Ik zou Zwolle sowieso niet meer herkennen, terwijl ik er vroeger toch regelmatig ben geweest.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 18:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zwolle zal nooit weer hetzelfde zijn.![]()
![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 23 oktober 2025 19:01 schreef Sally het volgende:
[..]
Maar dan had je het niet over de beef steak zelf![]()
![]()
Wat is dit voor culinaire schande?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 19:32 schreef devzero het volgende:
[..]
https://www.youtube.com/watch/K64BjRr-R78
De Peperbus zal er toch nog wel staan ?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 19:31 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik zou Zwolle sowieso niet meer herkennen, terwijl ik er vroeger toch regelmatig ben geweest.
Ik krijg er acuut maagpijn van, maar ik had er wel over gehoord. Gefrituurde steak.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 19:32 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Wat is dit voor culinaire schande?
Zo hard waait het nu ook weer nietquote:
quote:Op donderdag 23 oktober 2025 19:33 schreef greysbones het volgende:
verdienopdrachttt
oh nee niet hier
das voor luie mensenquote:Op donderdag 23 oktober 2025 19:33 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik krijg er acuut maagpijn van, maar ik had er wel over gehoord. Gefrituurde steak.
Hedon ook, maar ik gok dat de meeste winkels/barren wel van naam en eigenaar zijn veranderdquote:Op donderdag 23 oktober 2025 19:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De Peperbus zal er toch nog wel staan ?
quote:Op donderdag 23 oktober 2025 19:17 schreef DerRabbit het volgende:
Een mens in je leven hebben die gestructureerd is, logisch nadenkt en met realistische oplossingen komt. Dat gun je je ergste vijand nog niet![]()
quote:
De vorige meet had je ook al gemist.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 19:26 schreef devzero het volgende:
[..]
Mooi initiatief. En als ik rond die tijd bij mijn ouders ben, dan zal ik zeker gaan. Maar ik denk dat de kans groot is dat ik dan niet in nederland ben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |