Freon MT6, jo ek in noflike jûn tawinske.quote:
kaninchen moppert soms wat op zijn muisquote:
Ja, dat denk ik ook.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 19:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
kaninchen moppert soms wat op zijn muis
maar stiekem is het allemaal net andersom
X-ray is ook niet meer.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 19:35 schreef devzero het volgende:
[..]
Hedon ook, maar ik gok dat de meeste winkels/barren wel van naam en eigenaar zijn veranderd
Een mens die gestructureerd is, logisch nadenkt en met realistische oplossingen komt gun je geen warhoofd zoals mijquote:Op donderdag 23 oktober 2025 19:17 schreef DerRabbit het volgende:
Een mens in je leven hebben die gestructureerd is, logisch nadenkt en met realistische oplossingen komt. Dat gun je je ergste vijand nog niet![]()
Gracias!quote:
Tumtidum.quote:
Hoogstwaarschijnlijk zit ik dan met een Bintang in mijn hand op een Balinees strandquote:Op donderdag 23 oktober 2025 19:39 schreef _UserName_ het volgende:
MT6
Ging jij nu wel of niet 30 mei?
Dus vlieg je even over? Vind ik tof van je! Zet ik je er bijquote:Op donderdag 23 oktober 2025 19:42 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Hoogstwaarschijnlijk zit ik dan met een Bintang in mijn hand op een Balinees strand
ha nee idd dat zou wel kut zijn nu.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 19:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Gelukkig heb je geen storingsdienst.
quote:Op donderdag 23 oktober 2025 19:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Gelukkig heb je geen storingsdienst.
Zo rol ikquote:Op donderdag 23 oktober 2025 19:43 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Dus vlieg je even over? Vind ik tof van je! Zet ik je er bij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |