quote:Op donderdag 23 oktober 2025 18:54 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
rennen doe ik alleen als de politie achter me aan zit
Maar dan had je het niet over de beef steak zelfquote:Op donderdag 23 oktober 2025 18:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
[..]
Ik doelde op 'gefrituurde aardappel staafjes' die men 'friet' noemt
en
'gepatateerde aardappel staafjes' die men 'patat' noemt
Hadden wel iets langer gemogen.quote:
quote:Op donderdag 23 oktober 2025 18:53 schreef Lovely het volgende:
Bij biefstuk moet er nog wel wat bloed inzitten
Deze vrouwen wetenquote:Op donderdag 23 oktober 2025 18:54 schreef Sally het volgende:
[..]
[..]
Ah! Kenners![]()
De beste biefstukjes(medium) rare!
![]()
doe dan ook niet zo naar over muis die je dit alles al geeftquote:Op donderdag 23 oktober 2025 19:17 schreef DerRabbit het volgende:
Een mens in je leven hebben die gestructureerd is, logisch nadenkt en met realistische oplossingen komt. Dat gun je je ergste vijand nog niet![]()
Je hebt gelijkquote:Op donderdag 23 oktober 2025 19:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
doe dan ook niet zo naar over muis die je dit alles al geeft
muis heeft die alquote:Op donderdag 23 oktober 2025 19:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je hebt gelijk![]()
Ik moet muis de tijd geven om te leren omgaan met al die logica, intelligentie en structuur
Dat sjeggik!quote:
Muis is wel al verder dan jij in die opzichten, want zij is ook Ferrari fanquote:
kan ze ook niks aan doenquote:Op donderdag 23 oktober 2025 19:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Muis is wel al verder dan jij in die opzichten, want zij is ook Ferrari fan![]()
Ze heeft mijn stalend voorbeeld wat haar op het goede pad naar een mooier en verheven leven leidquote:
op naar psychische hulpquote:Op donderdag 23 oktober 2025 19:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ze heeft mijn stalend voorbeeld wat haar op het goede pad naar een mooier en verheven leven leid
Mooi initiatief. En als ik rond die tijd bij mijn ouders ben, dan zal ik zeker gaan. Maar ik denk dat de kans groot is dat ik dan niet in nederland benquote:Op donderdag 23 oktober 2025 18:50 schreef _UserName_ het volgende:
_UserName_ in ONZ / [ronde 86 Het Dodetopicspel #19536] Badum-Tss
_UserMeet_ zaterdag 30 mei in Zwolle!
Komt allen! @:Sally en @:_Mazi_ staan er ook bij
Morgenochtend update enzulks
Dev0quote:Op donderdag 23 oktober 2025 19:26 schreef devzero het volgende:
[..]
Mooi initiatief. En als ik rond die tijd bij mijn ouders ben, dan zal ik zeker gaan. Maar ik denk dat de kans groot is dat ik dan niet in nederland ben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |