Hey schatjequote:
Heb je wel alle rekeningen betaaldquote:Op donderdag 23 oktober 2025 18:32 schreef hemarookworst het volgende:
heb deze maand 4 keer zoveel geld over dan vorige twee maanden voor de salarisbetaling ::o
wat ga je kopen nu?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 18:32 schreef hemarookworst het volgende:
heb deze maand 4 keer zoveel geld over dan vorige twee maanden voor de salarisbetaling ::o
Bevat geen thcquote:
vorige twee maanden veel uitstapjes vakanties etc, nu veel werkenquote:Op donderdag 23 oktober 2025 18:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je wel alle rekeningen betaald
niks, extra rendement proberen te makenquote:
Of allemaal Failrari aandelen kopenquote:Op donderdag 23 oktober 2025 18:35 schreef greysbones het volgende:
dikke waggie voor @:Hemarookworst
de worstmobiel
beleggen in goud?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 18:35 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
vorige twee maanden veel uitstapjes vakanties etc, nu veel werken
[..]
niks, extra rendement proberen te maken
iets winstgevends is wel handig hequote:Op donderdag 23 oktober 2025 18:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Of allemaal Failrari aandelen kopen![]()
A kijk, heb je weer mooi wat om weg te leggen voor een volgende vakantie, dat is ook niet verkeerd tochquote:Op donderdag 23 oktober 2025 18:35 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
vorige twee maanden veel uitstapjes vakanties etc, nu veel werken
[..]
niks, extra rendement proberen te maken
Wie heeft ook alweer afgelopen 3 jaar LeMans gewonnen?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 18:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
iets winstgevends is wel handig he
8 ipv 2 euroquote:Op donderdag 23 oktober 2025 18:32 schreef hemarookworst het volgende:
gewoon fusion patat thai makenquote:Op donderdag 23 oktober 2025 18:39 schreef MooieTop6 het volgende:
Ik ga heel lui zijn en patat bakken, de pad thai was me teveel werk
quote:Op donderdag 23 oktober 2025 18:40 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
gewoon fusion patat thai maken
Deze manquote:Op donderdag 23 oktober 2025 18:40 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
gewoon fusion patat thai maken
welk aandeel zakte deze maand als een baksteen?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 18:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wie heeft ook alweer afgelopen 3 jaar LeMans gewonnen?
Was dat nu Porsche, Ford, Red Bull, GM?
Nee, volgens mij een of ander Italiaans merk met een rood achtige kleur....... ik kom even niet meer zo snel op de naam.......
Dat kwam door Sir Louise Jankerstront, die kost gewoon teveel geld en zulksquote:Op donderdag 23 oktober 2025 18:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
welk aandeel zakte deze maand als een baksteen?
-66,6 procentquote:Op donderdag 23 oktober 2025 18:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat kwam door Sir Louise Jankerstront, die kost gewoon teveel geld en zulks
En wie rijd er ook alweer met nummer 44 in de F1 voor Ferrari?quote:
domste keuze ooitquote:Op donderdag 23 oktober 2025 18:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En wie rijd er ook alweer met nummer 44 in de F1 voor Ferrari?
Kan geen toeval zijn!
Lekker een frietje in een puntzakkie doen met een dikke klodder majo jammie jammiequote:Op donderdag 23 oktober 2025 18:39 schreef MooieTop6 het volgende:
Ik ga heel lui zijn en patat bakken, de pad thai was me teveel werk
das nie goed voor je portefeuillequote:Op donderdag 23 oktober 2025 18:43 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
als je daar short op ging he
Ik zat gisteren een post te lezen van iemand die all in short op goud gingquote:Op donderdag 23 oktober 2025 18:43 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
als je daar short op ging he
quote:Op donderdag 23 oktober 2025 18:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker een frietje in een puntzakkie doen met een dikke klodder majo jammie jammie
Dat was gewoon 'Plan L0L 2025'quote:
owquote:Op donderdag 23 oktober 2025 18:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat was gewoon 'Plan L0L 2025'
juist welquote:Op donderdag 23 oktober 2025 18:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
das nie goed voor je portefeuille
waarom zou je in een puntzak doen als je het thuis zelf eetquote:Op donderdag 23 oktober 2025 18:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker een frietje in een puntzakkie doen met een dikke klodder majo jammie jammie
ow je bedoelt op het inkakken van het aandeel?quote:
Net voor de dip was het een zeer mooie move geweestquote:
Mensen die 'friet' zeggen kan je sowieso niet serieus nemenquote:Op donderdag 23 oktober 2025 18:45 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
waarom zou je in een puntzak doen als je het thuis zelf eet
Met leveragequote:Op donderdag 23 oktober 2025 18:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Net voor de dip was het een zeer mooie move geweest
Mensen die superieure culinaire keukens niet kunnen waarderen kan ik niet serieus nemenquote:
dan moet je even contacten met Lewisquote:Op donderdag 23 oktober 2025 18:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Net voor de dip was het een zeer mooie move geweest
Hoe denk ik dat ik ineens net op de dip 7,5% extra aandelen heb weten te bemachtigenquote:Op donderdag 23 oktober 2025 18:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan moet je even contacten met Lewis
dat hij even doorgeeft wanneer hij weer zijn mond opentrekt in de pers
Bij dit soort windstoten is de terugweg naar huis wel een genotquote:Op donderdag 23 oktober 2025 18:48 schreef StevenHyde het volgende:
Zo de bastognekoeken van vanmiddag er ook weer afgelopen. Merkt wel dat de wind toeneemt nu. Heerlijk hardloopweer en weer een fris koppie 🙂
quote:Op donderdag 23 oktober 2025 18:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mensen die superieure culinaire keukens niet kunnen waarderen kan ik niet serieus nemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |