Oeiquote:Op woensdag 22 oktober 2025 22:52 schreef Caland het volgende:
Volgens @:zka gaat de wedstrijd naar 16.30 morgen
Dat wordt dus gewoon 18.45
Godver dat wordt doorrijden.quote:
Er is in ieder geval geen ruimte in het speelschema van Panathinaikos om deze wedstrijd nog in te halen, dus dan gaat de wedstrijd naar morgen. En Feyenoord-PSV dus naar aanstaande woensdag, denk ik.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 07:26 schreef Jor_Dii het volgende:
Code oranje al vanaf 15:00u nu, kans groot de wedstrijd wordt afgelast
Zou vandaag in een leeg stadion ook nog kunnen?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 08:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Er is in ieder geval geen ruimte in het speelschema van Panathinaikos om deze wedstrijd nog in te halen, dus dan gaat de wedstrijd naar morgen. En Feyenoord-PSV dus naar aanstaande woensdag, denk ik.
Ik ben benieuwd!
Jaquote:Op donderdag 23 oktober 2025 09:07 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zou vandaag in een leeg stadion ook nog kunnen?
Volgens mij krijgt de regio Rotterdam wel degelijk te maken met windstoten van 100km/u.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 09:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Maar eigenlijk is aflasten sowieso wat overbodig. Heeft met name te maken dat weercodes per provincie worden gegeven, terwijl het vooral om de kustgebieden gaat.
Dit ja. Waar die 'maar 80km' vandaan komt, geen idee.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 09:40 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Volgens mij krijgt de regio Rotterdam wel degelijk te maken met windstoten van 100km/u.
Overdrijf niet zo achterlijke gek.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 09:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit ja. Waar die 'maar 80km' vandaan komt, geen idee.
WE WORDEN MOKERTJEHARD GERAAKT VANDAAG
Aldus forumgebruiker @Scrummie , veilig vanuit de Achterhoek.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 09:46 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Overdrijf niet zo achterlijke gek.
PSV moet vrijdag alweer tegen Fortuna, dan neem ik aan dat ze dus op dinsdag gaan spelen.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 08:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Er is in ieder geval geen ruimte in het speelschema van Panathinaikos om deze wedstrijd nog in te halen, dus dan gaat de wedstrijd naar morgen. En Feyenoord-PSV dus naar aanstaande woensdag, denk ik.
Ik ben benieuwd!
We zijn toch geen mietjes?????quote:Op donderdag 23 oktober 2025 09:40 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Volgens mij krijgt de regio Rotterdam wel degelijk te maken met windstoten van 100km/u.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |