Nou nu durf ik niet meer met de ondergrondse metro+trein naar de Kuipquote:Op donderdag 23 oktober 2025 09:40 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Volgens mij krijgt de regio Rotterdam wel degelijk te maken met windstoten van 100km/u.
Of Feyenoord-PSV naar 3 december, als de autoriteiten dat niet op de korte termijn veilig kunnen organiseren. Van twee keer in vier dagen in het Kuipie naar geen enkele keer, het kan verkeren (lol)quote:Op donderdag 23 oktober 2025 09:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
PSV moet vrijdag alweer tegen Fortuna, dan neem ik aan dat ze dus op dinsdag gaan spelen.
Waar haal je dat vandaan? Want Europese wedstrijden worden zelden afgelast. Dan moet er 20 cm water op het veld staan ofzo…quote:Op donderdag 23 oktober 2025 07:26 schreef Jor_Dii het volgende:
Code oranje al vanaf 15:00u nu, kans groot de wedstrijd wordt afgelast
Dat, dan gaat die wedstrijd naar morgen en wordt zondag eruit gegooid.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 10:16 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Waar haal je dat vandaan? Want Europese wedstrijden worden zelden afgelast. Dan moet er 20 cm water op het veld staan ofzo…
Potje wordt hoe dan ook afgewerkt voor morgenavond.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 10:16 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Waar haal je dat vandaan? Want Europese wedstrijden worden zelden afgelast. Dan moet er 20 cm water op het veld staan ofzo…
Ik verwacht dat er vanavond gewoon gespeeld wordt.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 10:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat, dan gaat die wedstrijd naar morgen en wordt zondag eruit gegooid.
Oh ik ook wel. Of ze zetten hem weer terug naar 18:45quote:Op donderdag 23 oktober 2025 10:18 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik verwacht dat er vanavond gewoon gespeeld wordt.
Zou wel heel treurig zijn als de driehoek hier de schuld van krijgtquote:Op donderdag 23 oktober 2025 10:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
De storm komt nog eerder dan verwacht, waardoor er sinds 9 uur vanochtend spoedoverleg gaande is. Deze is met de insteek om vanavond om 21:00 te spelen, maar er is ook een optie op tafel gekomen dat het morgen 12:00 (hoogstwaarschijnlijk zonder publiek) wordt, PSV-thuis zou dan opschuiven naar 20:00. 1 ding staat wel vast: de wedstrijd zal niet afgelast worden en wordt vandaag of morgen gespeeld. Voor nu gaan we uit van 16:30, zo lang de club niets anders meldt. Zeker is dat de driehoek zich hiermee in elk geval niet populair maakt.
quote:Op donderdag 23 oktober 2025 09:51 schreef Caland het volgende:
Beetje wind is nog nooit iemand dood aan gegaan
Morgenmiddag in het lege stadion ga ik ‘driehoek breek je been’ zingenquote:Op donderdag 23 oktober 2025 10:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Het ligt altijd aan de driehoek, laten we wel eerlijk zijn.
Bermuda driehoek?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 10:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Het ligt altijd aan de driehoek, laten we wel eerlijk zijn.
Heb je wel iets te willen bij de almachtige UEFA?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 10:51 schreef Caland het volgende:
Morgen spelen en dan zondagavond is toch geen optie lijkt me, daar moet je als club nooit mee akkoord gaan
Maar we hebben wel iets te willen bij de knaken KNVB.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 10:56 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Heb je wel iets te willen bij de almachtige UEFA?
Ja, voor de zondag wel idd.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 10:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Maar we hebben wel iets te willen bij de knaken KNVB.
Mij ookquote:Op donderdag 23 oktober 2025 10:31 schreef Document1 het volgende:
Zondag 20:00 uur zou mij heel goed uitkomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |