ik had ook kunnen googelen maar uit context weet ik nu wat er bedoeld word.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 12:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik was er van uit gegaan dat mensen dit wel zouden begrijpen
Ja, je dikke vette spekmoeder op een bakscooter. Vervelend meisje.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 12:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
zijn hele paspoort is een mugshot?
of de paspoortfoto is een mugshot?
je kan er niet tegen dat ik gelijk had he....quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 12:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, je dikke vette spekmoeder op een bakscooter. Vervelend meisje.
Ik begreep het hoorquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 12:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat jij wil johquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 12:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
je kan er niet tegen dat ik gelijk had he....
Ik wel iigquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 12:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
slim overkomen is een keuzequote:Op zaterdag 18 oktober 2025 13:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Jij en fles horen bij de slimmere mensen
ik houd er van dat mensen me onderschatten. Scheelt een hoop ergernissenquote:
Grapjas.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 12:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je blijft gewoon een jong uiterlijk hebben.
dat denk ik ook ja, mensen hebben toch hogere verwachtingen van je ( die je dan in zn algemeen niet kan nakomenquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 13:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik houd er van dat mensen me onderschatten. Scheelt een hoop ergernissen
quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 13:04 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
dat denk ik ook ja, mensen hebben toch hogere verwachtingen van je ( die je dan in zn algemeen niet kan nakomen)
Nou ja je kan ook slim zijn maar express dom doen. Je kan ook overkomen zoals je jezelf bentquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 13:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, als je slim bent is dom overkomen een keuze
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |