SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GEDRAGSREGELS IN DIT TOPICSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 89% gewijzigd door Coco op 19-10-2025 20:12:46 ]
Sorry dat heb ik wel gedaan, teveel wijn gedronkenquote:Op zondag 19 oktober 2025 18:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik heb heel dit topic niet geopend wtf.
Ja, maar ik ben blijer met de doelpunten voor onsquote:Op zondag 19 oktober 2025 18:34 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb genoeg vernederingen in de Kuip meegemaakt, maar toch vind ik dit wel een beetje zielig. Arm Heracles.
Nergens voor nodig, hier kunnen alleen maar goede dingen uit voortkomen! Trainertje mag ein-de-lijk wieberen, lijkt mij tenminstequote:Op zondag 19 oktober 2025 18:34 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb genoeg vernederingen in de Kuip meegemaakt, maar toch vind ik dit wel een beetje zielig. Arm Heracles.
En toch is het niet de grootste vernedering van vandaag, die eer gaat uit naar deze lolbroek.quote:Op zondag 19 oktober 2025 18:34 schreef Pisces29 het volgende:
Hoi Klaas.quote:Op zondag 19 oktober 2025 18:35 schreef DombohetOllifantje1 het volgende:
[..]
Ik bepaal wat hier gebeurd he
goal is goalquote:Op zondag 19 oktober 2025 18:39 schreef Haringkop2 het volgende:
Ik had Sauer en Valente nog een doelpuntje gegund. Larin ook wel. Dus gematigd tevreden
Dat was zeker een moedige beslissing omdat Timber toch een behoorlijke status heeft/had.quote:Op zondag 19 oktober 2025 18:50 schreef Pistolero het volgende:
Timber gaan we hopelijk nooit meer in de buurt van de basis zien heh? Helemaal als Hwang en Moder weer volledig fit zijn.
Briljante beslissing om zijn aanvoerdersband af te pakken. Oh Robin.
Neem een abo zippy.quote:Op zondag 19 oktober 2025 18:59 schreef Zipportal het volgende:
503 Service Unavailable
No server is available to handle this request.
503 Service Unavailable
503 Service Unavailable
503 Service Unavailable
503 Service Unavailable
503 Service Unavailable
503 Service Unavailable
@Slobeendquote:Op zondag 19 oktober 2025 19:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Heeft Targhalline al een fanclub?
@PSVCLquote:Op zondag 19 oktober 2025 19:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ja, ik ben er de penningmeester dus als je erbij wilt dan ben ik over te halen met melkchocolade met hazelnoot.quote:Op zondag 19 oktober 2025 19:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Oh heeft die lapzwans zijn oude OP erin gezet.quote:Op zondag 19 oktober 2025 19:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
@:onlogisch @:coco @:r-woud93 kan één van jullie ALSJEBLIEFT de OP aanpassen?
En de TT naar ‘Ueda God’, of een andere titel die de echte @:dombohetolifantje1 leuk vindt
Wel veel eer voor Ruben van Bommel.quote:Op zondag 19 oktober 2025 19:12 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Die moet het met de Aldi versie Driouech doen.
Ik acht de kans aanzienlijk dat dit Atypisch wasquote:Op zondag 19 oktober 2025 19:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Oh heeft die lapzwans zijn oude OP erin gezet.
Jeetje.
Dit was klaas, gezien wat inmiddels verwijderde topics in de vergaarbak.quote:Op zondag 19 oktober 2025 19:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik acht de kans aanzienlijk dat dit Atypisch was
Hij is dus van een Ajacied naar een vrouw naar jou gegaanquote:Op zondag 19 oktober 2025 19:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dit was klaas, gezien wat inmiddels verwijderde topics in de vergaarbak.
Die is nog een beetje boos op mij dat ik zijn Girlie periode met zijn vorige dubbelaccount verpest heb.
Ik sta er niet goed op.quote:Op zondag 19 oktober 2025 19:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hij is dus van een Ajacied naar een vrouw naar jou gegaan
Wat is jouw mening hierover?
FOK is een Nederlandstalig forum.quote:Op zondag 19 oktober 2025 19:52 schreef Evangelion het volgende:
Imitation is the sincerest form of flattery
quote:Anis Hadj Moussa was vandaag bij veel doelpunten betrokken en daar heeft Van Persie een leuk verhaal bij. "Ik kwam Hadj Moussa vanmiddag tegen op de weg naar onze meeting. Ik vroeg toen aan hem hoe laat het was. Hij liet zijn telefoon zien, maar toen zei ik dat het tijd was om te scoren. Hij moest daar wel om lachen."
Erg sneu om je als mijn grote vriend @DombohetOlifantje1 voor te doen.quote:Op zondag 19 oktober 2025 19:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
@:onlogisch @:coco @:r-woud93 kan één van jullie ALSJEBLIEFT de OP aanpassen?
En de TT naar ‘Ueda God’, of een andere titel die de echte @:dombohetolifantje1 leuk vindt
Het ene moment kan ik hem verrot schelden, ander moment sta je te klappen voor een briljante actie.quote:Op zondag 19 oktober 2025 20:29 schreef Caland het volgende:
Anis Hadj Moussa is bij Feyenoord vaak het mikpunt van kritiek. Soms is dat terecht, maar zijn progressie valt niet te ontkennen. Hadj Moussa is bij Feyenoord veel meer geworden dan een handige pingelaar
https://www.vi.nl/pro/ana(...)t-aan-verbeterpunten
Hasj coke en Moussa
quote:Feyenoord drijft op een roze wolk naar de kraker thuis tegen PSV, komende zondag in de ongetwijfeld kolkende Kuip.Kort na die wedstrijd (in november) maakt financieel directeur Pieter Smorenburg vervolgens zestien miljoen over naar de Vrienden van Feyenoord.
Die groep Feyenoorders met een dikke portemonnee maakte in 2012 een bedrag van 32,6 miljoen over naar de Kuip in een periode dat de club financieel volkomen aan de grond zat. Feyenoord klauterde in de jaren die volgden overeind en staat er nu volgens de clubleiding financieel zo rooskleurig voor dat het de helft van de aandelen van de club waarvan ras-Rotterdammer Pim Blokland het boegbeeld was, terugkoopt.
Als Feyenoord afgelopen zomer al de Champions League had bereikt en het project Brian Priske, de trainer die werd weggekocht bij Sparta Praag en al snel verdween met een afkoopsom, geen elf miljoen had gekost, werden nu reeds alle aandelen teruggekocht. Maar in Rotterdam denken ze dat het terughalen van alle aandelen slechts een kwestie van tijd is. Zeker nu het er sterk op lijkt dat er een ticket voor de Champions League met de bijbehorende miljoenen op de club ligt te wachten aan het einde van dit seizoen.
Niets arm Heracles. Ik hoop dat ze degraderen. Kutclub. En verder niets.quote:Op zondag 19 oktober 2025 18:34 schreef Pisces29 het volgende:
Ik blijf er maar matig enthousiast over.quote:Op zondag 19 oktober 2025 22:08 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Eindelijk baas in eigen huis. Vrienden verdienen nadrukkelijk de complimenten
Feyenoord is pas 4 keer echt getest dit seizoen, 4 keer echt serieus tegenstand gehad ( Fener 2x, Braga,Villa en AZ)quote:
Feyenoord heeft natuurlijk ook een matig elftal. Maar in de Eredivisie kun je daar best kampioen mee worden.quote:Op zondag 19 oktober 2025 22:22 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Feyenoord is pas 4 keer echt getest dit seizoen, 4 keer echt serieus tegenstand gehad ( Fener 2x, Braga,Villa en AZ)
2 gelijk, 3 verloren.
¨roze wolk¨
Het begon eigenlijk nog vrij matig, maar het is toch wel snel flink verbeterd. Voor de Eredivisie ziet het er - met nog wel wat minnetjes - toch wel erg goed uit. Winnen, of op zijn minst niet verliezen tegen PSv zou een mooie stap zijn. De CL miljoenen naderen iig met rasse schreden.quote:Op zondag 19 oktober 2025 22:51 schreef Caland het volgende:
Vooral lekker dat het er voetballend gewoon heel goed uit ziet al bijna het hele seizoen, AZ dat je in grote delen wegspeelt in eigen huis.
Kan je af en toe nog wel tegen een ketser lopen en zo’n wedstrijd als vandaag zou ik ook maar snel vergeten gezien Heracles helemaal geen voetbalclub is. Maar dat is uiteindelijk toch de basis.
@PSVCLquote:Op zondag 19 oktober 2025 23:03 schreef PSVCL het volgende:
Als Feyenoord zondag weet te winnen (de laatste keer was 2020), zijn ¨jullie¨ een serieuze titelkandidaat.
@PSVCLquote:Op zondag 19 oktober 2025 23:03 schreef PSVCL het volgende:
Als Feyenoord zondag weet te winnen (de laatste keer was 2020), zijn ¨jullie¨ een serieuze titelkandidaat.
Zelfs als we met 1 doelpunt verschil verliezen staan we volgende week nog steeds bovenaan. Met 2 doelpunten verschil verliezen betekent hetzelfde doelsaldo.quote:Op zondag 19 oktober 2025 23:03 schreef PSVCL het volgende:
Nothing on the hand boys.quote:Op zondag 19 oktober 2025 10:54 schreef onlogisch het volgende:
Makkelijk potje vandaag.
Hattrick Ueda.
1 keer gewonnen, 1 keer gelijk.quote:Op zondag 19 oktober 2025 22:22 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Feyenoord is pas 4 keer echt getest dit seizoen, 4 keer echt serieus tegenstand gehad ( Fener 2x, Braga,Villa en AZ)
2 gelijk, 3 verloren.
¨roze wolk¨
Wat een gekke aanhalingstekens gebruik jij.quote:Op zondag 19 oktober 2025 23:03 schreef PSVCL het volgende:
Willem is gewoon niet zo van de eigenpijperij, zul jij als ajacied weinig van begrijpen.quote:Op maandag 20 oktober 2025 10:28 schreef Wotte het volgende:
0-7 winnen en nog steeds heeft je clubicoon het in zijn kladje in een Rotterdams vodje enkel over de rivaal.
Kleine club.
Ik heb het vermoeden dat Willem baalt dat hij nooit bij Ajax heeft gespeeld. Nu neemt eigenlijk niemand hem serieus als èèn van de groten van het Nederlandse voetbal.quote:Op maandag 20 oktober 2025 10:31 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Willem is gewoon niet zo van de eigenpijperij, zul jij als ajacied weinig van begrijpen.
quote:Op maandag 20 oktober 2025 10:38 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik heb het vermoeden dat Willem baalt dat hij nooit bij Ajax heeft gespeeld. Nu neemt eigenlijk niemand hem serieus als èèn van de groten van het Nederlandse voetbal.
Beetje hetzelfde als die Europa Cup van PSV met een elftal vol Ajacieden. Dat hoor je ook nooit iemand over.
quote:Op zondag 19 oktober 2025 22:22 schreef PSVCL het volgende:
2 gelijk, 3 verloren.
Gisteren neem ik inderdaad niet heel serieus. Ik moet nog steeds lachen om dat overstapje van die Heraclied waarna Steijn hem voor open doel op de lat ramtquote:Op zondag 19 oktober 2025 22:51 schreef Caland het volgende:
Vooral lekker dat het er voetballend gewoon heel goed uit ziet al bijna het hele seizoen, AZ dat je in grote delen wegspeelt in eigen huis.
Kan je af en toe nog wel tegen een ketser lopen en zo’n wedstrijd als vandaag zou ik ook maar snel vergeten gezien Heracles helemaal geen voetbalclub is. Maar dat is uiteindelijk toch de basis.
Ik heb eigenlijk zelden een tegenstander meegemaakt waar het zo duidelijk was dat ze geen idee hadden wat ze nou aan het doen waren.quote:Op maandag 20 oktober 2025 11:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gisteren neem ik inderdaad niet heel serieus. Ik moet nog steeds lachen om dat overstapje van die Heraclied waarna Steijn hem voor open doel op de lat ramtmazzeltje voor hem dat ie er nog in viel.
Los daarvan zie je inderdaad veel voetballend vermogen in dit team. Eigenlijk nog veel meer sinds Timber geblesseerd is.
User @Caland kijkt duidelijk geen Ajax wedstrijden.quote:Op maandag 20 oktober 2025 11:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk zelden een tegenstander meegemaakt waar het zo duidelijk was dat ze geen idee hadden wat ze nou aan het doen waren.
7 april 24 alweer vergeten?quote:Op maandag 20 oktober 2025 11:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk zelden een tegenstander meegemaakt waar het zo duidelijk was dat ze geen idee hadden wat ze nou aan het doen waren.
Het leek echt op zo'n eerste oefenpotje tegen amateurs wat Feyenoord vroeger wel eens deed. Je wint dat wel met 0-7 maar ik hoop echt dat Van Persie geen moment gaat stilstaan bij deze wedstrijd.
Toen speelden ze in ieder geval nog een half uurtje leuk mee, al had dat ook groter dan 6-0 uit moeten vallenquote:
Zelfs onder Slot hadden we maar zelden zulke vermorzelingen, ook niet tegen de laagvliegers. Eigenlijk enkel tegen Ajax die op een vergelijkbare manier speelden destijds, totaal zonder enig idee. Alhoewel ik ons toen wel echt goed vond, gisteren was dat minder.quote:Op maandag 20 oktober 2025 11:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Het leek echt op zo'n eerste oefenpotje tegen amateurs wat Feyenoord vroeger wel eens deed. Je wint dat wel met 0-7 maar ik hoop echt dat Van Persie geen moment gaat stilstaan bij deze wedstrijd.
Dat er zonder Timber meer voetbal in kwam had je ook wel kunnen uittekenen eigenlijk, die is feitelijk alleen nuttig als er wat meer duelkracht wordt gevraagd.
Vooral de vorm van Read en Steijn maak ik me wat zorgen om. Die spelen eigenlijk best al een tijdje best matig.quote:Op maandag 20 oktober 2025 11:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zelfs onder Slot hadden we maar zelden zulke vermorzelingen, ook niet tegen de laagvliegers. Eigenlijk enkel tegen Ajax die op een vergelijkbare manier speelden destijds, totaal zonder enig idee. Alhoewel ik ons toen wel echt goed vond, gisteren was dat minder.
Meest positieve is dat Borges van de 0 af is en op fraaie wijze. Verder is dit een cadeautje tegen de gedoodverfde degradant.
Steijn was uitstekend de wedstrijden voor de interlands, gisteren was beroerd natuurlijk. Hij lijkt vooral nog niet zo klinisch als bij Twente. Toch heb ik er voldoende vertrouwen in, staat al op vijf goals en ik ben er zeker van dat Ueda flink profiteert van Steijns diepgang acties. Zolang je met spelers als Valente, Targhalline, Smal en Hwang speelt heb je zo veel voetballend vermogen dat zijn beperkte bijdrage aan het spel helemaal niet zo’n punt is.quote:Op maandag 20 oktober 2025 11:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Vooral de vorm van Read en Steijn maak ik me wat zorgen om.
Alhoewel, bij Read is dat nog wel gebruikelijk of te verwachten en bij Steijn heb ik er ook wel vertrouwen in dat Van Persie eigenwijs genoeg is om zijn aanvoerder ook eens te laten banken.
Volgens mij is er een keer terug gekocht, en daarna weer verkocht.quote:Op zondag 19 oktober 2025 22:12 schreef CR7 het volgende:
[..]
Ze kopen nu pas de helft terug? Ik dacht dat er al een heel groot deel was terugbetaald.
Volgens mij zijn ze toen weer deels bijgesprongen omdat we voor Walemark (in plaats van Veerman) gingen.quote:Op maandag 20 oktober 2025 11:55 schreef ...TomTom het volgende:
[..]
Volgens mij is er een keer terug gekocht, en daarna weer verkocht.
Klopt, dit stond ook in dat interview met Smorenburg nav het jaarverslagquote:Op maandag 20 oktober 2025 11:55 schreef ...TomTom het volgende:
[..]
Volgens mij is er een keer terug gekocht, en daarna weer verkocht.
Een afkoopsom voor hem betalen aan Praag, een dik contract geven en dan 6 maanden later weer wegsturen is een dure grap.quote:Op maandag 20 oktober 2025 12:11 schreef Wotte het volgende:
Dat Priske elf miljoen euro gekost heeft
Vergeet zijn assistenten niet.quote:Op maandag 20 oktober 2025 12:13 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Een afkoopsom voor hem betalen aan Praag, een dik contract geven en dan 6 maanden later weer wegsturen is een dure grap.
Wat heb je daar aan?quote:Op maandag 20 oktober 2025 12:18 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Waarom hebben we hem niet gewoon op inactief gezet?
Dan had hij misschien nog wat van zijn loon laten zitten als hij graag aan de slag wilde ergens, zoals bij Praag. Maar is ook wensdenken natuurlijk.quote:Op maandag 20 oktober 2025 12:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wat heb je daar aan?
Dan moet je hem ook doorbetalen. Maakt geen verschil meestal.
11 miljoen kwijt aan een mismatch en twee debiele assistenten om er vervolgens achter te komen dat de ideale opvolger van Slot al bij Feyenoord werkte (lol)quote:Op maandag 20 oktober 2025 12:13 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Een afkoopsom voor hem betalen aan Praag, een dik contract geven en dan 6 maanden later weer wegsturen is een dure grap.
paspoort afnemen schijnt dan ook goed te helpenquote:Op maandag 20 oktober 2025 12:23 schreef Epistaxiophobia het volgende:
[..]
Dan had hij misschien nog wat van zijn loon laten zitten als hij graag aan de slag wilde ergens, zoals bij Praag. Maar is ook wensdenken natuurlijk.
Van Persie doet het vooralsnog best aardig maar om hem nou de ideale opvolger te noemen is ook wel wat voorbarig.quote:Op maandag 20 oktober 2025 12:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
11 miljoen kwijt aan een mismatch en twee debiele assistenten om er vervolgens achter te komen dat de ideale opvolger van Slot al bij Feyenoord werkte (lol)
Ik denk ook dat de ervaring bij Heerenveen hem behoorlijk helpt. Als totaal groentje met de rampzalige window die Dennis afleverde zomer vorig jaar was het ook niks geworden met vPersie.quote:Op maandag 20 oktober 2025 12:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Van Persie doet het vooralsnog best aardig maar om hem nou de ideale opvolger te noemen is ook wel wat voorbarig.
Weet je hoe achterlijk veel geld ze hebben ingeleverd als gevolg van de inflatie alleen al met deze deal. Had dit geld op NT World/NT Emerging Markets gezet in een verhouding 89/11% en het was meer dan verdubbeld in die vijftien jaar.quote:Op zondag 19 oktober 2025 22:21 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ik blijf er maar matig enthousiast over.
30 miljoen aan niet-inbare schulden omzetten in 49% van de aandelen, daar een mooi dividend op pakken, bestuursinvloed krijgen via RvC en StiCo, en talloze gratis privileges zoals business seats, hospitality en parkeerkaarten vind ik niet echt een heldendaad.
Desalniettemin moeten we ze natuurlijk wel erkentelijk zijn hoor, maar het is meer dan hoog tijd om ze uit te kopen.
Na een succescoach heb je altijd een kneusje nodig zodat de échte gedroomde opvolger minder druk heeft.quote:Op maandag 20 oktober 2025 12:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
11 miljoen kwijt aan een mismatch en twee debiele assistenten om er vervolgens achter te komen dat de ideale opvolger van Slot al bij Feyenoord werkte (lol)
Eigenlijk wel eens met deze analyse, oprecht. Iedereen zei en wist al dat de opvolger van slot gegarandeerd tegen ging vallen.quote:Op maandag 20 oktober 2025 12:57 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Na een succescoach heb je altijd een kneusje nodig zodat de échte gedroomde opvolger minder druk heeft.
Zoals Benitez na Ancelotti (voor Zidane), Jaap Stam na Gio en Yesilgoz na Rutte.
Mwah, ik denk dat het juist voor bijna iedere trainer een ideaal instapmoment was na Slot, de ploeg stond gewoon prima en bovendien had je eindelijk twee renderende buitenspelers (die luxe had Slot nooit echt).quote:Op maandag 20 oktober 2025 13:02 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Eigenlijk wel eens met deze analyse, oprecht. Iedereen zei en wist al dat de opvolger van slot gegarandeerd tegen ging vallen.
We vergeten overigens nog wel eens dat Priske zichzelf met de CL gelden ook nog eens ruim terugverdiend heeft. Het was absoluut een mismatch, maar binnen de contouren van die mismatch heeft de man effectief ook gewoon nog geld opgeleverd waarmee zijn aanstelling afbetaald kon worden.
Had hij in het begin in plaats van zestien keer een gelijkspel een aantal keer gewonnen, had ik het nog maar moeten zien.
Toch is de pers een verademing
En steeds met andere verdediging, ook knap. Alleen Ahmedhozic was degene die in alle 3 in de basis stond.quote:Op maandag 20 oktober 2025 13:57 schreef Caland het volgende:
Minste balcontacten in het vijandelijke strafschopgebied dit seizoen:
Heracles Almelo tegen Feyenoord - 2
Fortuna Sittard tegen Feyenoord - 2
NAC Breda tegen Feyenoord - 5
PersBall
Chris-KevinGODquote:Ik zie Chris-Kévin als een artiest, een speler die het verschil kan maken als hij in goeden doen is.
Die floot ook destijds Feyenoord-Ajax met de aansteker. Dat ging heel goed!quote:Op maandag 20 oktober 2025 17:12 schreef Caland het volgende:
Nobuddy en één van de slechtste scheidsrechters Allard Lindhout fluit zondag
Opvallond.
Had daarom lekker die Turrek gekozen.quote:Op maandag 20 oktober 2025 17:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die floot ook destijds Feyenoord-Ajax met de aansteker. Dat ging heel goed!
Maar om heel eerlijk te zijn op Gözëbüyük na fluiten alle Nederlandse scheidsrechters op het ogenblik ruk.
Zonde, na een halve minuut al afgezet. Veel beter gaat het toch niet worden.quote:
Thuis, dat is dan toch alleen maar voordelig?quote:Op maandag 20 oktober 2025 17:12 schreef Caland het volgende:
Nobuddy en één van de slechtste scheidsrechters Allard Lindhout fluit zondag
Opvallond.
Ik vind het een verschrikkelijke vent waar de spelers eigenlijk altijd een loopje mee nemen. Maar dat Gozudinges eigenlijk de enige scheidsrechter is die nog een acceptabel niveau haalt zegt eigenlijk ook wel weer voldoende.quote:Op maandag 20 oktober 2025 17:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Thuis, dat is dan toch alleen maar voordelig?
Daarna Pellegenot. En Achabar. De eigen goal van Zoet. Penalty Guidetti.quote:Op maandag 20 oktober 2025 17:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Zonde, na een halve minuut al afgezet. Veel beter gaat het toch niet worden.
Allemaal een 0.1 op de schaal van Richter wanneer ik het vergelijk met de goal tegen Heracles, makker.quote:Op maandag 20 oktober 2025 17:44 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Daarna Pellegenot. En Achabar. De eigen goal van Zoet. Penalty Guidetti.
De eerste 3 minuten.
Die dekselse Achabar ohohohoquote:Op maandag 20 oktober 2025 17:44 schreef Scrummie het volgende:
[..]
De eerste 3 minuten.
Het Zoet moment blijft geweldig.quote:Op maandag 20 oktober 2025 17:44 schreef Scrummie het volgende:
[..]
De eerste 3 minuten.
Valt dus wel mee als je dividend en privileges meerekent, en buiten dat, was het dus ook een kwestie van niet-inbare leningen veiligstellen.quote:Op maandag 20 oktober 2025 12:56 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Weet je hoe achterlijk veel geld ze hebben ingeleverd als gevolg van de inflatie alleen al met deze deal. Had dit geld op NT World/NT Emerging Markets gezet in een verhouding 89/11% en het was meer dan verdubbeld in die vijftien jaar.
Misschien moet we niet eerst 15 jaar lang scheidsrechters vogelvrij verklaren op de amateurveldenquote:Op maandag 20 oktober 2025 17:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind het een verschrikkelijke vent waar de spelers eigenlijk altijd een loopje mee nemen. Maar dat Gozudinges eigenlijk de enige scheidsrechter is die nog een acceptabel niveau haalt zegt eigenlijk ook wel weer voldoende.
quote:Op maandag 20 oktober 2025 17:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Allemaal een 0.1 op de schaal van Richter wanneer ik het vergelijk met de goal tegen Heracles, makker.
Uiteraardquote:Op maandag 20 oktober 2025 17:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Allemaal een 0.1 op de schaal van Richter wanneer ik het vergelijk met de goal tegen Heracles, makker.
‘Leuk’ is een groot woord.quote:Op maandag 20 oktober 2025 19:39 schreef TweedeKlum het volgende:
ADO heeft een leuk liedje gemaakt op onze Dirk.
https://www.dumpert.nl/?selectedId=100135267_34b8c830
Ludiek.quote:Op maandag 20 oktober 2025 19:39 schreef TweedeKlum het volgende:
ADO heeft een leuk liedje gemaakt op onze Dirk.
https://www.dumpert.nl/?selectedId=100135267_34b8c830
Ik hoor geen scheldwoorden of ernstige ziektes, voor ADO is dit een enorme sprong voorwaarts.quote:Op maandag 20 oktober 2025 20:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
‘Leuk’ is een groot woord.
Ik zou minder aanstoot nemen aan wat scheldwoorden of ernstige ziektes dan zo’n kansloos liedje over een verbouwde kop eigenlijk.quote:Op maandag 20 oktober 2025 21:08 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ik hoor geen scheldwoorden of ernstige ziektes, voor ADO is dit een enorme sprong voorwaarts.
Gezien zijn korte, weinige succesvolle carrière als trainer bij Ado is dit leuk.quote:Op maandag 20 oktober 2025 20:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
‘Leuk’ is een groot woord.
Eens.quote:Op maandag 20 oktober 2025 17:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Je hebt echt geen flauw benul waar je over lult. Het dividend kon maximaal 2% (later 4%) zijn en is jaren niet uitbetaald, was alleen als de financiële situatie het toeliet. Die privileges in de vorm van een paar business seats zijn echt het geld niet en bovendien waren die in de tijd dat die gasten de voordelen kregen überhaupt niet allemaal uitverkocht (skyboxes wel), dus Feyenoord verloor daar effectief geen euro op.quote:Op maandag 20 oktober 2025 18:54 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Valt dus wel mee als je dividend en privileges meerekent, en buiten dat, was het dus ook een kwestie van niet-inbare leningen veiligstellen.
Nee, vooral om een deel van hun reeds gedane investeringn veilig te stellen. Maar wel onder de meest krankzinnig gunstige voorwaarden die je ooit gaat krijgen.quote:Natuurlijk mogen we ze dankbaar zijn, maar het is niet alsof ze het alleen uit clubliefde en de goedheid van hun hart hebben gedaan.
quote:Op maandag 20 oktober 2025 22:31 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Je hebt echt geen flauw benul waar je over lult. Het dividend kon maximaal 2% (later 4%) zijn en is jaren niet uitbetaald, was alleen als de financiële situatie het toeliet. Die privileges in de vorm van een paar business seats zijn echt het geld niet en bovendien waren die in de tijd dat die gasten de voordelen kregen überhaupt niet allemaal uitverkocht (skyboxes wel), dus Feyenoord verloor daar effectief geen euro op.
[..]
Nee, vooral om een deel van hun reeds gedane investeringn veilig te stellen. Maar wel onder de meest krankzinnig gunstige voorwaarden die je ooit gaat krijgen.
O.A. 130 business seats, 40 parkeerplaatsen, gratis hospitality arrangementen en snoepreisjes naar Europese wedstrijden en trainingskampen, komt ook snel op 2-3% uit. Met dividend erbij dus richting de 5%. Dat is inderdaad erg gunstig, maar dat was het punt niet. In hoofdzaak hebben ze gewoon hun centjes veiliggesteld en in plaats van financieel de binnen te lopen een leuk stukje pluche geplakt. Helemaal prima, voor iedereen een leuke deal, maar hoog tijd om je los te kopen.quote:Destijds werd afgesproken dat de VvF recht heeft op een tegenprestatie. Om te beginnen een jaarlijks dividend van aanvankelijk (maximaal) 4% plus 2% in de jaren dat Feyenoord zich weet te plaatsen voor de groepsfase van de UEFA Champions League. Deze vergoeding, vergelijkbaar met rente, zal echter alleen worden uitgekeerd als de resultaten en financiële positie van Feyenoord dat toelaten. De eerste drie seizoenen (2010-2011, 2011-2012, 2012-2013) is deze vergoeding daarom niet uitgekeerd, daarna vijf seizoenen wel, maar over het seizoen 2018-2019 weer niet. Gemiddeld heeft de VvF in de eerste 9 jaar ca. 2% dividend ontvangen. Daarnaast kreeg de VvF per ingelegd bedrag van 1 miljoen euro jaarlijks de beschikking over vier business seats en een parkeerkaart.
Dus er is nu iemand uit Capelle en Utrecht aangehouden.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 15:11 schreef Zipportal het volgende:
Tweede verdachte aangehouden voor gooien paal op medewerker in De Kuip
https://www.nu.nl/binnenl(...)rker-in-de-kuip.html
[ afbeelding ]
Opknuppn.
Was hij maar verhuurd.quote:
quote:Ayase Ueda is in korte tijd uitgegroeid van een wat terughoudende spits tot een trefzekere aanvalsleider bij Feyenoord. De Japanner verkeert in absolute topvorm. Volgens Ueda zelf is dat mede te danken aan zijn landgenoot en ploeggenoot Tsuyoshi Watanabe.
De komst van Watanabe naar Rotterdam had direct effect op de spits, die vorig seizoen nog met moeite zijn draai vond in De Kuip. Sinds zijn landgenoot in de zomer van 2025 aansloot, oogt Ueda vrijer en zelfverzekerder. ''Watanabe is als een grote broer voor me'', vertelt hij met een glimlach in gesprek met ESPN. ''We kennen elkaar al sinds 2019 van het nationale team en speelden samen bij het Aziatisch kampioenschap Onder 23. Hij zorgt goed voor me.''
Trainer Robin van Persie noemde de komst van de Japanse verdediger eerder al “een cadeautje voor Ueda”. De spits bevestigt dat Watanabe veel invloed heeft gehad op zijn dagelijks leven. ''Hij is twee jaar ouder dan ik, en in Japan betekent dat hiërarchisch veel. Hier in Rotterdam let hij veel op me. Omdat we hier wonen, is dat makkelijk. Geen stress voor ons twee. Hij betaalt bijvoorbeeld als we samen gaan eten of parkeert in de garage. Hij is erg lief voor me en zorgt dat ik me op mijn gemak voel. Dat maakt echt een groot verschil in mijn leven.''
Succes in Rotterdam én bij Japan
De Japanse ploeggenoten helpen elkaar niet alleen in Rotterdam, maar ook bij de nationale selectie. Sinds de komst van Watanabe speelde het duo alweer drie interlands samen: tegen Mexico, Paraguay en Brazilië. Ondertussen blijft Ueda ook in Nederland imponeren. Met elf doelpunten in negen wedstrijden scoort hij gemiddeld elke 65 minuten, een statistiek die zijn sterke vorm onderstreept. Daarbij roemt hij ook zijn trainer: “Van Persie heeft veel invloed op mij, hij helpt me elke dag beter te worden.”
Leuk, Ayase is bottom.quote:Hij betaalt bijvoorbeeld als we samen gaan eten of parkeert in de garage. Hij is erg lief voor me en zorgt dat ik me op mijn gemak voel. Dat maakt echt een groot verschil in mijn leven.''
quote:Hij is erg lief voor me en zorgt dat ik me op mijn gemak voel. Dat maakt echt een groot verschil in mijn leven.''
Succes in Rotterdam én bij Japan
Wat een lieve jongens <3quote:
Los 15 per stuk, samen 60.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 20:14 schreef De_Pel het volgende:
Eigenlijk kun je ze ook alleen nog als package deal laten gaan ondertussen hè
quote:Ayase Ueda is momenteel de grote man bij Feyenoord. De Japanse spits heeft zich ontwikkeld tot een van de meest trefzekere aanvallers in de Eredivisie. Met elf doelpunten is hij de huidige topscorer en een vaste waarde in de ploeg van Robin van Persie. Na twee seizoenen vol aanpassingen lijkt de spits volledig zijn draai te hebben gevonden in Rotterdam. Ueda komt woensdagochtend uitgebreid aan het woord in De Telegraaf en het Algemeen Dagblad.
De beleefde aanvaller, die journalisten op zijn typisch Japanse manier begroet, oogt rustig en ingetogen, maar is op het veld uitgegroeid tot een koelbloedige afmaker. ''Ik ben niet verbaasd dat het nu zo loopt. Ik heb elke dag gewerkt om beter te worden en dat doe ik nog steeds. Haalt Feyenoord een spits erbij, dan is er een spits bij. Mijn doel blijft hetzelfde. Ik kijk niet naar anderen, alleen naar mijzelf.''
Zijn ontwikkeling schrijft hij mede toe aan trainer Robin van Persie. De oud-international speelde een belangrijke rol in de groei van de spits. ''Ik kende hem eerlijk gezegd niet als trainer. Ik wist alleen hoe hij was als doelpuntenmaker. Inmiddels zie ik hem alleen in zijn rol als coach en ik heb veel respect voor hem. Wat hij van mij wil, komt er goed uit op het veld. Als je van zo iemand tips en adviezen krijgt, dan betekent dat heel veel. Door zijn steun laat ik me meer zien op het veld.''
Ondanks zijn status als topscorer blijft Ueda nuchter. Zelfs na een hattrick juicht hij nauwelijks. ''Dat is gewoon mijn stijl. Als ik scoor, neem ik eerst de blijheid van de supporters in mij op. Ik hoor ze dan massaal juichen en daar wil ik van genieten. Daarna denk ik aan mijn vrouw en familie in Japan die mij altijd steunen. Ik ben echt wel heel blij van binnen dan, maar ik wil vooral anderen blij maken.''
Zijn rustige karakter heeft hem geholpen in de moeilijke beginperiode in Rotterdam. De spits verloor in zijn eerste seizoen de concurrentiestrijd met Santiago Gimenez, maar bleef werken aan zijn ontwikkeling. ''Mijn medespelers zijn altijd sociaal geweest. Ik heb me niet onzeker gevoeld. Mijn doelen bleven altijd hetzelfde. Misschien ligt het aan de Japanse cultuur of aan mijn karakter, maar ik kijk altijd naar mijzelf. Als ik Santi zag spelen, lette ik goed op wat hij goed deed en waarom het voor hem werkte. Daar heb ik veel van geleerd.''
Fysiek stappen gezet
Ook fysiek heeft de spits grote stappen gezet. ''Mijn conditie is veel beter dan vorig jaar. Toen had ik voor het eerst in mijn loopbaan een zware blessure. Tijdens mijn herstel ben ik sterker geworden. Ik wil voorkomen dat ik weer geblesseerd raak. Daarom train ik hard aan mijn fitheid en snelheid.'' De Feyenoorder hoopt zijn sterke vorm ook vast te houden in het nationale team van Japan. Zijn winnende goal tegen Brazilië was een hoogtepunt. ''Een historisch moment voor Japan. Dat betekent veel voor mij. Als we compleet zijn en iedereen haalt zijn niveau, kunnen we volgend jaar op het WK iets moois neerzetten.''
Nepsupporterquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 23:50 schreef HMFuckyouall het volgende:
Ik zit in het vliegtuig naar huis zodra de wedstrijd aanvangt. Benieuwd wat het wordt
Hier heb ik een stevige mening over.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 23:50 schreef HMFuckyouall het volgende:
Ik zit in het vliegtuig naar huis zodra de wedstrijd aanvangt. Benieuwd wat het wordt
Vlucht is verzet naar later op de dag door de maatschappij. Was normaal net aan op tijd geweest. En heel eerlijk gezegd vind ik dit echt honderd keer fijner, lekker de laatste dag rustig opstaan met het gezin en het vliegtuig in.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 10:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hier heb ik een stevige mening over.
Blijf jij nou maar weg uit de Kuip met Feyenoord Ajax, dat beviel me vorige keer uitstekend met de 6-0 en de 6-2quote:
Dit is onder de gordel en vergeet ik nietquote:Op woensdag 22 oktober 2025 12:26 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Blijf jij nou maar weg uit de Kuip met Feyenoord Ajax, dat beviel me vorige keer uitstekend met de 6-0 en de 6-2
Gewoon wegwezen, we winnen die pot nooit als jij er bij bent, en anders maken we er direct zes.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 12:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit is onder de gordel en vergeet ik niet
Ik heb Feyenoord van de drie keer dat ik daarheen ben gegaan wel twee keer zien winnen in de aRENaquote:Op woensdag 22 oktober 2025 12:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gewoon wegwezen, we winnen die pot nooit als jij er bij bent, en anders maken we er direct zes.
Niks persoonlijks maar dit is geen toeval.
Feyenoord en PSV gaan het sowieso wel uitmaken dit seizoen lijkt het. Ik vind PSV alsnog wel licht favoriet.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 23:50 schreef HMFuckyouall het volgende:
PSV prima wedstrijd.
Onze spits in bloedvorm, prima middenveld en centraal achterin een heel goed blok (met andere woorden, een fantastisch functionerende as met Ueda, Taghi en Anel+Watanabe).
Ik geloof altijd dat, als de as goed staat van je team, je enorm makkelijk resultaat boekt.
Het wordt een ontzettend interessante wedstrijd. Deze winnen en we gaan serieus een gooi doen.
Ed Aldus bellen. @Wereldgozerquote:Op woensdag 22 oktober 2025 14:20 schreef Maver24 het volgende:
https://x.com/weermanrobe(...)6xO3kVfHqHXcawA&s=19
Code oranje vanaf 18 uur
Ik vind ons met name defensief wel erg veel beter. PSV is daardoor wat wisselvalliger, terwijl het bij ons in de as altijd wel goed staat. Daarom zou ik ons wel als de favoriet inschatten, over de hele competitie dan.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 14:15 schreef fetX het volgende:
[..]
Feyenoord en PSV gaan het sowieso wel uitmaken dit seizoen lijkt het. Ik vind PSV alsnog wel licht favoriet.
Denk dat je het dan bij PSV wat onderschat of bij ons overschat. Het staat daar verdedigend eigenlijk best aardig, met name een fitte Dest is wel een wapen. Die speelt sowieso nooit slecht tegen ons.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 15:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind ons met name defensief wel erg veel beter.
Mwah, de defensieve statistieken van PSV zijn echt niet best dit seizoen. Hou nooit zo van het XG-argument maar in dit geval is het verschil met ons aardig schrijnend.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 15:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Denk dat je het dan bij PSV wat onderschat of bij ons overschat. Het staat daar verdedigend eigenlijk best aardig, met name een fitte Dest is wel een wapen. Die speelt sowieso nooit slecht tegen ons.
Erg veel beter vind ik dan ook gewoon wat overdreven, zo gigantisch zijn die verschillen ook weer nietquote:Op woensdag 22 oktober 2025 16:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mwah, de defensieve statistieken van PSV zijn echt niet best dit seizoen. Hou nooit zo van het XG-argument maar in dit geval is het verschil met ons aardig schrijnend.
Hun pieken liggen wel wat hoger maar hun dalen ook, anders verlies je thuis niet volkomen terecht de punten tegen Union, Telstar en dit dolende Ajax.
Ik zou Dest wel inderdaad boven onze rechtsbacks schatten, maar Watanabe / Anel is wel wat stabieler dan Flamingo / Gasiorowski.
Nou dat vind ik eigenlijk tot nu toe welquote:Op woensdag 22 oktober 2025 16:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Erg veel beter vind ik dan ook gewoon wat overdreven, zo gigantisch zijn die verschillen ook weer niet
Hoewel ik het er zeker mee eens ben dat onze verdediging een stuk sterker is, vond ik dat in het laatste jaar van Slot óók. In de praktijk bleek hun veel sterkere aanval echter een stuk beslissender dan onze veel sterkere verdediging. Ik denk dat zij ook dit seizoen aanvallend weer een stukje verder zijn dan wij, al is hun verdediging wel echt minder dan toen.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 15:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind ons met name defensief wel erg veel beter. PSV is daardoor wat wisselvalliger, terwijl het bij ons in de as altijd wel goed staat. Daarom zou ik ons wel als de favoriet inschatten, over de hele competitie dan.
Dat verschil werd in essentie gemaakt door onze belabberde start toen de groep nog niet compleet was en een 50/50 potje in de Kuip die verkeerd viel, waardoor je nooit meer in de buurt kon komen.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 17:23 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Hoewel ik het er zeker mee eens ben dat onze verdediging een stuk sterker is, vond ik dat in het laatste jaar van Slot óók. In de praktijk bleek hun veel sterkere aanval echter een stuk beslissender dan onze veel sterkere verdediging. Ik denk dat zij ook dit seizoen aanvallend weer een stukje verder zijn dan wij, al is hun verdediging wel echt minder dan toen.
Dest is dan ook wel de beste back in de eredivisie, hopelijk groeit Read naar minimaal dat niveau toe in de jaren dat hij bij ons speelt.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 15:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Denk dat je het dan bij PSV wat onderschat of bij ons overschat. Het staat daar verdedigend eigenlijk best aardig, met name een fitte Dest is wel een wapen. Die speelt sowieso nooit slecht tegen ons.
read is niet zo'n goede voetballer als destquote:Op woensdag 22 oktober 2025 18:09 schreef ...TomTom het volgende:
[..]
Dest is dan ook wel de beste back in de eredivisie, hopelijk groeit Read naar minimaal dat niveau toe in de jaren dat hij bij ons speelt.
Dit kan RvP nietquote:Op woensdag 22 oktober 2025 22:42 schreef ggmmisgek het volgende:
a.s. zondag winnen en Van Persie is aardig op weg om gio te worden
prijzenpakker bij feyenoord
dan een paar keer falen in het buitenland, of nergens meer aan de bak komen na een paar degelijke clubs
giogod
quote:Op woensdag 22 oktober 2025 22:48 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Dit kan RvP niet
Bekijk deze YouTube-video
giogod
Bord op schoot. @RamboDirkquote:Op woensdag 22 oktober 2025 22:52 schreef Caland het volgende:
Volgens @:zka gaat de wedstrijd naar 16.30 morgen
Dat wordt dus gewoon 18.45
Oké atypischquote:Op woensdag 22 oktober 2025 22:39 schreef ggmmisgek het volgende:
[..]
read is niet zo'n goede voetballer als dest
maar wel een jongen die ver kan komen
Oeiquote:Op woensdag 22 oktober 2025 22:52 schreef Caland het volgende:
Volgens @:zka gaat de wedstrijd naar 16.30 morgen
Dat wordt dus gewoon 18.45
Godver dat wordt doorrijden.quote:
Er is in ieder geval geen ruimte in het speelschema van Panathinaikos om deze wedstrijd nog in te halen, dus dan gaat de wedstrijd naar morgen. En Feyenoord-PSV dus naar aanstaande woensdag, denk ik.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 07:26 schreef Jor_Dii het volgende:
Code oranje al vanaf 15:00u nu, kans groot de wedstrijd wordt afgelast
Zou vandaag in een leeg stadion ook nog kunnen?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 08:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Er is in ieder geval geen ruimte in het speelschema van Panathinaikos om deze wedstrijd nog in te halen, dus dan gaat de wedstrijd naar morgen. En Feyenoord-PSV dus naar aanstaande woensdag, denk ik.
Ik ben benieuwd!
Jaquote:Op donderdag 23 oktober 2025 09:07 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zou vandaag in een leeg stadion ook nog kunnen?
Volgens mij krijgt de regio Rotterdam wel degelijk te maken met windstoten van 100km/u.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 09:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Maar eigenlijk is aflasten sowieso wat overbodig. Heeft met name te maken dat weercodes per provincie worden gegeven, terwijl het vooral om de kustgebieden gaat.
Dit ja. Waar die 'maar 80km' vandaan komt, geen idee.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 09:40 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Volgens mij krijgt de regio Rotterdam wel degelijk te maken met windstoten van 100km/u.
Overdrijf niet zo achterlijke gek.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 09:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit ja. Waar die 'maar 80km' vandaan komt, geen idee.
WE WORDEN MOKERTJEHARD GERAAKT VANDAAG
Aldus forumgebruiker @Scrummie , veilig vanuit de Achterhoek.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 09:46 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Overdrijf niet zo achterlijke gek.
PSV moet vrijdag alweer tegen Fortuna, dan neem ik aan dat ze dus op dinsdag gaan spelen.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 08:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Er is in ieder geval geen ruimte in het speelschema van Panathinaikos om deze wedstrijd nog in te halen, dus dan gaat de wedstrijd naar morgen. En Feyenoord-PSV dus naar aanstaande woensdag, denk ik.
Ik ben benieuwd!
We zijn toch geen mietjes?????quote:Op donderdag 23 oktober 2025 09:40 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Volgens mij krijgt de regio Rotterdam wel degelijk te maken met windstoten van 100km/u.
Nou nu durf ik niet meer met de ondergrondse metro+trein naar de Kuipquote:Op donderdag 23 oktober 2025 09:40 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Of Feyenoord-PSV naar 3 december, als de autoriteiten dat niet op de korte termijn veilig kunnen organiseren. Van twee keer in vier dagen in het Kuipie naar geen enkele keer, het kan verkeren (lol)quote:Op donderdag 23 oktober 2025 09:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
PSV moet vrijdag alweer tegen Fortuna, dan neem ik aan dat ze dus op dinsdag gaan spelen.
Waar haal je dat vandaan? Want Europese wedstrijden worden zelden afgelast. Dan moet er 20 cm water op het veld staan ofzo…quote:Op donderdag 23 oktober 2025 07:26 schreef Jor_Dii het volgende:
Code oranje al vanaf 15:00u nu, kans groot de wedstrijd wordt afgelast
Dat, dan gaat die wedstrijd naar morgen en wordt zondag eruit gegooid.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 10:16 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Waar haal je dat vandaan? Want Europese wedstrijden worden zelden afgelast. Dan moet er 20 cm water op het veld staan ofzo…
Potje wordt hoe dan ook afgewerkt voor morgenavond.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 10:16 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Waar haal je dat vandaan? Want Europese wedstrijden worden zelden afgelast. Dan moet er 20 cm water op het veld staan ofzo…
Ik verwacht dat er vanavond gewoon gespeeld wordt.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 10:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat, dan gaat die wedstrijd naar morgen en wordt zondag eruit gegooid.
Oh ik ook wel. Of ze zetten hem weer terug naar 18:45quote:Op donderdag 23 oktober 2025 10:18 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik verwacht dat er vanavond gewoon gespeeld wordt.
Zou wel heel treurig zijn als de driehoek hier de schuld van krijgtquote:Op donderdag 23 oktober 2025 10:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
De storm komt nog eerder dan verwacht, waardoor er sinds 9 uur vanochtend spoedoverleg gaande is. Deze is met de insteek om vanavond om 21:00 te spelen, maar er is ook een optie op tafel gekomen dat het morgen 12:00 (hoogstwaarschijnlijk zonder publiek) wordt, PSV-thuis zou dan opschuiven naar 20:00. 1 ding staat wel vast: de wedstrijd zal niet afgelast worden en wordt vandaag of morgen gespeeld. Voor nu gaan we uit van 16:30, zo lang de club niets anders meldt. Zeker is dat de driehoek zich hiermee in elk geval niet populair maakt.
quote:Op donderdag 23 oktober 2025 09:51 schreef Caland het volgende:
Beetje wind is nog nooit iemand dood aan gegaan
Morgenmiddag in het lege stadion ga ik ‘driehoek breek je been’ zingenquote:Op donderdag 23 oktober 2025 10:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Het ligt altijd aan de driehoek, laten we wel eerlijk zijn.
Bermuda driehoek?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 10:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Het ligt altijd aan de driehoek, laten we wel eerlijk zijn.
Heb je wel iets te willen bij de almachtige UEFA?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 10:51 schreef Caland het volgende:
Morgen spelen en dan zondagavond is toch geen optie lijkt me, daar moet je als club nooit mee akkoord gaan
Maar we hebben wel iets te willen bij de knaken KNVB.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 10:56 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Heb je wel iets te willen bij de almachtige UEFA?
Ja, voor de zondag wel idd.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 10:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Maar we hebben wel iets te willen bij de knaken KNVB.
Mij ookquote:Op donderdag 23 oktober 2025 10:31 schreef Document1 het volgende:
Zondag 20:00 uur zou mij heel goed uitkomen.
Om 12 uur worden er knopen doorgehaktquote:Op donderdag 23 oktober 2025 11:14 schreef Jor_Dii het volgende:
Besluit zal toch snel moeten worden genomen, eerste supporters gaan over enkele uren al richting Rotterdam wellicht.
Lijkt me het beste, hoogtepunt van het windveld in de regio Rotterdam ligt tussen 16:00 en 18:00-19:00u zo'n beetje.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 11:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Rutger zegt dat vanavond om 21:00 door gaat met publiek.
Nu is mijn vertrouwen definitief weg. Maar lijkt mij wel het meest logische, verplaatsen naar morgen en dan Feyenoord-PSV verplaatsen is echt vreselijk veel meer gedoe.
Voor de 5 lezers en een paardenkopquote:Op donderdag 23 oktober 2025 11:30 schreef onlogisch het volgende:
https://www.soccernews.nl/news/bom-onder-feyenoord-panathinaikos/
Inmiddels ga ik viraal op soccernews.nl
quote:Op donderdag 23 oktober 2025 11:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Voor de 5 lezers en een paardenkop
Paniekzaaierquote:Op donderdag 23 oktober 2025 11:30 schreef onlogisch het volgende:
https://www.soccernews.nl/news/bom-onder-feyenoord-panathinaikos/
Inmiddels ga ik viraal op soccernews.nl
Griepje!quote:Op donderdag 23 oktober 2025 11:18 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Mij ook
Zit heel stereotype bij mijn schoonmoeder op een kringverjaardag 's middags
Dan spelen we gewoon morgen en zal Feyenoord PSV ofwel naar maandag of dinsdag moeten.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 12:07 schreef Qarrad het volgende:
Jammer...aan de andere kant loop je dan ook geen risico met Watanabe en kan hij wat rustiger naar PSV toe werken.
Bron?quote:
Tot nu toe is de enige bron Rutger dus het waait weer alle kanten opquote:Op donderdag 23 oktober 2025 12:07 schreef Coco het volgende:
[..]
Nu echt??! of weer fake news van onlo
Ik begreep hieruit dat Feyenoord dispensatie gaat proberen aan te vragen dat hij niet morgen hoeft.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 12:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dan spelen we gewoon morgen en zal Feyenoord PSV ofwel naar maandag of dinsdag moeten.
UEFA en dispensatie.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 12:11 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik begreep hieruit dat Feyenoord dispensatie gaat proberen aan te vragen dat hij niet morgen hoeft.
Edit: oh fuck wacht, dat is op grond van wat die Rutger zegt. Lama dan. We gaan het zien.
Een kolkende Kuip in het donker.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 12:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat wordt morgen inhalen. Krijgen we weer een wedstrijd tussen PSV en Feyenoord op een random weekdag. Gelukkig zijn jullie het die deze keer naar het stadion moeten op zo'n kutdag.
Hadden we zondag ook wel gehad, zou het wat uitmaken?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 12:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Een kolkende Kuip in het donker.
PSV heeft een gigantisch probleem.
Kies je wel wat gezonds uit?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 12:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik ga NU naar supermarkt om avondeten te regelen. Dit komt niet meer goed.
Makker wat zit je toch te stokeren. Zo ken ik je niet.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 12:13 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)-rotterdam~ac71b4e2/
Ook al minder treinen van en naar Rotterdam.
VERGEET HET MAAR
Ik kan zondag eigenlijk niet naar PSVquote:Op donderdag 23 oktober 2025 12:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Makker wat zit je toch te stokeren. Zo ken ik je niet.
Hoezo? Code oranje geldt van 15:00 tot 01:00quote:Op donderdag 23 oktober 2025 12:20 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ze hadden die wedstrijd beter op het oude tijdstip kunnen laten staan.
Maar dat is voor heel Zuid-Holland en de storm komt eerder volgens de laatste berichten en komt vanuit het zuiden, dus dan zou later voor Rotterdam beter zijn. In Zeeland is het bijvoorbeeld ook maar tot 21:00 uur code oranje.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 12:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoezo? Code oranje geldt van 15:00 tot 01:00
Gewoon ja mietjesquote:Op donderdag 23 oktober 2025 10:51 schreef Caland het volgende:
Morgen spelen en dan zondagavond is toch geen optie lijkt me, daar moet je als club nooit mee akkoord gaan
Zo werken we in Rotterdam.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 12:32 schreef Zorro het volgende:
Feyenoord wordt weer gematst.
Twee dagen minder rust? Van Benthem belt het KNMI wel even.
Als ze morgen en maandag/dinsdag/woensdag moeten spelen (dat laatste wordt misschien moeilijk met de veiligheidsdiensten) dan heeft PSV alleen maar meer rust.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 12:32 schreef Zorro het volgende:
Feyenoord wordt weer gematst.
Twee dagen minder rust? Van Benthem belt het KNMI wel even.
Dan sukkelt PSV in slaap en slaat Ueda gretig toe.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 12:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als ze morgen en maandag/dinsdag/woensdag moeten spelen (dat laatste wordt misschien moeilijk met de veiligheidsdiensten) dan heeft PSV alleen maar meer rust.
Het gaat erom dat een donderdag-zondag eigenlijk te kort en een nadeel is. Met meer rust speelt dat niet meer.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 12:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als ze morgen en maandag/dinsdag/woensdag moeten spelen (dat laatste wordt misschien moeilijk met de veiligheidsdiensten) dan heeft PSV alleen maar meer rust.
Het verwijderde Telegraaf artikeltje zei dat de wedstrijd helemaal niet door zal gaan en dan Feyenoord-PSV op oorspronkelijk tijdstipquote:Op donderdag 23 oktober 2025 12:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |