SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Your beauty never ever scared me.
Dan was je weer hele weekend moe en vervelend geweest.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 23:12 schreef Nattekat het volgende:
Sprint boycotten was nog nooit zo makkelijk
quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 23:21 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Iedereen lijkt er al onder te liggen
Het is praktischer om op je bed te gaan liggen hoorquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 23:21 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Onder mijn bed is wat krap.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 23:21 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
de pannekoeken zijn bijna klaarquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 23:25 schreef Ama het volgende:
Hopelijk laat @:ettovanbelgie Gizmo met rust.
Ik heet ook Gizmo.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 23:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
de pannekoeken zijn bijna klaar
Klein en harig en niet voeren na zonsondergang?quote:
Zoietsquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 23:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Klein en harig en niet voeren na zonsondergang?
Als je t leuk heb gehad ben je al een winnaar iig speel je gelijkquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 23:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]![]()
![]()
Ben een spelletje aan het spelen, waar ik nog niet goed in ben
Een of ander competitiemanager spel. Ik speel alleen maar 0-0![]()
Eerst even kijken of er minimonstertjes aanwezig zijnquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 23:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is praktischer om op je bed te gaan liggen hoor
Ik speel met ajax, dus het liefste verlies ik met 5-0quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 23:31 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Eerst even kijken of er minimonstertjes aanwezig zijn
Ik was vanmiddag heel verstandig voorbij de chocola gelopenquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 23:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij de AH zijn ze weer chocolade aan het opruimen (niet mijn foto helaas)
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |