Dat was zeker een moedige beslissing omdat Timber toch een behoorlijke status heeft/had.quote:Op zondag 19 oktober 2025 18:50 schreef Pistolero het volgende:
Timber gaan we hopelijk nooit meer in de buurt van de basis zien heh? Helemaal als Hwang en Moder weer volledig fit zijn.
Briljante beslissing om zijn aanvoerdersband af te pakken. Oh Robin.
Neem een abo zippy.quote:Op zondag 19 oktober 2025 18:59 schreef Zipportal het volgende:
503 Service Unavailable
No server is available to handle this request.
503 Service Unavailable
503 Service Unavailable
503 Service Unavailable
503 Service Unavailable
503 Service Unavailable
503 Service Unavailable
@Slobeendquote:Op zondag 19 oktober 2025 19:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Heeft Targhalline al een fanclub?
@PSVCLquote:Op zondag 19 oktober 2025 19:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ja, ik ben er de penningmeester dus als je erbij wilt dan ben ik over te halen met melkchocolade met hazelnoot.quote:Op zondag 19 oktober 2025 19:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Oh heeft die lapzwans zijn oude OP erin gezet.quote:Op zondag 19 oktober 2025 19:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
@:onlogisch @:coco @:r-woud93 kan één van jullie ALSJEBLIEFT de OP aanpassen?
En de TT naar ‘Ueda God’, of een andere titel die de echte @:dombohetolifantje1 leuk vindt
Wel veel eer voor Ruben van Bommel.quote:Op zondag 19 oktober 2025 19:12 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Die moet het met de Aldi versie Driouech doen.
Ik acht de kans aanzienlijk dat dit Atypisch wasquote:Op zondag 19 oktober 2025 19:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Oh heeft die lapzwans zijn oude OP erin gezet.
Jeetje.
Dit was klaas, gezien wat inmiddels verwijderde topics in de vergaarbak.quote:Op zondag 19 oktober 2025 19:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik acht de kans aanzienlijk dat dit Atypisch was
Hij is dus van een Ajacied naar een vrouw naar jou gegaanquote:Op zondag 19 oktober 2025 19:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dit was klaas, gezien wat inmiddels verwijderde topics in de vergaarbak.
Die is nog een beetje boos op mij dat ik zijn Girlie periode met zijn vorige dubbelaccount verpest heb.
Ik sta er niet goed op.quote:Op zondag 19 oktober 2025 19:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hij is dus van een Ajacied naar een vrouw naar jou gegaan
Wat is jouw mening hierover?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |