SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Your beauty never ever scared me.
Dan was je weer hele weekend moe en vervelend geweest.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 23:12 schreef Nattekat het volgende:
Sprint boycotten was nog nooit zo makkelijk
quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 23:21 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Iedereen lijkt er al onder te liggen
Het is praktischer om op je bed te gaan liggen hoorquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 23:21 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Onder mijn bed is wat krap.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 23:21 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
de pannekoeken zijn bijna klaarquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 23:25 schreef Ama het volgende:
Hopelijk laat @:ettovanbelgie Gizmo met rust.
Ik heet ook Gizmo.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 23:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
de pannekoeken zijn bijna klaar
Klein en harig en niet voeren na zonsondergang?quote:
Zoietsquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 23:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Klein en harig en niet voeren na zonsondergang?
Als je t leuk heb gehad ben je al een winnaar iig speel je gelijkquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 23:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]![]()
![]()
Ben een spelletje aan het spelen, waar ik nog niet goed in ben
Een of ander competitiemanager spel. Ik speel alleen maar 0-0![]()
Eerst even kijken of er minimonstertjes aanwezig zijnquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 23:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is praktischer om op je bed te gaan liggen hoor
Ik speel met ajax, dus het liefste verlies ik met 5-0quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 23:31 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Eerst even kijken of er minimonstertjes aanwezig zijn
Ik was vanmiddag heel verstandig voorbij de chocola gelopenquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 23:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij de AH zijn ze weer chocolade aan het opruimen (niet mijn foto helaas)
[ afbeelding ]
Jawelquote:
Nog geen wateroverlast in je huis?quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 02:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Jawel![]()
Sinds gister avond non stop regen en vannacht hadden we echt gigantische onweer waarvan de ramen leken te trillen
Nee zo erg is het niet plus ik zit op een heuvel. En mijn huisje is op een kleine verhoging gebouwdquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 02:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nog geen wateroverlast in je huis?
quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 02:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Jawel![]()
Sinds gister avond non stop regen en vannacht hadden we echt gigantische onweer waarvan de ramen leken te trillen
Erg vervelend ditquote:
Denk het wel, maar ja. Opstaan heb ik ook geen zin inquote:
misschien val je nog in slaapquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 04:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Denk het wel, maar ja. Opstaan heb ik ook geen zin in
Ik heb er weinig vertrouwen meer inquote:
ohh leukquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 07:04 schreef Karzai het volgende:
ik draai mij nog een uurtje om en fiets om half negen naar artis om daar te gaan ontbijten tussen de wilde dieren
Heeft er iemand chagrijntjes gegeten?quote:
En 4E zag dat het goed was.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 15:13 schreef mschol het volgende:
[..]
broccoli met gehakt @:4everblackeyed
In zijn geval is het gewoon zijn persoonlijkheid.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 08:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heeft er iemand chagrijntjes gegeten?
Bohohohoho wat een zieke burn weer.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 09:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In zijn geval is het gewoon zijn persoonlijkheid.
Heeft er iemand chagrijntjes gegeten bij de koffie?quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 09:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bohohohoho wat een zieke burn weer.
Je bent op dreef.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 09:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heeft er iemand chagrijntjes gegeten bij de koffie?
Dat is gewoon mijn standaard reactie op sprint onzin.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 08:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ah, de Bitterbalvogels.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 09:07 schreef Karzai het volgende:
Ik ben binnen
https://imgur.com/a/wEXzNhI#5UmTWaE
quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 09:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is gewoon mijn standaard reactie op sprint onzin.
Krijg je ervan als je iedere keer verdwijnt, dan snap je dit soort dingen niet.
quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 09:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heeft er iemand chagrijntjes gegeten bij de koffie?
Ja?quote:
Ja nee oke.quote:
Misschien.quote:
Leuker kunnen we het niet makenquote:
quote:
Hallo BMPquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 08:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Boze inktvisquote:
De ziekstequote:Op zaterdag 18 oktober 2025 09:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bohohohoho wat een zieke burn weer.
Hallo mijn allerbeste vriendjequote:
En gelijk weer door met ruzie maken.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 09:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is gewoon mijn standaard reactie op sprint onzin.
Krijg je ervan als je iedere keer verdwijnt, dan snap je dit soort dingen niet.
maar goed dat er een glas tussen jou en die roofvogels zitquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 09:07 schreef Karzai het volgende:
Ik ben binnen
https://imgur.com/a/wEXzNhI#5UmTWaE
wat kost entree voor artis tegenwoordig?quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 09:19 schreef Karzai het volgende:
Koffie en een krezant bij de fantjes
https://imgur.com/a/vkYdYdQ#bccxLrv
30 euro of zo.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 09:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wat kost entree voor artis tegenwoordig?
Ik weet zeker dat jij ook teleurgesteld bent dat 4EB iedere keer verdwijntquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 09:16 schreef dud0r het volgende:
En gelijk weer door met ruzie maken.
Oof
30 euroquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 09:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wat kost entree voor artis tegenwoordig?
Er zijn al aardig wat mensen met jonge kinderen, die hebben een abonnement denk ikquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 09:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zo voor een keer wel leuk denk ik
Denk dat ze wel wat verbodbordjes ophangen bij restaurants voor dit beest.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 09:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Probeert alles op te eten wat zijn pad kruist
Bordje probeert die vast ook op etenquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 09:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Denk dat ze wel wat verbodbordjes ophangen bij restaurants voor dit beest.
Nee hoor. 4ebe en ik hebben een telepathische connectie dus wij hebben dagelijks wubwubwubwub contact.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 09:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat jij ook teleurgesteld bent dat 4EB iedere keer verdwijnt
quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 09:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee hoor. 4ebe en ik hebben een telepathische connectie dus wij hebben dagelijks wubwubwubwub contact.
Ja, dat gaat ook gewoon naar binnen. En dan klagen over buikpijn.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 09:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Bordje probeert die vast ook op eten
Meeste dierentuinen zitten volgens mij rond de 27 euro. Maar er zijn ook vaak aanbiedingen bij social deal enzo.quote:
Opent geen plaatjequote:Op zaterdag 18 oktober 2025 09:42 schreef Karzai het volgende:
Speciaal voor @:cherrylips en @:ama
https://imgur.com/a/SnFyuSw#XT5IFRB
https://imgur.com/a/O9d0lWY#7ONZI75
Haha die is wel grappig.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 09:42 schreef Karzai het volgende:
Speciaal voor @:cherrylips en @:ama
https://imgur.com/a/SnFyuSw#XT5IFRB
https://imgur.com/a/O9d0lWY#7ONZI75
Oh die vind ik eng.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 09:44 schreef Karzai het volgende:
[..]
Okay de laatste dan
https://imgur.com/a/ozqiFjj#Oe5lC0L
Wel de zon er een keertje bij?quote:
Joepiequote:Op zaterdag 18 oktober 2025 09:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Mijn telefoon laat regen zien voor de hele week.
das een flinkertquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 09:44 schreef Karzai het volgende:
[..]
Okay de laatste dan
Ik heb wel mazzel gehad met het weer afgelopen weekquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 09:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Mijn telefoon laat regen zien voor de hele week.
Lekker weer gehad in Londen?quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 09:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb wel mazzel gehad met het weer afgelopen week
Droogquote:
Is maar een weekje.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 09:48 schreef CherryLips het volgende:
En dan is het vakantie. Al die blagen moeten vermaakt worden binnen.
Nou ja geen regen is al fijn.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 09:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Droogen ik vond het nog wel warm genoeg om te ontbijten in een park. Maar niet echt zon gezien.
quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 09:44 schreef Karzai het volgende:
[..]
Okay de laatste dan
Iets harigs.quote:
Ohquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 09:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Laat hem niet schrikken.
Misschien heeft die wel net gedouchtquote:
Weekend abonnementquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 09:59 schreef Nattekat het volgende:
Heeft er iemand verstand van NS abonnementen? Ik moet morgen een flink stuk treinen en het staat me vaag bij dat je vanaf een bepaald bedrag voordeliger uit bent als je een bepaald abonnement koopt, maar ik zie door de bomen het bos niet.
heb jij die foto's gemaakt?quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 10:02 schreef WrappedEuphoria het volgende:
Zo mooi deze ochtend met de mist
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, vanmorgen even naar Duitsland en kwamen onderweg dit tegen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 10:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb jij die foto's gemaakt?
Erg mooi
Gewoon 'vergeten' in te checken toch?quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 09:59 schreef Nattekat het volgende:
Heeft er iemand verstand van NS abonnementen? Ik moet morgen een flink stuk treinen en het staat me vaag bij dat je vanaf een bepaald bedrag voordeliger uit bent als je een bepaald abonnement koopt, maar ik zie door de bomen het bos niet.
Hebben die Duitsers de zon gejat?quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 10:03 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Ja, vanmorgen even naar Duitsland en kwamen onderweg dit tegen.
Nattekat in de bench.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 10:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon 'vergeten' in te checken toch?
Weekend vrij heet dat geloof ik. Is nu 28 euro.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 09:59 schreef Nattekat het volgende:
hebben ze niet een weekend abo ofzo. Dalvrij of dalkorting hebben ze sowieso. Dacht dat die laatste 5 euro per maand was. En dan krijg je 40% korting.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 09:59 schreef Nattekat het volgende:
Heb ik eens gedaan toen ik uit Groningen kwam. In Leiden gewoon achter iemand aan door de poortjes gelopenquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 10:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon 'vergeten' in te checken toch?
Dalkorting weekend is drie euro ofzo dacht ik.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 10:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
hebben ze niet een weekend abo ofzo. Dalvrij of dalkorting hebben ze sowieso. Dacht dat die laatste 5 euro per maand was. En dan krijg je 40% korting.
Kan je na een maand ook weer opzeggen als ik me niet vergis
Weekend abonnement van de NS kan al snel uit als je met de trein moet reizen in het weekend.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 10:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heb ik eens gedaan toen ik uit Groningen kwam. In Leiden gewoon achter iemand aan door de poortjes gelopen
Maar weekend vrij is met uitprobeerkorting goedkoper dan twee keer het instaptarief, dus dat is wel een topding.
Grijs en grauw zoals het al is sinds ik weer thuis benquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 10:06 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Bij jou geen zon dan? Ben nu weer thuis en strakblauwe lucht
quote:BESTE BEENTJE VOOR
Vanmiddag kregen we een melding van een winkeldief die er met een snelle pas vandoor ging. Nou ja… een halve pas, bleek even later.
Alles verliep volgens procedure: aangehouden, overgebracht naar het bureau en netjes naar binnen gebracht. Tot we in de cel iets opmerkelijks zagen.
Onze kersverse arrestant bleek ineens een been minder te hebben.
Ja u leest het goed.
Na een korte inspectie bij het dienstvoertuig troffen we het vermiste kunstbeen keurig achter de auto aan. Blijkbaar had hij tijdens zijn vlucht al zijn beste beentje voor gezet… en daar gelaten.
Het kunstbeen is inmiddels weer herenigd met de rechtmatige eigenaar. alles “loopt” weer zoals het hoort
https://nos.nl/artikel/25(...)f-achter-politieauto
Nou moet ik rekenen...quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 10:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
hebben ze niet een weekend abo ofzo. Dalvrij of dalkorting hebben ze sowieso. Dacht dat die laatste 5 euro per maand was. En dan krijg je 40% korting.
Kan je na een maand ook weer opzeggen als ik me niet vergis
Wat staat hierquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 10:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nou moet ik rekenen...
5¤ voor abo
40% korting op traject
Weekend vrij is 28¤
Kan dus maximaal 23¤ kwijt zijn met korting
Weekend vrij is dus goedkoper vanaf ¤38,33 vol tarief.
Daar kom ik wel aan, die treinen zijn echt belachelijk duur tegenwoordig
Een of andere gekke berekeningquote:
Omdat de extra reistijd me niet heel veel kan schelen in dit geval, ik met dat weekend vrij goedkoper uit ben en omdat het een stuk relaxer is voor zo'n lang stuk. Ga in het weekend altijd wel met de trein als het uit komt.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 10:09 schreef dud0r het volgende:
Maar waarom moet je met de trein VOCHTIG POESJE?
Kan je niet met het autootje
Hij gaat je gewoon negeren he.quote:
Oke oke.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 10:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Omdat de extra reistijd me niet heel veel kan schelen in dit geval, ik met dat weekend vrij goedkoper uit ben en omdat het een stuk relaxer is voor zo'n lang stuk. Ga in het weekend altijd wel met de trein als het uit komt.
quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 10:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Grijs en grauw zoals het al is sinds ik weer thuis ben
Is er al een nieuw seizoen?quote:
Maakt niet echt een groot verschil. ¤5 is al praktisch niets eigenlijk.quote:
Eind maart weer denk ik.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 10:11 schreef Ama het volgende:
Hier hebben we ook zon hoor alleen het mag nog wel iets warmer worden buiten. 🥶
[ link | afbeelding ]
Scheelt weer 2,70 in je malle berekening.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 10:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maakt niet echt een groot verschil. ¤5 is al praktisch niets eigenlijk.
Heb je de berekening dan opnieuw gedaan met CL haar info?quote:
Oh. Ja ik heb seizoen 3 al afgekeken.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 10:18 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou ja seizoen 2 staat nu online dus dat is voor mij nieuw.
Is toch weer een klein snackje ergensquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 10:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Scheelt weer 2,70 in je malle berekening.
Uiteraard. Oude berekening plus ¤2,70.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 10:24 schreef dud0r het volgende:
Heb je de berekening dan opnieuw gedaan met CL haar info?
Is goede seriequote:Op zaterdag 18 oktober 2025 10:26 schreef Ama het volgende:
Wel leuk dat er een nog een From fan hier is. @:dud0r
Goed zoquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 10:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Uiteraard. Oude berekening plus ¤2,70.
Ja ik hoop dat seizoen 3 over een tijdje ook online komt.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 10:31 schreef dud0r het volgende:
Oh ze zijn dit jaar met de opnames van s4 begonnen
Gewoon de zee bevaren. Heb je toen niet voor niks dat linkje gestuurdquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 10:32 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik hoop dat seizoen 3 over een tijdje ook online komt.
Ja klopt maar goed ik betaal ook niet voor de gein voor die streamingdiensten natuurlijk.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 10:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
Gewoon de zee bevaren. Heb je toen niet voor niks dat linkje gestuurd
Nee die stop je dan met betalen. Duh.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 10:41 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja klopt maar goed ik betaal ook niet voor de gein voor die streamingdiensten natuurlijk.
Ja dat kan niet want ik deel het met mijn vader.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 10:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee die stop je dan met betalen. Duh.
Moet je het voor hem ook instellenquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 10:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja dat kan niet want ik deel het met mijn vader.
wat voor vieze linkjes stuur jij om de rode zee te bevaren???quote:
Dat is prive.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 10:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
wat voor vieze linkjes stuur jij om de rode zee te bevaren???
quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 10:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
O_oquote:
quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 10:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
quote:
nee, dan scheer ik gewoon alles afquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 11:11 schreef bitterbal het volgende:
Als jullie kaal worden zouden jullie dan een haartransplantatie doen?
is een kwestie van gewenning.quote:
nee, dan blijf je bezig toch?quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 11:11 schreef bitterbal het volgende:
lijkt mij dat het niet permanent is? en zolang je andere haar ook nog uitvalt zal je nieuwe behandelingen nodig hebben om het niet lelijk te laten worden?quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 11:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
moet je dat elke keer herhalen?
Nee. Dan gaat de tondeuse er overheen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 11:11 schreef bitterbal het volgende:
Das koudquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 11:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee. Dan gaat de tondeuse er overheen.
Denk dat het wel meevalt hoe koud een tondeuse is.quote:
en snacken dan?quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 11:45 schreef Ama het volgende:
Zo ik ga helemaal niks meer doen vandaag behalve serie kijken en groentesoep maken.
ja ik heb verder ook weinig plannen maar tis nog vroeg en best lekker weerrquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 11:45 schreef Ama het volgende:
Zo ik ga helemaal niks meer doen vandaag behalve serie kijken en groentesoep maken.
nee, helaas ook niet..quote:
Ik denk volgende week mailtje dat het is verzonden? Post je een foto van het eindresultaat?quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 12:02 schreef mschol het volgende:
[..]
nee, helaas ook niet..
en ik zit nog steeds met een kasteel in mn winkelmandje bij lego
wel bij bricklink 300+ lego stukjes gekocht om wat dingen uit te proberen met de basisplaten
dunno, misschien..quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 12:03 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik denk volgende week mailtje dat het is verzonden? Post je een foto van het eindresultaat?
iets met meerdere minuten en seconden in meerdere uren waardoor het nu 12 uur is geweestquote:
voordat ik naar thailand ging had ik ze ook laten maken, 16 euroquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 12:11 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet pasfoto's laten maken. Wil niet.
Ik ben geweest.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 12:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
voordat ik naar thailand ging had ik ze ook laten maken, 16 euro
Oeh,, dat zal morgen spierpijn worden dan.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 12:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ohh , ik ookzijn we weer dubbel geweest
Moest ik vorig jaar ook laten doen en ik vond dat echt kut.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 12:11 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet pasfoto's laten maken. Wil niet.
Ik ben er nog niet over uit. Ben deze week nu 4 keer geweestquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 12:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oeh,, dat zal morgen spierpijn worden dan.
Morgen ga ik niet.
Dagje rust is ook belangrijk.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 12:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet over uit. Ben deze week nu 4 keer geweest
@mschol vindt dit antwoord iets te bijdehandquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 12:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
iets met meerdere minuten en seconden in meerdere uren waardoor het nu 12 uur is geweest
/care not foundquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 12:16 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
@:mschol vindt dit antwoord iets te bijdehand
Ervaring leert als ik vanmiddag ook niks hoor dat ze wel even weg blijft.quote:
Nou ja van mij hoeven die honden niet dood maar ik gun ze wel een baasje die met de twee grote honden om kan gaan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Karzai op 18-10-2025 12:40:52 ]
Ik zit het ook weer uit te stellen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 12:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Moest ik vorig jaar ook laten doen en ik vond dat echt kut.
tien jaar terug was ik ook al oud.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 12:34 schreef CherryLips het volgende:
En dan vergelijken met de vorige set van tien jaar terug en dan stilletjes huilen om m'n jeugd.
Ik heb ook echt een lelijk hoofd als ik serieus kijk.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 12:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zit het ook weer uit te stellen.
Ik heb altijd een lelijk hoofdquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 12:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb ook echt een lelijk hoofd als ik serieus kijk.
Ik heb twintig jaar dezelfde foto op m'n ov en ov-chip gehad. Zo goed kijken ze ernaar.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 12:38 schreef Ama het volgende:
Gelukkig hoeft op een ov-kaart niet een officiële pasfoto.
Ik kijk altijd als een deer in headlightsquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 12:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb altijd een lelijk hoofd
Ja haha daar doen ze nooit moeilijk over.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 12:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb twintig jaar dezelfde foto op m'n ov en ov-chip gehad. Zo goed kijken ze ernaar.
geloof r niks vanquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 12:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik kijk altijd als een deer in headlights
Mijn pasfoto zou al leuker zijn als ik mijn haar gewoon mag dragen zoals ik wil enz.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 12:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb altijd een lelijk hoofd
Heb vorig jaar maar een nieuwe erop laten zetten. Kon écht niet meerquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 12:40 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja haha daar doen ze nooit moeilijk over.
The Perfect Neighbor is trouwens wel een aanrader, heb een traantje gelaten tijdens het kijken.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 12:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb vorig jaar maar een nieuwe erop laten zetten. Kon écht niet meer
mijn paspoort is een politie mugshotquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 12:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zal je volgende keer m'n paspoort eens laten zien
quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 12:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mijn paspoort is een politie mugshot
Je blijft gewoon een jong uiterlijk hebben.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 12:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb twintig jaar dezelfde foto op m'n ov en ov-chip gehad. Zo goed kijken ze ernaar.
ik denk dat het woordje foto er nog bij hoortquote:
Ja mijne ook ongeveer. Heb die pasfoto destijds een beetje uit nood bij een turkse fotowinkel laten maken. Die kon het niet met bril op.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 12:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mijn paspoort is een politie mugshot
nou nee. een mugshot is al een foto.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 12:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik denk dat het woordje foto er nog bij hoort
zijn hele paspoort is een mugshot?quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 12:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nou nee. een mugshot is al een foto.
ik was er van uit gegaan dat mensen dit wel zouden begrijpenquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 12:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik denk dat het woordje foto er nog bij hoort
aannamesquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 12:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik was er van uit gegaan dat mensen dit wel zouden begrijpen
quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 12:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja mijne ook ongeveer. Heb die pasfoto destijds een beetje uit nood bij een turkse fotowinkel laten maken. Die kon het niet met bril op.
ik had ook kunnen googelen maar uit context weet ik nu wat er bedoeld word.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 12:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, je dikke vette spekmoeder op een bakscooter. Vervelend meisje.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 12:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
zijn hele paspoort is een mugshot?
of de paspoortfoto is een mugshot?
je kan er niet tegen dat ik gelijk had he....quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 12:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, je dikke vette spekmoeder op een bakscooter. Vervelend meisje.
Ik begreep het hoorquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 12:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat jij wil johquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 12:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
je kan er niet tegen dat ik gelijk had he....
Jij en fles horen bij de slimmere mensenquote:
Ik wel iigquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 12:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
slim overkomen is een keuzequote:Op zaterdag 18 oktober 2025 13:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Jij en fles horen bij de slimmere mensen
ik houd er van dat mensen me onderschatten. Scheelt een hoop ergernissenquote:
Grapjas.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 12:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je blijft gewoon een jong uiterlijk hebben.
dat denk ik ook ja, mensen hebben toch hogere verwachtingen van je ( die je dan in zn algemeen niet kan nakomenquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 13:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik houd er van dat mensen me onderschatten. Scheelt een hoop ergernissen
quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 13:04 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
dat denk ik ook ja, mensen hebben toch hogere verwachtingen van je ( die je dan in zn algemeen niet kan nakomen)
Nou ja je kan ook slim zijn maar express dom doen. Je kan ook overkomen zoals je jezelf bentquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 13:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, als je slim bent is dom overkomen een keuze
goed bezig!!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |