SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Your beauty never ever scared me.
Dan was je weer hele weekend moe en vervelend geweest.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 23:12 schreef Nattekat het volgende:
Sprint boycotten was nog nooit zo makkelijk
quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 23:21 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Iedereen lijkt er al onder te liggen
Het is praktischer om op je bed te gaan liggen hoorquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 23:21 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Onder mijn bed is wat krap.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 23:21 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
de pannekoeken zijn bijna klaarquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 23:25 schreef Ama het volgende:
Hopelijk laat @:ettovanbelgie Gizmo met rust.
Ik heet ook Gizmo.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 23:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
de pannekoeken zijn bijna klaar
Klein en harig en niet voeren na zonsondergang?quote:
Zoietsquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 23:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Klein en harig en niet voeren na zonsondergang?
Als je t leuk heb gehad ben je al een winnaar iig speel je gelijkquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 23:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]![]()
![]()
Ben een spelletje aan het spelen, waar ik nog niet goed in ben
Een of ander competitiemanager spel. Ik speel alleen maar 0-0![]()
Eerst even kijken of er minimonstertjes aanwezig zijnquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 23:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is praktischer om op je bed te gaan liggen hoor
Ik speel met ajax, dus het liefste verlies ik met 5-0quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 23:31 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Eerst even kijken of er minimonstertjes aanwezig zijn
Ik was vanmiddag heel verstandig voorbij de chocola gelopenquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 23:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij de AH zijn ze weer chocolade aan het opruimen (niet mijn foto helaas)
[ afbeelding ]
Jawelquote:
Nog geen wateroverlast in je huis?quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 02:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Jawel![]()
Sinds gister avond non stop regen en vannacht hadden we echt gigantische onweer waarvan de ramen leken te trillen
Nee zo erg is het niet plus ik zit op een heuvel. En mijn huisje is op een kleine verhoging gebouwdquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 02:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nog geen wateroverlast in je huis?
quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 02:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Jawel![]()
Sinds gister avond non stop regen en vannacht hadden we echt gigantische onweer waarvan de ramen leken te trillen
Erg vervelend ditquote:
Denk het wel, maar ja. Opstaan heb ik ook geen zin inquote:
misschien val je nog in slaapquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 04:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Denk het wel, maar ja. Opstaan heb ik ook geen zin in
Ik heb er weinig vertrouwen meer inquote:
ohh leukquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 07:04 schreef Karzai het volgende:
ik draai mij nog een uurtje om en fiets om half negen naar artis om daar te gaan ontbijten tussen de wilde dieren
Heeft er iemand chagrijntjes gegeten?quote:
En 4E zag dat het goed was.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 15:13 schreef mschol het volgende:
[..]
broccoli met gehakt @:4everblackeyed
In zijn geval is het gewoon zijn persoonlijkheid.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 08:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heeft er iemand chagrijntjes gegeten?
Bohohohoho wat een zieke burn weer.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 09:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In zijn geval is het gewoon zijn persoonlijkheid.
Heeft er iemand chagrijntjes gegeten bij de koffie?quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 09:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bohohohoho wat een zieke burn weer.
Je bent op dreef.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 09:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heeft er iemand chagrijntjes gegeten bij de koffie?
Dat is gewoon mijn standaard reactie op sprint onzin.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 08:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ah, de Bitterbalvogels.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 09:07 schreef Karzai het volgende:
Ik ben binnen
https://imgur.com/a/wEXzNhI#5UmTWaE
quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 09:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is gewoon mijn standaard reactie op sprint onzin.
Krijg je ervan als je iedere keer verdwijnt, dan snap je dit soort dingen niet.
quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 09:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heeft er iemand chagrijntjes gegeten bij de koffie?
Ja?quote:
Ja nee oke.quote:
Misschien.quote:
Leuker kunnen we het niet makenquote:
quote:
Hallo BMPquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 08:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Boze inktvisquote:
De ziekstequote:Op zaterdag 18 oktober 2025 09:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bohohohoho wat een zieke burn weer.
Hallo mijn allerbeste vriendjequote:
En gelijk weer door met ruzie maken.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 09:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is gewoon mijn standaard reactie op sprint onzin.
Krijg je ervan als je iedere keer verdwijnt, dan snap je dit soort dingen niet.
maar goed dat er een glas tussen jou en die roofvogels zitquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 09:07 schreef Karzai het volgende:
Ik ben binnen
https://imgur.com/a/wEXzNhI#5UmTWaE
wat kost entree voor artis tegenwoordig?quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 09:19 schreef Karzai het volgende:
Koffie en een krezant bij de fantjes
https://imgur.com/a/vkYdYdQ#bccxLrv
30 euro of zo.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 09:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wat kost entree voor artis tegenwoordig?
Ik weet zeker dat jij ook teleurgesteld bent dat 4EB iedere keer verdwijntquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 09:16 schreef dud0r het volgende:
En gelijk weer door met ruzie maken.
Oof
30 euroquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 09:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wat kost entree voor artis tegenwoordig?
Er zijn al aardig wat mensen met jonge kinderen, die hebben een abonnement denk ikquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 09:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zo voor een keer wel leuk denk ik
Denk dat ze wel wat verbodbordjes ophangen bij restaurants voor dit beest.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 09:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Probeert alles op te eten wat zijn pad kruist
Bordje probeert die vast ook op etenquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 09:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Denk dat ze wel wat verbodbordjes ophangen bij restaurants voor dit beest.
Nee hoor. 4ebe en ik hebben een telepathische connectie dus wij hebben dagelijks wubwubwubwub contact.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 09:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat jij ook teleurgesteld bent dat 4EB iedere keer verdwijnt
quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 09:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee hoor. 4ebe en ik hebben een telepathische connectie dus wij hebben dagelijks wubwubwubwub contact.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |