SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GEDRAGSREGELS IN DIT TOPICSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
15 jaar geleden welquote:Op zondag 12 oktober 2025 15:06 schreef Caland het volgende:
Als je Pelle had, zou je hem dan opstellen?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alleen al voor het interview met Jan Joost de Joodquote:Op zondag 12 oktober 2025 15:06 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Beter dan Tengstedtquote:Op zondag 12 oktober 2025 15:06 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij wordt eigenlijk al te groot voor onze club.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 14:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ook voor Brazilie draait Ueda zijn hand niet om.
OH ARNE.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 14:38 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
Hij wordt eigenlijk al te groot voor onze club.
Heeft iedereen trouwens zijn/haar excuses al aangeboden bij jou?
De helft verschuilt zich nog achter excuses.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 14:38 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
Hij wordt eigenlijk al te groot voor onze club.
Heeft iedereen trouwens zijn/haar excuses al aangeboden bij jou?
https://x.com/bonitoborge(...)kADnzIh1W8NEJEYgRq1wquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 15:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
De helft verschuilt zich nog achter excuses.
Wat een leuk en lief Japans duo hebben we toch.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 16:15 schreef Caland het volgende:
[..]
https://x.com/bonitoborge(...)kADnzIh1W8NEJEYgRq1w
Lijkt me wel, dat is verplicht in de eredivisie.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 22:00 schreef Alpha0 het volgende:
Speelt Heracles ondertussen al op echt gras?
Ja, gelukkig wel.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 22:00 schreef Alpha0 het volgende:
Speelt Heracles ondertussen al op echt gras?
quote:Op woensdag 15 oktober 2025 09:54 schreef zoekeenleven het volgende:
Ik wil graag mijn excuses maken aan Ueda, ik heb nooit in je geloofd maar nu maak je het wel waar.
Verder kan iedere Ueda fanboy de tiefus genieten
Slot heeft nooit credits voor Ueda gekregenquote:Op woensdag 15 oktober 2025 10:05 schreef bbuddybb het volgende:
Geinig dat Slot overal alle credits lijkt te krijgen. Je zou bijna vergeten dat het toch echt Dennis is die Ueda heeft aangetrokken.
Excuus, credits is het verkeerde woord.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 10:24 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Slot heeft nooit credits voor Ueda gekregen.
En waarom überhaupt credits? Omdat hij nu 3 potten redelijk speelt? Houd die credits maar even vast voor het moment dat hij er straks 25 in heeft liggen.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 10:24 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Slot heeft nooit credits voor Ueda gekregen.
You must be fun at partiesquote:Op woensdag 15 oktober 2025 10:55 schreef Solispolar het volgende:
[..]
En waarom überhaupt credits? Omdat hij nu 3 potten redelijk speelt? Houd die credits maar even vast voor het moment dat hij er straks 25 in heeft liggen.
Best bijzonder dat er tussen 2002 en 2013 8x een topscorer was met 30+ goals en sindsdien 0.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 10:57 schreef bbuddybb het volgende:
Ueda wordt de eerste speler sinds Bony die meer dan 30 kools maakt in een seizoen.
Niks tegen die jongen hoor. Ik denk niet dat hij zo slecht is als mensen hier eerder beweerden (over fun at parties gesproken), maar ik denk ook niet dat hij zo goed is als mensen nu doen lijken. Gewoon een redelijke spits die nu een redelijke fase heeft.quote:
Santi was goed onderweg met 19 uit 17, maar had een zwakke tweede seizoenshelft. Verder hebben we weinig kanshebbers gehad. Ueda gaat het ook (lang) niet halen, want hij neemt geen strafschoppen en stijgt momenteel qua goals boven zichzelf uit. Tussen de 20-25 is een meer realistische verwachting.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 11:02 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Best bijzonder dat er tussen 2002 en 2013 8x een topscorer was met 30+ goals en sindsdien 0.
Wanneer zijn we begonnen met buitenspelers met hun 'verkeerde been' te gebruiken? Linksbenige rechtsbuitens en rechtsbenige linksbuitens? Als was dat al eerder begonnen?quote:Op woensdag 15 oktober 2025 11:02 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Best bijzonder dat er tussen 2002 en 2013 8x een topscorer was met 30+ goals en sindsdien 0.
Dat laatste is het natuurlijk. Het simpele feit is dat we geen spitsen meer van het kaliber Ronaldo, Suarez of Huntelaar hebben gehad.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 11:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Santi was goed onderweg met 19 uit 17, maar had een zwakke tweede seizoenshelft. Verder hebben we weinig kanshebbers gehad. Ueda gaat het ook (lang) niet halen, want hij neemt geen strafschoppen en stijgt momenteel qua goals boven zichzelf uit. Tussen de 20-25 is een meer realistische verwachting.
Verder inderdaad wel een interessante statistiek. Dat betekent denk ik toch dat het spelletje wat is veranderd en dat het pure afronden minder belangrijk is geworden. Maar we hadden in de Eredivisie ook wel een paar bizar goede spitsen in dat tijdperk.
Net op tijd verkocht dus.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 13:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Milambo een kruisbandblessure. Sneu.
Het laat eerder zien wat een walgelijk voordeel ze altijd gehad hebben op dat plastic dat ze nu wederom op degraderen staanquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 23:51 schreef ...TomTom het volgende:
[..]
Ja, gelukkig wel.
In dat opzicht was het wel een geschenk dat zij even degradeerden.
Klopt, maar uiteindelijk waren zij niet de enige club die daarop speelden.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 13:42 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Het laat eerder zien wat een walgelijk voordeel ze altijd gehad hebben op dat plastic dat ze nu wederom op degraderen staan
Jørgensen heeft zichzelf kapot gemaakt.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 16:07 schreef Rocket Ride het volgende:
Jorgensen is er uiteindelijk op kapot gemaakt. Blij dat we van dat kunstgras af zijn.
Na dit seizoen kappen we er gewoon meequote:Op woensdag 15 oktober 2025 17:16 schreef Alpha0 het volgende:
Dit is waarom de organisatie van Feyenoord veel te ingewikkeld in elkaar zit
In de toekomst minder geld voor spelers. Is dit het laatste jaar dat we meespelen om het kampioenschap?
quote:Op woensdag 15 oktober 2025 17:16 schreef Alpha0 het volgende:
In de toekomst minder geld voor spelers. Is dit het laatste jaar dat we meespelen om het kampioenschap?
In de toekomst? Volgens mij hebben ze de afgelopen 2 jaar al geld apart gezet hiervoor.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 17:16 schreef Alpha0 het volgende:
Lekker op Beverwaard wat bouwen.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 17:16 schreef Alpha0 het volgende:
Zal dan wel terecht geweest zijnquote:Op donderdag 16 oktober 2025 13:52 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Zijn hier nu berichten verwijderd?
Ik heb de afgelopen tig jaar Lee Towers maar één keer écht horen zingen en dat was zo knettervals dat ze maar snel weer een bandje opdedenquote:Op donderdag 16 oktober 2025 14:44 schreef Drankster het volgende:
Volgende week donderdag ga m'n vriendin voor het eerst mee naar de Kuip, op voorwaarde dat Lee Towers ook een woordje komt zingen, verwachten jullie die?Hij was er tegen Aston Villa wel.
Had je 4 jaar geleden toch niet durven dromen.quote:In vergelijking met het seizoen 2021/22 is de omzet van zowel Feyenoord als PSV met liefst 84% gestegen. Ajax draaide in datzelfde seizoen nog een voor Nederlandse begrippen duizelingwekkende omzet van ruim ¤189 miljoen. In korte tijd hebben Feyenoord en PSV de kloof qua omzet bijna volledig gedicht. Toch blijft Ajax, zelfs in jaren waarin het Europa League speelt en Feyenoord en PSV in de Champions League uitkomen, de club met de hoogste omzet.
Jammer dat we nooit echt stappen hebben gezet met een nieuw stadion, dat betekent dat we het van uitgaande transfers en CL-voetbal moeten hebben. Wat dat betreft is Ajax op zijn gat een tweesnijdend zwaard. We worden makkelijk tweede, maar verliezen wel die tweede directe CL plek.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 15:03 schreef Elan het volgende:
https://1908.nl/artikelen(...)eyenoord-psv-en-ajax
[..]
Had je 4 jaar geleden toch niet durven dromen.
Geen fan van Ahmed wuuuttttquote:Op donderdag 16 oktober 2025 15:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Jammer dat we nooit echt stappen hebben gezet met een nieuw stadion, dat betekent dat we het van uitgaande transfers en CL-voetbal moeten hebben. Wat dat betreft is Ajax op zijn gat een tweesnijdend zwaard. We worden makkelijk tweede, maar verliezen wel die tweede directe CL plek.
We hebben wel wat meer vet op de botten inmiddels, maar over de inkomende transfers van zomer 23 en 24 schrijven we veel meer af dan we binnenhalen, dat zijn mislukte zomers. De winst van OH ARNE hebben we helaas stukgeslagen aan zijn mislukte opvolger.
Dit jaar moet ik ook nog zien. Watanabe bijvoorbeeld is sportief een uitstekende en noodzakelijke transfer, en dat we in die categorie ‘eventjes’ een ervaren cv halen is top. Maar het is wel een afschrijving. Bos en Valente lijken goede investeringen, Ahmed en Steijn zijn prima basisspelers die denk ik in waarde gelijk blijven (ik ben persoonlijk niet zo wild van Ahmed). De rest zijn op zijn best twijfelachtig.
Positief is dat je met Read en Sauer ook jongens ziet doorkomen die rond hun 17e bij Feyenoord zijn bijgekomen. Uitstroom van de jeugdopleiding valt weer een beetje tegen de laatste tijd, maar volgens mij komt er wel weer het een en ander aan zoals Zinhagel.
Tldr: mooie stappen gezet, twijfelachtig hoe duurzaam het is en een volgende stap in zicht is.
Ja als je in 11 officiële potjes gerust al drie keer rood had kunnen hebben moet ik het nog even aanzien.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 21:36 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Geen fan van Ahmed wuuutttt
Tsja ik zou me niet rijk rekenen. Dat is grotendeels aan de vernieuwde Champions League opzet toe te schrijven. Elke idioot snapt dat je met dit stadion qua begroting nooit langs Ajax/PSV gaat. Inmiddels bijna 2026 nog altijd geen concreet zicht op een antwoord op dat vraagstuk. Stadions zijn net als zwembaden. Harstikke leuk voor de gemeenschap maar geen investeerder die er zijn poten aan wil branden. Bakken subsidie moet er in en politiek draagvlak is veelal fragiel daarbovenop zijn procedures stroperig in de land.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 15:03 schreef Elan het volgende:
https://1908.nl/artikelen(...)eyenoord-psv-en-ajax
[..]
Had je 4 jaar geleden toch niet durven dromen.
Men was op Zuid allang over hun schaduw heen gestapt maar er is geen politieke meerderheid (meer) voor het stadion. Het is niet realistisch voor de club om solo een lening aan te gaan van 800 miljoen of wat het ook moet gaan kosten. Overheidsparticipatie en financiële garantstelling is cruciaal als je waar dan ook ter wereld zo'n megaproject wil gaan realiseren.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 22:48 schreef Wotte het volgende:
[..]
Tsja ik zou me niet rijk rekenen. Dat is grotendeels aan de vernieuwde Champions League opzet toe te schrijven. Elke idioot snapt dat je met dit stadion qua begroting nooit langs Ajax/PSV gaat. Inmiddels bijna 2026 nog altijd geen concreet zicht op een antwoord op dat vraagstuk. Stadions zijn net als zwembaden. Harstikke leuk voor de gemeenschap maar geen investeerder die er zijn poten aan wil branden. Bakken subsidie moet er in en politiek draagvlak is veelal fragiel daarbovenop zijn procedures stroperig in de land.
Het is nu al zoals ze ook stellen in dat artikel dat een gemiddelde subtopper meer zakelijke diners kan aanbieden dan Feyenoord. Las laatst dat ze volgens een ruwe schatting 30-50 miljoen euro nodig hebben om de economische levensduur te verlengen. Maak daar, zoals dat vaak gaat, in de praktijk maar 60-80 miljoen van.
Ze zeggen dat Ajax gegijzeld wordt door idealisme maar ze kunnen er in Rotterdam ook wat met dat hopeloos vastklampen aan sentiment rondom cultureel erfgoed.
Feyenoord heeft veel te lang getreuzeld en toen kwam corona en daarna de oorlog in Oekraïne waardoor de kosten enorm toenamen. Ze hadden gewoon in 2019 oid kunnen beginnen met bouwen.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 23:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Men was op Zuid allang over hun schaduw heen gestapt maar er is geen politieke meerderheid (meer) voor het stadion. Het is niet realistisch voor de club om solo een lening aan te gaan van 800 miljoen of wat het ook moet gaan kosten. Overheidsparticipatie en financiële garantstelling is cruciaal als je waar dan ook ter wereld zo'n megaproject wil gaan realiseren.
Financieel stonden we er toen nog heel matig voor en de miljoenen die binnenkwamen uit o.a. Champions League zijn voor een groot deel direct geïnvesteerd in 1908 en Varkenoord die beiden achterbleven qua faciliteiten tov van Ajax PSV en zelfs AZ.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 00:35 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Feyenoord heeft veel te lang getreuzeld en toen kwam corona en daarna de oorlog in Oekraïne waardoor de kosten enorm toenamen. Ze hadden gewoon in 2019 oid kunnen beginnen met bouwen.
Weet alleen niet hoe we er dan nu voor hadden gestaan. We hebben nu eindelijk weer wat vet op onze botten, wat 5 jaar geleden nog ontbrak.
Over 10 jaar hebben we wel een nieuw stadion.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 01:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Financieel stonden we er toen nog heel matig voor en de miljoenen die binnenkwamen uit o.a. Champions League zijn voor een groot deel direct geïnvesteerd in 1908 en Varkenoord die beiden achterbleven qua faciliteiten tov van Ajax PSV en zelfs AZ.
Dat men heeft willen wachten op financieel betere tijden valt wel te begrijpen, waarschijnlijk had destijds ook niemand kunnen voorspellen dat de bouwkosten zo'n vlucht zouden nemen. Snap ook eigenlijk niet waarom heel Feyenoord-city patsboem geannuleerd is. Ja om rust en duidelijkheid te krijgen, maar het is niet dat los van de inkomsten en groei die je mist De Kuip er goedkoper op zal worden qua onderhoud de komende jaren.
Lijkt me heel stug.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 10:45 schreef MaasToren1 het volgende:
[..]
Over 10 jaar hebben we wel een nieuw stadion.
Inderdaad, stel je zou nu beginnen met plannen maken (zie ik niet gebeuren), dan staat dat nieuwe stadion er pas over 12-15 jaar.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 10:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Lijkt me heel stug.
Dan zou je nu toch al concreet met plannen bezig moeten zijn en vergunningen aanvragen. Zeker als het zo'n Feyenoord-city achtige constructie zou worden waarbij het hele gebied op de schop gaat. In dit land duurt alles een eeuwigheid.
Moeilijkste is die centen vinden wellicht met de vermeende politieke wil voor grootschalige woningbouw dat er kansen zijn.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 10:57 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Inderdaad, stel je zou nu beginnen met plannen maken (zie ik niet gebeuren), dan staat dat nieuwe stadion er pas over 12-15 jaar.
We gaan de 100 jaar in De Kuip gewoon halen.
Ik ken Rotterdam niet goed genoeg om te zeggen waar dat mogelijk is. Er wordt altijd gesproken over de Beverwaard, maar dan zit je op een nog treurlozere plek dan Ajax.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 11:12 schreef Wotte het volgende:
[..]
Moeilijkste is die centen vinden wellicht met de vermeende politieke wil voor grootschalige woningbouw dat er kansen zijn.
Ik help het je hopen, ze zaniken er al sinds de jaren 90 over, met dat stadion dossier kun je de Maas dempen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 10:45 schreef MaasToren1 het volgende:
[..]
Over 10 jaar hebben we wel een nieuw stadion.
Denk inderdaad dat de enige optie is om zoals Spurs op de huidige plek nieuw te bouwen. Maar goed ik zie het zelf niet binnen tien jaar gebeuren. Geluk bij een ongeluk is dat eerstvolgende achtervolger nog pakweg een gat van honderd miljoen in de begroting moet rondbreien om Feyenoord voorbij te gaan.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 11:21 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik ken Rotterdam niet goed genoeg om te zeggen waar dat mogelijk is. Er wordt altijd gesproken over de Beverwaard, maar dan zit je op een nog treurlozere plek dan Ajax.
Het zou mooi zijn als ze op de huidige plek iets volledig nieuws zouden kunnen neerzetten. Maar dan wordt het passen en meten en zijn er waarschijnlijk hoge bouwkosten vanwege alle infrastructuur waar je rekening mee moet houden.
Duurt lang.quote:Timber nog niet inzetbaar; Moder werkt verder aan herstel
Na een succesvolle interlandperiode komt Feyenoord dit weekend weer in actie. Als koploper van de Eredivisie gaan de Rotterdammers op bezoek bij Heracles Almelo, de nummer achttien van de ranglijst. Robin van Persie blikte op de persconferentie vooruit op speelronde negen.
"Quinten heeft vandaag een gedeelte getraind, maar hij is niet fit genoeg voor zondag", klinkt een korte update van de trainer. "Timber heeft de afgelopen dagen simpelweg te weinig gedaan om zondag al mee te kunnen doen." Van Persie benadrukt dat alle internationals wel fit zijn teruggekeerd in Rotterdam.
Voor Van Persie valt het middenveld voorlopig precies goed in elkaar. "Oussama zie ik meer als een zes, Quinten meer als een acht, Luciano kan overal spelen, Sem is echt een tien en Moder kan ook overal spelen. Het zijn wel allemaal andere type spelers, maar het is heel prettig dat ze overal kunnen spelen. We hebben het vaak gehad over alle keuzes, maar dat is de afgelopen periode niet gebleken door alle blessures. Moder is nog niet fit en Hwang is fit aan het worden."
Blessure Moder
Dit weekend zit ook Jakub Moder wederom niet in de wedstrijdselectie. "Wij hebben heel lang nodig gehad om het probleem te achterhalen. Sinds kort is het probleem gevonden en volgens ons ook opgelost, maar dat heeft wel wat tijd nodig. Hij gaat nu echt richting de eindfase, maar dat heeft wel even tijd nodig. Voor het eerst sinds een week zijn die signalen wel heel positief."
Waarom niet? Heracles heeft nauwelijks supportersquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 10:49 schreef Paul het volgende:
Dit gaat vast goed
[ afbeelding ]
In het uitvak bij Heracles – Feyenoord zullen geen fanatieke supporters aanwezig zijn, maar zij zullen wel naar Almelo afreizen om de spelersbus van Feyenoord te onthalen.
Lolquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 10:49 schreef Paul het volgende:
Dit gaat vast goed
[ afbeelding ]
In het uitvak bij Heracles – Feyenoord zullen geen fanatieke supporters aanwezig zijn, maar zij zullen wel naar Almelo afreizen om de spelersbus van Feyenoord te onthalen.
16:45 is de wedstrijd. Dat gaat wel lukken.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 10:49 schreef Paul het volgende:
Dit gaat vast goed
[ afbeelding ]
Klopt, maar vaak zijn dat toch de lastigste. Bij Excelsior hadden we het ook enorm lastig, en dat is de nummer één-na-laatst.quote:Op zondag 19 oktober 2025 09:34 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Zou niet moeten tegen de nummer laatst.
Ayase is prima bezig. Die gaat er vast wel weer eentje maken vandaag.quote:Op zondag 19 oktober 2025 09:38 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Klopt, maar vaak zijn dat toch de lastigste. Bij Excelsior hadden we het ook enorm lastig, en dat is de nummer één-na-laatst.
Uiteraard hoop ik gewoon op een simpele 0-4 met 2x Ueda.
Pas in maart en we eventueel 10 punten voorsprong hebben ofzo.quote:Op zondag 19 oktober 2025 09:47 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Is er een wedstrijd waar jij je niet indekt?
Het halve team heeft een jetlagquote:Op zondag 19 oktober 2025 10:54 schreef onlogisch het volgende:
Makkelijk potje vandaag.
0-3
Hattrick Ueda.
Traditioneel had Heracles kunstgras.quote:Op zondag 19 oktober 2025 09:52 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Traditioneel is Heracles uit wel lastig maar die zijn nu zo matig. Zou heel teleurgesteld zijn met minder dan 3 punten.
Gedurfd na afgelopen seizoenquote:Op zondag 19 oktober 2025 09:57 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Pas in maart en we eventueel 10 punten voorsprong hebben ofzo.
Kutinterlands. Yoshi ook stuk, lekker dan.quote:
Dit. En Panathinaikos is opzich ook best een belangrijk potje geworden. Hopelijk is het gewoon ren beetje Braga dit.quote:Op zondag 19 oktober 2025 12:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Vanmiddag kan nog wel zonder, maar tegen PSV ben je gewoon de sjaak zonder Watanabe.
Die winnen thuis niet eens van GAE. Die moet je ook zonder Watadinges helemaal KAPOET maken lijkt me.quote:Op zondag 19 oktober 2025 13:26 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Dit. En Panathinaikos is opzich ook best een belangrijk potje geworden. Hopelijk is het gewoon ren beetje Braga dit.
Zou moeten ja…. Maar ik moet er niet aan denken dat Jan Plug moet spelen en na 10 minuten rood+pingel pakt. Met 0 uit 2 kan je je dat niet echt meer veroorloven.quote:Op zondag 19 oktober 2025 13:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Die winnen thuis niet eens van GAE. Die moet je ook zonder Watadinges helemaal KAPOET maken lijkt me.
Alleen zondag scheelt het toch wel wat, niet in de laatste plaats vanwege het donderdag-zondag schema daarbij.
Daar gaat Smal denk ik gewoon spelen.quote:Op zondag 19 oktober 2025 13:33 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Zou moeten ja…. Maar ik moet er niet aan denken dat Jan Plug moet spelen en na 10 minuten rood+pingel pakt. Met 0 uit 2 kan je je dat niet echt meer veroorloven.
Ligt eraan of het ernstig isquote:Op zondag 19 oktober 2025 15:42 schreef Qarrad het volgende:
Kuitblessure voor Watanabe dus.
Duren die meestal lang?
Wisselt tussen een enkele dagen/week, en bij een scheuring 3 maanden.quote:Op zondag 19 oktober 2025 15:42 schreef Qarrad het volgende:
Kuitblessure voor Watanabe dus.
Duren die meestal lang?
Dat valt al seizoenen lang reuze mee. In de afgelopen vier jaar vier gelijke spelen tegen de onderste vijf (dus uit veertig duels).quote:Op zondag 19 oktober 2025 16:17 schreef ...TomTom het volgende:
Wij laten het dan wel vaak liggen tegen degradatie kandidaten, dus ben er niet gerust op.
quote:Op zondag 19 oktober 2025 16:51 schreef ashardalan het volgende:
Royston Drenthe vrijdag opgenomen met een herseninfarct, aldus RRijnmond
dat is vervelendquote:Op zondag 19 oktober 2025 16:51 schreef ashardalan het volgende:
Wat ontzettend kut. Hopelijk valt het mee,quote:Op zondag 19 oktober 2025 16:51 schreef ashardalan het volgende:
Wachten op de 1-1quote:Op zondag 19 oktober 2025 16:55 schreef bbuddybb het volgende:
Het verbaast me niet eens meer. Natuurlijk is dat een kool.
Dat hebben we al vaker gedacht dit seizoenquote:Op zondag 19 oktober 2025 17:06 schreef bbuddybb het volgende:
Wissel Read maar. De volgende overtreding is zijn tweede gele kaart. Wat een oen.
Akkoord.quote:Op zondag 19 oktober 2025 17:17 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Welke meer dan verdiend is, uiteraard
Dennis en Dennis zijn niet de meest intelligente jongens. Ze hebben moeite om te onthouden dat we uit spelenquote:
ik vond het wel weinig voor geel zelfquote:Op zondag 19 oktober 2025 17:19 schreef TweedeKlum het volgende:
Domme kaart bij 0-2, zeker daar op het veld.
Dat is niet rullevant.quote:Op zondag 19 oktober 2025 17:20 schreef snabbi het volgende:
[..]
ik vond het wel weinig voor geel zelf
20+ Ueda goals door de neus geboord door Priskequote:Op zondag 19 oktober 2025 17:20 schreef bbuddybb het volgende:
Natuurlijk maakt ie nog een kool. Heel normaal.
Mag nu ook al welquote:Op zondag 19 oktober 2025 17:02 schreef HMFuckyouall het volgende:
Als Ueda tegen PSV ook scoort stel ik mijn 20+ goals bij naar 25+ goals en ga ik officieel roepen dat hij meer dan 25 miljoen op gaat leveren.
Als derde club die barrière geslecht.quote:
Ik wou net zeggen, geen 3 achter elkaar.quote:Op zondag 19 oktober 2025 17:26 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Zuivere, ook nogAlthans, binnen 1 helft.
quote:Op zondag 19 oktober 2025 17:04 schreef snabbi het volgende:
als feyenoord aanzet en niet met een handrem speelt, dan is het 0-5 met de rust
Akkoord.quote:Op zondag 19 oktober 2025 17:28 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Waar iedereen van zegt dat die volledig verdiend is.
Je bent nog minder dan het vuil onder mijn voeten.quote:Op zondag 19 oktober 2025 17:29 schreef bbuddybb het volgende:
Ik hoop niet dat jullie het mij kwalijk nemen dat ik Feyenoord degradeer tot de stream op mijn laptop zodat ik Liverpool - United op het grote scherm kan bekijken.
Read is er al een tijdje uitquote:Op zondag 19 oktober 2025 17:31 schreef Binge-watch het volgende:
Read, Ueda, Valente en Hadj Moussa er maar snel uithalen?
quote:Op zondag 19 oktober 2025 17:29 schreef bbuddybb het volgende:
Ik hoop niet dat jullie het mij kwalijk nemen dat ik Feyenoord degradeer tot de stream op mijn laptop zodat ik Liverpool - United op het grote scherm kan bekijken.
quote:Op zondag 19 oktober 2025 17:29 schreef bbuddybb het volgende:
Gelukkig weer druk gemaakt om niks.quote:
Gewoon Ueda, Bos, Valente en Sauer wisselen.quote:Op zondag 19 oktober 2025 17:38 schreef Irritatie100 het volgende:
Laten we ook eens doorzetten naar 0-6/0-7. Ik vind het altijd zo schraal als zo'n wedstrijd als dit uiteindelijk 1-4 wordt. Om een tegengoal zou ik me vandaag echt heel druk maken.
quote:Op zondag 19 oktober 2025 10:54 schreef onlogisch het volgende:
Makkelijk potje vandaag.
0-3
Hattrick Ueda.
Zou wel lekker zijn ja. Als dat lukt staan we volgende week zelfs na een nederlaag nog bovenaan op doelsaldo, mocht dat gebeuren.quote:Op zondag 19 oktober 2025 17:38 schreef Irritatie100 het volgende:
Laten we ook eens doorzetten naar 0-6/0-7. Ik vind het altijd zo schraal als zo'n wedstrijd als dit uiteindelijk 1-4 wordt. Om een tegengoal zou ik me vandaag echt heel druk maken.
Ik zou Ahmed toch ook bovenaan het lijstje zetten om te wisselen, zeker met al geel op zak en een totaaldebiel als scheidsrechter.quote:Op zondag 19 oktober 2025 17:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon Ueda, Bos, Valente en Sauer wisselen.
Dat was ik vergetenquote:Op zondag 19 oktober 2025 17:45 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik zou Ahmed toch ook bovenaan het lijstje zetten om te wisselen, zeker met al geel op zak en een totaaldebiel als scheidsrechter.
Het zou wel des Feyenoords zijn om zo'n eerste helft te eindigen met een hele slechte 2e en 1-4 als eindstandquote:Op zondag 19 oktober 2025 17:38 schreef Irritatie100 het volgende:
dit is wel slecht idd, als je zo vrij staat is het gewoon dom dat je buitenspel staat / looptquote:Op zondag 19 oktober 2025 17:53 schreef bbuddybb het volgende:
Iemand moet Larin toch echt even de buitenspelregel uitleggen.
Zelfs op Rijnmond is er nauwelijks publiek te horenquote:Op zondag 19 oktober 2025 17:57 schreef snabbi het volgende:
nog even en espn gaat die corona-geluidbandjes onder de wedstrijd monteren..
Gebeurt bij andere clubs - die Europees spelen en dan spelers sparen - echt nooooiit.quote:Op zondag 19 oktober 2025 17:54 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Het zou wel des Feyenoords zijn om zo'n eerste helft te eindigen met een hele slechte 2e en 1-4 als eindstand
Toch was de bal van Moussa die deze aanval maakte.quote:Op zondag 19 oktober 2025 18:02 schreef bbuddybb het volgende:
Assissie voor Lotomba. Het is hem gegund.
Ik ben pas tevreden als er 6, of meer, gescoord wordt door ons, & de 0 gehouden wordtquote:Op zondag 19 oktober 2025 18:02 schreef DaMart het volgende:
Er wordt lekker aan het doelsaldo gewerkt vandaag.
Dat mag. Jammer dat ze geen goaltune lieten horen.quote:Op zondag 19 oktober 2025 18:02 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Waar zelfs Heracles van vindt dat die volledig verdiend is
Idd, ernstig onvriendelijk datquote:Op zondag 19 oktober 2025 18:04 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dat mag. Jammer dat ze geen goaltune lieten horen.
Gewoon.quote:Op zondag 19 oktober 2025 18:06 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Waarvan gefluisterd wordt dat zelfs de KNVB dat verdiende vindt
en welke van de 2 moet dan met een hoofdblessure er uit?quote:Op zondag 19 oktober 2025 18:12 schreef Haringkop2 het volgende:
Ik zou ook lekker Moussa en Sauer wissewn
U mag kiezenquote:Op zondag 19 oktober 2025 18:13 schreef snabbi het volgende:
[..]
en welke van de 2 moet dan met een hoofdblessure er uit?
Je kunt ook gewoon genieten en blij zijn met het resultaat he?quote:Op zondag 19 oktober 2025 18:04 schreef bbuddybb het volgende:
Natuurlijk moet je de kools wel zelf maken, maar dit is geen makkelijke wedstrijd omdat we zelf nou zo goed zijn.
Nee, Heracles kan er echt geen klote van.
Oh we hebben er al teveel. Moussa met z’n acne kan je wel onder die noemer wisselen.quote:Op zondag 19 oktober 2025 18:13 schreef snabbi het volgende:
[..]
en welke van de 2 moet dan met een hoofdblessure er uit?
Ben ik ook zeker!quote:Op zondag 19 oktober 2025 18:17 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon genieten en blij zijn met het resultaat he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |