Om 12 uur worden er knopen doorgehaktquote:Op donderdag 23 oktober 2025 11:14 schreef Jor_Dii het volgende:
Besluit zal toch snel moeten worden genomen, eerste supporters gaan over enkele uren al richting Rotterdam wellicht.
Lijkt me het beste, hoogtepunt van het windveld in de regio Rotterdam ligt tussen 16:00 en 18:00-19:00u zo'n beetje.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 11:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Rutger zegt dat vanavond om 21:00 door gaat met publiek.
Nu is mijn vertrouwen definitief weg. Maar lijkt mij wel het meest logische, verplaatsen naar morgen en dan Feyenoord-PSV verplaatsen is echt vreselijk veel meer gedoe.
Voor de 5 lezers en een paardenkopquote:Op donderdag 23 oktober 2025 11:30 schreef onlogisch het volgende:
https://www.soccernews.nl/news/bom-onder-feyenoord-panathinaikos/
Inmiddels ga ik viraal op soccernews.nl
quote:Op donderdag 23 oktober 2025 11:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Voor de 5 lezers en een paardenkop
Paniekzaaierquote:Op donderdag 23 oktober 2025 11:30 schreef onlogisch het volgende:
https://www.soccernews.nl/news/bom-onder-feyenoord-panathinaikos/
Inmiddels ga ik viraal op soccernews.nl
Griepje!quote:Op donderdag 23 oktober 2025 11:18 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Mij ook
Zit heel stereotype bij mijn schoonmoeder op een kringverjaardag 's middags
Dan spelen we gewoon morgen en zal Feyenoord PSV ofwel naar maandag of dinsdag moeten.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 12:07 schreef Qarrad het volgende:
Jammer...aan de andere kant loop je dan ook geen risico met Watanabe en kan hij wat rustiger naar PSV toe werken.
Bron?quote:
Tot nu toe is de enige bron Rutger dus het waait weer alle kanten opquote:Op donderdag 23 oktober 2025 12:07 schreef Coco het volgende:
[..]
Nu echt??! of weer fake news van onlo
Ik begreep hieruit dat Feyenoord dispensatie gaat proberen aan te vragen dat hij niet morgen hoeft.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 12:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dan spelen we gewoon morgen en zal Feyenoord PSV ofwel naar maandag of dinsdag moeten.
UEFA en dispensatie.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 12:11 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik begreep hieruit dat Feyenoord dispensatie gaat proberen aan te vragen dat hij niet morgen hoeft.
Edit: oh fuck wacht, dat is op grond van wat die Rutger zegt. Lama dan. We gaan het zien.
Een kolkende Kuip in het donker.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 12:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat wordt morgen inhalen. Krijgen we weer een wedstrijd tussen PSV en Feyenoord op een random weekdag. Gelukkig zijn jullie het die deze keer naar het stadion moeten op zo'n kutdag.
Hadden we zondag ook wel gehad, zou het wat uitmaken?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 12:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Een kolkende Kuip in het donker.
PSV heeft een gigantisch probleem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |