nou nee. een mugshot is al een foto.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 12:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik denk dat het woordje foto er nog bij hoort
zijn hele paspoort is een mugshot?quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 12:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nou nee. een mugshot is al een foto.
ik was er van uit gegaan dat mensen dit wel zouden begrijpenquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 12:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik denk dat het woordje foto er nog bij hoort
aannamesquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 12:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik was er van uit gegaan dat mensen dit wel zouden begrijpen
quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 12:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja mijne ook ongeveer. Heb die pasfoto destijds een beetje uit nood bij een turkse fotowinkel laten maken. Die kon het niet met bril op.
ik had ook kunnen googelen maar uit context weet ik nu wat er bedoeld word.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 12:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, je dikke vette spekmoeder op een bakscooter. Vervelend meisje.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 12:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
zijn hele paspoort is een mugshot?
of de paspoortfoto is een mugshot?
je kan er niet tegen dat ik gelijk had he....quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 12:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, je dikke vette spekmoeder op een bakscooter. Vervelend meisje.
Ik begreep het hoorquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 12:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat jij wil johquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 12:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
je kan er niet tegen dat ik gelijk had he....
Jij en fles horen bij de slimmere mensenquote:
Ik wel iigquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 12:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
slim overkomen is een keuzequote:Op zaterdag 18 oktober 2025 13:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Jij en fles horen bij de slimmere mensen
ik houd er van dat mensen me onderschatten. Scheelt een hoop ergernissenquote:
Grapjas.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 12:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je blijft gewoon een jong uiterlijk hebben.
dat denk ik ook ja, mensen hebben toch hogere verwachtingen van je ( die je dan in zn algemeen niet kan nakomenquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 13:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik houd er van dat mensen me onderschatten. Scheelt een hoop ergernissen
quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 13:04 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
dat denk ik ook ja, mensen hebben toch hogere verwachtingen van je ( die je dan in zn algemeen niet kan nakomen)
Nou ja je kan ook slim zijn maar express dom doen. Je kan ook overkomen zoals je jezelf bentquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 13:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, als je slim bent is dom overkomen een keuze
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |