Ik wou net zeggen, geen 3 achter elkaar.quote:Op zondag 19 oktober 2025 17:26 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Zuivere, ook nogAlthans, binnen 1 helft.
quote:Op zondag 19 oktober 2025 17:04 schreef snabbi het volgende:
als feyenoord aanzet en niet met een handrem speelt, dan is het 0-5 met de rust
Akkoord.quote:Op zondag 19 oktober 2025 17:28 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Waar iedereen van zegt dat die volledig verdiend is.
Je bent nog minder dan het vuil onder mijn voeten.quote:Op zondag 19 oktober 2025 17:29 schreef bbuddybb het volgende:
Ik hoop niet dat jullie het mij kwalijk nemen dat ik Feyenoord degradeer tot de stream op mijn laptop zodat ik Liverpool - United op het grote scherm kan bekijken.
Read is er al een tijdje uitquote:Op zondag 19 oktober 2025 17:31 schreef Binge-watch het volgende:
Read, Ueda, Valente en Hadj Moussa er maar snel uithalen?
quote:Op zondag 19 oktober 2025 17:29 schreef bbuddybb het volgende:
Ik hoop niet dat jullie het mij kwalijk nemen dat ik Feyenoord degradeer tot de stream op mijn laptop zodat ik Liverpool - United op het grote scherm kan bekijken.
quote:Op zondag 19 oktober 2025 17:29 schreef bbuddybb het volgende:
Gelukkig weer druk gemaakt om niks.quote:
Gewoon Ueda, Bos, Valente en Sauer wisselen.quote:Op zondag 19 oktober 2025 17:38 schreef Irritatie100 het volgende:
Laten we ook eens doorzetten naar 0-6/0-7. Ik vind het altijd zo schraal als zo'n wedstrijd als dit uiteindelijk 1-4 wordt. Om een tegengoal zou ik me vandaag echt heel druk maken.
quote:Op zondag 19 oktober 2025 10:54 schreef onlogisch het volgende:
Makkelijk potje vandaag.
0-3
Hattrick Ueda.
Zou wel lekker zijn ja. Als dat lukt staan we volgende week zelfs na een nederlaag nog bovenaan op doelsaldo, mocht dat gebeuren.quote:Op zondag 19 oktober 2025 17:38 schreef Irritatie100 het volgende:
Laten we ook eens doorzetten naar 0-6/0-7. Ik vind het altijd zo schraal als zo'n wedstrijd als dit uiteindelijk 1-4 wordt. Om een tegengoal zou ik me vandaag echt heel druk maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |