SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GEDRAGSREGELS IN DIT TOPICSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 89% gewijzigd door Coco op 19-10-2025 20:12:46 ]
Sorry dat heb ik wel gedaan, teveel wijn gedronkenquote:Op zondag 19 oktober 2025 18:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik heb heel dit topic niet geopend wtf.
Ja, maar ik ben blijer met de doelpunten voor onsquote:Op zondag 19 oktober 2025 18:34 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb genoeg vernederingen in de Kuip meegemaakt, maar toch vind ik dit wel een beetje zielig. Arm Heracles.
Nergens voor nodig, hier kunnen alleen maar goede dingen uit voortkomen! Trainertje mag ein-de-lijk wieberen, lijkt mij tenminstequote:Op zondag 19 oktober 2025 18:34 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb genoeg vernederingen in de Kuip meegemaakt, maar toch vind ik dit wel een beetje zielig. Arm Heracles.
En toch is het niet de grootste vernedering van vandaag, die eer gaat uit naar deze lolbroek.quote:Op zondag 19 oktober 2025 18:34 schreef Pisces29 het volgende:
Hoi Klaas.quote:Op zondag 19 oktober 2025 18:35 schreef DombohetOllifantje1 het volgende:
[..]
Ik bepaal wat hier gebeurd he
goal is goalquote:Op zondag 19 oktober 2025 18:39 schreef Haringkop2 het volgende:
Ik had Sauer en Valente nog een doelpuntje gegund. Larin ook wel. Dus gematigd tevreden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |