SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GEDRAGSREGELS IN DIT TOPICSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
15 jaar geleden welquote:Op zondag 12 oktober 2025 15:06 schreef Caland het volgende:
Als je Pelle had, zou je hem dan opstellen?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alleen al voor het interview met Jan Joost de Joodquote:Op zondag 12 oktober 2025 15:06 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Beter dan Tengstedtquote:Op zondag 12 oktober 2025 15:06 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij wordt eigenlijk al te groot voor onze club.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 14:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ook voor Brazilie draait Ueda zijn hand niet om.
OH ARNE.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 14:38 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
Hij wordt eigenlijk al te groot voor onze club.
Heeft iedereen trouwens zijn/haar excuses al aangeboden bij jou?
De helft verschuilt zich nog achter excuses.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 14:38 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
Hij wordt eigenlijk al te groot voor onze club.
Heeft iedereen trouwens zijn/haar excuses al aangeboden bij jou?
https://x.com/bonitoborge(...)kADnzIh1W8NEJEYgRq1wquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 15:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
De helft verschuilt zich nog achter excuses.
Wat een leuk en lief Japans duo hebben we toch.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 16:15 schreef Caland het volgende:
[..]
https://x.com/bonitoborge(...)kADnzIh1W8NEJEYgRq1w
Lijkt me wel, dat is verplicht in de eredivisie.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 22:00 schreef Alpha0 het volgende:
Speelt Heracles ondertussen al op echt gras?
Ja, gelukkig wel.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 22:00 schreef Alpha0 het volgende:
Speelt Heracles ondertussen al op echt gras?
quote:Op woensdag 15 oktober 2025 09:54 schreef zoekeenleven het volgende:
Ik wil graag mijn excuses maken aan Ueda, ik heb nooit in je geloofd maar nu maak je het wel waar.
Verder kan iedere Ueda fanboy de tiefus genieten
Slot heeft nooit credits voor Ueda gekregenquote:Op woensdag 15 oktober 2025 10:05 schreef bbuddybb het volgende:
Geinig dat Slot overal alle credits lijkt te krijgen. Je zou bijna vergeten dat het toch echt Dennis is die Ueda heeft aangetrokken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |