SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Your beauty never ever scared me.
Dan was je weer hele weekend moe en vervelend geweest.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 23:12 schreef Nattekat het volgende:
Sprint boycotten was nog nooit zo makkelijk
quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 23:21 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Iedereen lijkt er al onder te liggen
Het is praktischer om op je bed te gaan liggen hoorquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 23:21 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Onder mijn bed is wat krap.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 23:21 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
de pannekoeken zijn bijna klaarquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 23:25 schreef Ama het volgende:
Hopelijk laat @:ettovanbelgie Gizmo met rust.
Ik heet ook Gizmo.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 23:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
de pannekoeken zijn bijna klaar
Klein en harig en niet voeren na zonsondergang?quote:
Zoietsquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 23:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Klein en harig en niet voeren na zonsondergang?
Als je t leuk heb gehad ben je al een winnaar iig speel je gelijkquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 23:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]![]()
![]()
Ben een spelletje aan het spelen, waar ik nog niet goed in ben
Een of ander competitiemanager spel. Ik speel alleen maar 0-0![]()
Eerst even kijken of er minimonstertjes aanwezig zijnquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 23:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is praktischer om op je bed te gaan liggen hoor
Ik speel met ajax, dus het liefste verlies ik met 5-0quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 23:31 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Eerst even kijken of er minimonstertjes aanwezig zijn
Ik was vanmiddag heel verstandig voorbij de chocola gelopenquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 23:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij de AH zijn ze weer chocolade aan het opruimen (niet mijn foto helaas)
[ afbeelding ]
Jawelquote:
Nog geen wateroverlast in je huis?quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 02:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Jawel![]()
Sinds gister avond non stop regen en vannacht hadden we echt gigantische onweer waarvan de ramen leken te trillen
Nee zo erg is het niet plus ik zit op een heuvel. En mijn huisje is op een kleine verhoging gebouwdquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 02:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nog geen wateroverlast in je huis?
quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 02:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Jawel![]()
Sinds gister avond non stop regen en vannacht hadden we echt gigantische onweer waarvan de ramen leken te trillen
Erg vervelend ditquote:
Denk het wel, maar ja. Opstaan heb ik ook geen zin inquote:
misschien val je nog in slaapquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 04:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Denk het wel, maar ja. Opstaan heb ik ook geen zin in
Ik heb er weinig vertrouwen meer inquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |