Scrooge.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 18:11 schreef Lovely het volgende:
Straks even op de ereader zoeken naar leuke kerstboeken..
Die kan ik idd in mijn boekenlijst zettenquote:
Kijk liever Kerstfilms dan een boek er over lezen.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 18:11 schreef Lovely het volgende:
Straks even op de ereader zoeken naar leuke kerstboeken..
Heer Freon MT6quote:
LIEVquote:Op donderdag 23 oktober 2025 18:13 schreef Lovely het volgende:
[..]
Die kan ik idd in mijn boekenlijst zetten
Freon Versquote:
Ze zijn allemaal wel hetzelfde iddquote:Op donderdag 23 oktober 2025 18:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kijk liever Kerstfilms dan een boek er over lezen.
ALhoewel ik met die zoetsappige films ook wel klaar ben.
Als je er een hebt gezien heb je ze allemaal wel gezien
Blijft toch een klassieker.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 18:13 schreef Lovely het volgende:
[..]
Die kan ik idd in mijn boekenlijst zetten
Dat is helemaal waarquote:
Ja toch, eerst alleen Kerst want ze hebben niemand, botsen tegen iemand op en hoppa het feest is samen fijn Kerst vierenquote:Op donderdag 23 oktober 2025 18:14 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal wel hetzelfde idd
En ook altijd heel veel sneeuw enzquote:Op donderdag 23 oktober 2025 18:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja toch, eerst alleen Kerst want ze hebben niemand, botsen tegen iemand op en hoppa het feest is samen fijn Kerst vieren
Ho ho ho, zo ben ik tegen mijn muis aan gebotst. 10 jaar horror jaren volgde en geen feest en fijne kerst meerquote:Op donderdag 23 oktober 2025 18:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja toch, eerst alleen Kerst want ze hebben niemand, botsen tegen iemand op en hoppa het feest is samen fijn Kerst vieren
En gourmetten.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 18:20 schreef Lovely het volgende:
[..]
En ook altijd heel veel sneeuw enz
Ja en volop warmte en liefde, gezelligheid en altijd lekker etenquote:Op donderdag 23 oktober 2025 18:20 schreef Lovely het volgende:
[..]
En ook altijd heel veel sneeuw enz
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |