dat ze in mei een concert in gelredom geven. Dan is er nog wel vooruitzicht dat het niet snel gaat gebeurenquote:
Zo dan heeft ze het al lang zegquote:Op donderdag 23 oktober 2025 17:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zag net dat ze in mei een concert in gelredom geven. Dan is er nog wel vooruitzicht dat het niet snel gaat gebeuren
Hier woont een vrouw die heeft al meer dan 5 jaar snelgroeiende longkanker. ZOu het jaar niet halen.
Kijk hoe anders het kan lopen
Ja. veel behandelingen gehad. Als je haar ziet is het ook niet veel meer hoor, ze kan amper nog lopenquote:Op donderdag 23 oktober 2025 18:00 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zo dan heeft ze het al lang zegMaar als het snelgroeiende is zou je idd verwachten dat iemand binnen een paar maand een jaar of minstens 2 jaar wel overlijd
Ah wel heel erg sneu..quote:Op donderdag 23 oktober 2025 18:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja. veel behandelingen gehad. Als je haar ziet is het ook niet veel meer hoor, ze kan amper nog lopen
Ja en tussen door is haar kerngezonde man plotseling overleden aan een hartstilstandquote:
Is je type inkt opquote:
Pff heftig hoor..quote:Op donderdag 23 oktober 2025 18:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en tussen door is haar kerngezonde man plotseling overleden aan een hartstilstand
Justin is gewoon emotioneel geraakt door de Ferrari en Saint LeClerc gebeden dat hij sprakeloos is gewordenquote:
Ja, dat was het ook.quote:
Dat zal het zijnquote:Op donderdag 23 oktober 2025 18:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Justin is gewoon emotioneel geraakt door de Ferrari en Saint LeClerc gebeden dat hij sprakeloos is geworden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |