FOK is een Nederlandstalig forum.quote:Op zondag 19 oktober 2025 19:52 schreef Evangelion het volgende:
Imitation is the sincerest form of flattery
quote:Anis Hadj Moussa was vandaag bij veel doelpunten betrokken en daar heeft Van Persie een leuk verhaal bij. "Ik kwam Hadj Moussa vanmiddag tegen op de weg naar onze meeting. Ik vroeg toen aan hem hoe laat het was. Hij liet zijn telefoon zien, maar toen zei ik dat het tijd was om te scoren. Hij moest daar wel om lachen."
Erg sneu om je als mijn grote vriend @DombohetOlifantje1 voor te doen.quote:Op zondag 19 oktober 2025 19:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
@:onlogisch @:coco @:r-woud93 kan één van jullie ALSJEBLIEFT de OP aanpassen?
En de TT naar ‘Ueda God’, of een andere titel die de echte @:dombohetolifantje1 leuk vindt
Het ene moment kan ik hem verrot schelden, ander moment sta je te klappen voor een briljante actie.quote:Op zondag 19 oktober 2025 20:29 schreef Caland het volgende:
Anis Hadj Moussa is bij Feyenoord vaak het mikpunt van kritiek. Soms is dat terecht, maar zijn progressie valt niet te ontkennen. Hadj Moussa is bij Feyenoord veel meer geworden dan een handige pingelaar
https://www.vi.nl/pro/ana(...)t-aan-verbeterpunten
Hasj coke en Moussa
quote:Feyenoord drijft op een roze wolk naar de kraker thuis tegen PSV, komende zondag in de ongetwijfeld kolkende Kuip.Kort na die wedstrijd (in november) maakt financieel directeur Pieter Smorenburg vervolgens zestien miljoen over naar de Vrienden van Feyenoord.
Die groep Feyenoorders met een dikke portemonnee maakte in 2012 een bedrag van 32,6 miljoen over naar de Kuip in een periode dat de club financieel volkomen aan de grond zat. Feyenoord klauterde in de jaren die volgden overeind en staat er nu volgens de clubleiding financieel zo rooskleurig voor dat het de helft van de aandelen van de club waarvan ras-Rotterdammer Pim Blokland het boegbeeld was, terugkoopt.
Als Feyenoord afgelopen zomer al de Champions League had bereikt en het project Brian Priske, de trainer die werd weggekocht bij Sparta Praag en al snel verdween met een afkoopsom, geen elf miljoen had gekost, werden nu reeds alle aandelen teruggekocht. Maar in Rotterdam denken ze dat het terughalen van alle aandelen slechts een kwestie van tijd is. Zeker nu het er sterk op lijkt dat er een ticket voor de Champions League met de bijbehorende miljoenen op de club ligt te wachten aan het einde van dit seizoen.
Niets arm Heracles. Ik hoop dat ze degraderen. Kutclub. En verder niets.quote:Op zondag 19 oktober 2025 18:34 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb genoeg vernederingen in de Kuip meegemaakt, maar toch vind ik dit wel een beetje zielig. Arm Heracles.
Ik blijf er maar matig enthousiast over.quote:Op zondag 19 oktober 2025 22:08 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Eindelijk baas in eigen huis. Vrienden verdienen nadrukkelijk de complimenten
Feyenoord is pas 4 keer echt getest dit seizoen, 4 keer echt serieus tegenstand gehad ( Fener 2x, Braga,Villa en AZ)quote:
Feyenoord heeft natuurlijk ook een matig elftal. Maar in de Eredivisie kun je daar best kampioen mee worden.quote:Op zondag 19 oktober 2025 22:22 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Feyenoord is pas 4 keer echt getest dit seizoen, 4 keer echt serieus tegenstand gehad ( Fener 2x, Braga,Villa en AZ)
2 gelijk, 3 verloren.
¨roze wolk¨
Het begon eigenlijk nog vrij matig, maar het is toch wel snel flink verbeterd. Voor de Eredivisie ziet het er - met nog wel wat minnetjes - toch wel erg goed uit. Winnen, of op zijn minst niet verliezen tegen PSv zou een mooie stap zijn. De CL miljoenen naderen iig met rasse schreden.quote:Op zondag 19 oktober 2025 22:51 schreef Caland het volgende:
Vooral lekker dat het er voetballend gewoon heel goed uit ziet al bijna het hele seizoen, AZ dat je in grote delen wegspeelt in eigen huis.
Kan je af en toe nog wel tegen een ketser lopen en zo’n wedstrijd als vandaag zou ik ook maar snel vergeten gezien Heracles helemaal geen voetbalclub is. Maar dat is uiteindelijk toch de basis.
@PSVCLquote:Op zondag 19 oktober 2025 23:03 schreef PSVCL het volgende:
Als Feyenoord zondag weet te winnen (de laatste keer was 2020), zijn ¨jullie¨ een serieuze titelkandidaat.
@PSVCLquote:Op zondag 19 oktober 2025 23:03 schreef PSVCL het volgende:
Als Feyenoord zondag weet te winnen (de laatste keer was 2020), zijn ¨jullie¨ een serieuze titelkandidaat.
Zelfs als we met 1 doelpunt verschil verliezen staan we volgende week nog steeds bovenaan. Met 2 doelpunten verschil verliezen betekent hetzelfde doelsaldo.quote:Op zondag 19 oktober 2025 23:03 schreef PSVCL het volgende:
Nothing on the hand boys.quote:Op zondag 19 oktober 2025 10:54 schreef onlogisch het volgende:
Makkelijk potje vandaag.
Hattrick Ueda.
1 keer gewonnen, 1 keer gelijk.quote:Op zondag 19 oktober 2025 22:22 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Feyenoord is pas 4 keer echt getest dit seizoen, 4 keer echt serieus tegenstand gehad ( Fener 2x, Braga,Villa en AZ)
2 gelijk, 3 verloren.
¨roze wolk¨
Wat een gekke aanhalingstekens gebruik jij.quote:Op zondag 19 oktober 2025 23:03 schreef PSVCL het volgende:
Willem is gewoon niet zo van de eigenpijperij, zul jij als ajacied weinig van begrijpen.quote:Op maandag 20 oktober 2025 10:28 schreef Wotte het volgende:
0-7 winnen en nog steeds heeft je clubicoon het in zijn kladje in een Rotterdams vodje enkel over de rivaal.
Kleine club.
Ik heb het vermoeden dat Willem baalt dat hij nooit bij Ajax heeft gespeeld. Nu neemt eigenlijk niemand hem serieus als èèn van de groten van het Nederlandse voetbal.quote:Op maandag 20 oktober 2025 10:31 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Willem is gewoon niet zo van de eigenpijperij, zul jij als ajacied weinig van begrijpen.
quote:Op maandag 20 oktober 2025 10:38 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik heb het vermoeden dat Willem baalt dat hij nooit bij Ajax heeft gespeeld. Nu neemt eigenlijk niemand hem serieus als èèn van de groten van het Nederlandse voetbal.
Beetje hetzelfde als die Europa Cup van PSV met een elftal vol Ajacieden. Dat hoor je ook nooit iemand over.
quote:Op zondag 19 oktober 2025 22:22 schreef PSVCL het volgende:
2 gelijk, 3 verloren.
Gisteren neem ik inderdaad niet heel serieus. Ik moet nog steeds lachen om dat overstapje van die Heraclied waarna Steijn hem voor open doel op de lat ramtquote:Op zondag 19 oktober 2025 22:51 schreef Caland het volgende:
Vooral lekker dat het er voetballend gewoon heel goed uit ziet al bijna het hele seizoen, AZ dat je in grote delen wegspeelt in eigen huis.
Kan je af en toe nog wel tegen een ketser lopen en zo’n wedstrijd als vandaag zou ik ook maar snel vergeten gezien Heracles helemaal geen voetbalclub is. Maar dat is uiteindelijk toch de basis.
Ik heb eigenlijk zelden een tegenstander meegemaakt waar het zo duidelijk was dat ze geen idee hadden wat ze nou aan het doen waren.quote:Op maandag 20 oktober 2025 11:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gisteren neem ik inderdaad niet heel serieus. Ik moet nog steeds lachen om dat overstapje van die Heraclied waarna Steijn hem voor open doel op de lat ramtmazzeltje voor hem dat ie er nog in viel.
Los daarvan zie je inderdaad veel voetballend vermogen in dit team. Eigenlijk nog veel meer sinds Timber geblesseerd is.
User @Caland kijkt duidelijk geen Ajax wedstrijden.quote:Op maandag 20 oktober 2025 11:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk zelden een tegenstander meegemaakt waar het zo duidelijk was dat ze geen idee hadden wat ze nou aan het doen waren.
7 april 24 alweer vergeten?quote:Op maandag 20 oktober 2025 11:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk zelden een tegenstander meegemaakt waar het zo duidelijk was dat ze geen idee hadden wat ze nou aan het doen waren.
Het leek echt op zo'n eerste oefenpotje tegen amateurs wat Feyenoord vroeger wel eens deed. Je wint dat wel met 0-7 maar ik hoop echt dat Van Persie geen moment gaat stilstaan bij deze wedstrijd.
Toen speelden ze in ieder geval nog een half uurtje leuk mee, al had dat ook groter dan 6-0 uit moeten vallenquote:
Zelfs onder Slot hadden we maar zelden zulke vermorzelingen, ook niet tegen de laagvliegers. Eigenlijk enkel tegen Ajax die op een vergelijkbare manier speelden destijds, totaal zonder enig idee. Alhoewel ik ons toen wel echt goed vond, gisteren was dat minder.quote:Op maandag 20 oktober 2025 11:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Het leek echt op zo'n eerste oefenpotje tegen amateurs wat Feyenoord vroeger wel eens deed. Je wint dat wel met 0-7 maar ik hoop echt dat Van Persie geen moment gaat stilstaan bij deze wedstrijd.
Dat er zonder Timber meer voetbal in kwam had je ook wel kunnen uittekenen eigenlijk, die is feitelijk alleen nuttig als er wat meer duelkracht wordt gevraagd.
Vooral de vorm van Read en Steijn maak ik me wat zorgen om. Die spelen eigenlijk best al een tijdje best matig.quote:Op maandag 20 oktober 2025 11:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zelfs onder Slot hadden we maar zelden zulke vermorzelingen, ook niet tegen de laagvliegers. Eigenlijk enkel tegen Ajax die op een vergelijkbare manier speelden destijds, totaal zonder enig idee. Alhoewel ik ons toen wel echt goed vond, gisteren was dat minder.
Meest positieve is dat Borges van de 0 af is en op fraaie wijze. Verder is dit een cadeautje tegen de gedoodverfde degradant.
Steijn was uitstekend de wedstrijden voor de interlands, gisteren was beroerd natuurlijk. Hij lijkt vooral nog niet zo klinisch als bij Twente. Toch heb ik er voldoende vertrouwen in, staat al op vijf goals en ik ben er zeker van dat Ueda flink profiteert van Steijns diepgang acties. Zolang je met spelers als Valente, Targhalline, Smal en Hwang speelt heb je zo veel voetballend vermogen dat zijn beperkte bijdrage aan het spel helemaal niet zo’n punt is.quote:Op maandag 20 oktober 2025 11:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Vooral de vorm van Read en Steijn maak ik me wat zorgen om.
Alhoewel, bij Read is dat nog wel gebruikelijk of te verwachten en bij Steijn heb ik er ook wel vertrouwen in dat Van Persie eigenwijs genoeg is om zijn aanvoerder ook eens te laten banken.
Volgens mij is er een keer terug gekocht, en daarna weer verkocht.quote:Op zondag 19 oktober 2025 22:12 schreef CR7 het volgende:
[..]
Ze kopen nu pas de helft terug? Ik dacht dat er al een heel groot deel was terugbetaald.
Volgens mij zijn ze toen weer deels bijgesprongen omdat we voor Walemark (in plaats van Veerman) gingen.quote:Op maandag 20 oktober 2025 11:55 schreef ...TomTom het volgende:
[..]
Volgens mij is er een keer terug gekocht, en daarna weer verkocht.
Klopt, dit stond ook in dat interview met Smorenburg nav het jaarverslagquote:Op maandag 20 oktober 2025 11:55 schreef ...TomTom het volgende:
[..]
Volgens mij is er een keer terug gekocht, en daarna weer verkocht.
Een afkoopsom voor hem betalen aan Praag, een dik contract geven en dan 6 maanden later weer wegsturen is een dure grap.quote:Op maandag 20 oktober 2025 12:11 schreef Wotte het volgende:
Dat Priske elf miljoen euro gekost heeft
Vergeet zijn assistenten niet.quote:Op maandag 20 oktober 2025 12:13 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Een afkoopsom voor hem betalen aan Praag, een dik contract geven en dan 6 maanden later weer wegsturen is een dure grap.
Wat heb je daar aan?quote:Op maandag 20 oktober 2025 12:18 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Waarom hebben we hem niet gewoon op inactief gezet?
Dan had hij misschien nog wat van zijn loon laten zitten als hij graag aan de slag wilde ergens, zoals bij Praag. Maar is ook wensdenken natuurlijk.quote:Op maandag 20 oktober 2025 12:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wat heb je daar aan?
Dan moet je hem ook doorbetalen. Maakt geen verschil meestal.
11 miljoen kwijt aan een mismatch en twee debiele assistenten om er vervolgens achter te komen dat de ideale opvolger van Slot al bij Feyenoord werkte (lol)quote:Op maandag 20 oktober 2025 12:13 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Een afkoopsom voor hem betalen aan Praag, een dik contract geven en dan 6 maanden later weer wegsturen is een dure grap.
paspoort afnemen schijnt dan ook goed te helpenquote:Op maandag 20 oktober 2025 12:23 schreef Epistaxiophobia het volgende:
[..]
Dan had hij misschien nog wat van zijn loon laten zitten als hij graag aan de slag wilde ergens, zoals bij Praag. Maar is ook wensdenken natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |