Ligt eraan of het ernstig isquote:Op zondag 19 oktober 2025 15:42 schreef Qarrad het volgende:
Kuitblessure voor Watanabe dus.
Duren die meestal lang?
Wisselt tussen een enkele dagen/week, en bij een scheuring 3 maanden.quote:Op zondag 19 oktober 2025 15:42 schreef Qarrad het volgende:
Kuitblessure voor Watanabe dus.
Duren die meestal lang?
Dat valt al seizoenen lang reuze mee. In de afgelopen vier jaar vier gelijke spelen tegen de onderste vijf (dus uit veertig duels).quote:Op zondag 19 oktober 2025 16:17 schreef ...TomTom het volgende:
Wij laten het dan wel vaak liggen tegen degradatie kandidaten, dus ben er niet gerust op.
quote:Op zondag 19 oktober 2025 16:51 schreef ashardalan het volgende:
Royston Drenthe vrijdag opgenomen met een herseninfarct, aldus RRijnmond
dat is vervelendquote:Op zondag 19 oktober 2025 16:51 schreef ashardalan het volgende:
Wat ontzettend kut. Hopelijk valt het mee,quote:Op zondag 19 oktober 2025 16:51 schreef ashardalan het volgende:
Wachten op de 1-1quote:Op zondag 19 oktober 2025 16:55 schreef bbuddybb het volgende:
Het verbaast me niet eens meer. Natuurlijk is dat een kool.
Dat hebben we al vaker gedacht dit seizoenquote:Op zondag 19 oktober 2025 17:06 schreef bbuddybb het volgende:
Wissel Read maar. De volgende overtreding is zijn tweede gele kaart. Wat een oen.
Akkoord.quote:Op zondag 19 oktober 2025 17:17 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Welke meer dan verdiend is, uiteraard
Dennis en Dennis zijn niet de meest intelligente jongens. Ze hebben moeite om te onthouden dat we uit spelenquote:
ik vond het wel weinig voor geel zelfquote:Op zondag 19 oktober 2025 17:19 schreef TweedeKlum het volgende:
Domme kaart bij 0-2, zeker daar op het veld.
Dat is niet rullevant.quote:Op zondag 19 oktober 2025 17:20 schreef snabbi het volgende:
[..]
ik vond het wel weinig voor geel zelf
20+ Ueda goals door de neus geboord door Priskequote:Op zondag 19 oktober 2025 17:20 schreef bbuddybb het volgende:
Natuurlijk maakt ie nog een kool. Heel normaal.
Mag nu ook al welquote:Op zondag 19 oktober 2025 17:02 schreef HMFuckyouall het volgende:
Als Ueda tegen PSV ook scoort stel ik mijn 20+ goals bij naar 25+ goals en ga ik officieel roepen dat hij meer dan 25 miljoen op gaat leveren.
Als derde club die barrière geslecht.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |