Ik wou net zeggen, geen 3 achter elkaar.quote:Op zondag 19 oktober 2025 17:26 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Zuivere, ook nogAlthans, binnen 1 helft.
quote:Op zondag 19 oktober 2025 17:04 schreef snabbi het volgende:
als feyenoord aanzet en niet met een handrem speelt, dan is het 0-5 met de rust
Akkoord.quote:Op zondag 19 oktober 2025 17:28 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Waar iedereen van zegt dat die volledig verdiend is.
Je bent nog minder dan het vuil onder mijn voeten.quote:Op zondag 19 oktober 2025 17:29 schreef bbuddybb het volgende:
Ik hoop niet dat jullie het mij kwalijk nemen dat ik Feyenoord degradeer tot de stream op mijn laptop zodat ik Liverpool - United op het grote scherm kan bekijken.
Read is er al een tijdje uitquote:Op zondag 19 oktober 2025 17:31 schreef Binge-watch het volgende:
Read, Ueda, Valente en Hadj Moussa er maar snel uithalen?
quote:Op zondag 19 oktober 2025 17:29 schreef bbuddybb het volgende:
Ik hoop niet dat jullie het mij kwalijk nemen dat ik Feyenoord degradeer tot de stream op mijn laptop zodat ik Liverpool - United op het grote scherm kan bekijken.
quote:Op zondag 19 oktober 2025 17:29 schreef bbuddybb het volgende:
Gelukkig weer druk gemaakt om niks.quote:
Gewoon Ueda, Bos, Valente en Sauer wisselen.quote:Op zondag 19 oktober 2025 17:38 schreef Irritatie100 het volgende:
Laten we ook eens doorzetten naar 0-6/0-7. Ik vind het altijd zo schraal als zo'n wedstrijd als dit uiteindelijk 1-4 wordt. Om een tegengoal zou ik me vandaag echt heel druk maken.
quote:Op zondag 19 oktober 2025 10:54 schreef onlogisch het volgende:
Makkelijk potje vandaag.
0-3
Hattrick Ueda.
Zou wel lekker zijn ja. Als dat lukt staan we volgende week zelfs na een nederlaag nog bovenaan op doelsaldo, mocht dat gebeuren.quote:Op zondag 19 oktober 2025 17:38 schreef Irritatie100 het volgende:
Laten we ook eens doorzetten naar 0-6/0-7. Ik vind het altijd zo schraal als zo'n wedstrijd als dit uiteindelijk 1-4 wordt. Om een tegengoal zou ik me vandaag echt heel druk maken.
Ik zou Ahmed toch ook bovenaan het lijstje zetten om te wisselen, zeker met al geel op zak en een totaaldebiel als scheidsrechter.quote:Op zondag 19 oktober 2025 17:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon Ueda, Bos, Valente en Sauer wisselen.
Dat was ik vergetenquote:Op zondag 19 oktober 2025 17:45 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik zou Ahmed toch ook bovenaan het lijstje zetten om te wisselen, zeker met al geel op zak en een totaaldebiel als scheidsrechter.
Het zou wel des Feyenoords zijn om zo'n eerste helft te eindigen met een hele slechte 2e en 1-4 als eindstandquote:Op zondag 19 oktober 2025 17:38 schreef Irritatie100 het volgende:
dit is wel slecht idd, als je zo vrij staat is het gewoon dom dat je buitenspel staat / looptquote:Op zondag 19 oktober 2025 17:53 schreef bbuddybb het volgende:
Iemand moet Larin toch echt even de buitenspelregel uitleggen.
Zelfs op Rijnmond is er nauwelijks publiek te horenquote:Op zondag 19 oktober 2025 17:57 schreef snabbi het volgende:
nog even en espn gaat die corona-geluidbandjes onder de wedstrijd monteren..
Gebeurt bij andere clubs - die Europees spelen en dan spelers sparen - echt nooooiit.quote:Op zondag 19 oktober 2025 17:54 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Het zou wel des Feyenoords zijn om zo'n eerste helft te eindigen met een hele slechte 2e en 1-4 als eindstand
Toch was de bal van Moussa die deze aanval maakte.quote:Op zondag 19 oktober 2025 18:02 schreef bbuddybb het volgende:
Assissie voor Lotomba. Het is hem gegund.
Ik ben pas tevreden als er 6, of meer, gescoord wordt door ons, & de 0 gehouden wordtquote:Op zondag 19 oktober 2025 18:02 schreef DaMart het volgende:
Er wordt lekker aan het doelsaldo gewerkt vandaag.
Dat mag. Jammer dat ze geen goaltune lieten horen.quote:Op zondag 19 oktober 2025 18:02 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Waar zelfs Heracles van vindt dat die volledig verdiend is
Idd, ernstig onvriendelijk datquote:Op zondag 19 oktober 2025 18:04 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dat mag. Jammer dat ze geen goaltune lieten horen.
Gewoon.quote:Op zondag 19 oktober 2025 18:06 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Waarvan gefluisterd wordt dat zelfs de KNVB dat verdiende vindt
en welke van de 2 moet dan met een hoofdblessure er uit?quote:Op zondag 19 oktober 2025 18:12 schreef Haringkop2 het volgende:
Ik zou ook lekker Moussa en Sauer wissewn
U mag kiezenquote:Op zondag 19 oktober 2025 18:13 schreef snabbi het volgende:
[..]
en welke van de 2 moet dan met een hoofdblessure er uit?
Je kunt ook gewoon genieten en blij zijn met het resultaat he?quote:Op zondag 19 oktober 2025 18:04 schreef bbuddybb het volgende:
Natuurlijk moet je de kools wel zelf maken, maar dit is geen makkelijke wedstrijd omdat we zelf nou zo goed zijn.
Nee, Heracles kan er echt geen klote van.
Oh we hebben er al teveel. Moussa met z’n acne kan je wel onder die noemer wisselen.quote:Op zondag 19 oktober 2025 18:13 schreef snabbi het volgende:
[..]
en welke van de 2 moet dan met een hoofdblessure er uit?
Ben ik ook zeker!quote:Op zondag 19 oktober 2025 18:17 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon genieten en blij zijn met het resultaat he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |