Ik zit het ook weer uit te stellen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 12:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Moest ik vorig jaar ook laten doen en ik vond dat echt kut.
tien jaar terug was ik ook al oud.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 12:34 schreef CherryLips het volgende:
En dan vergelijken met de vorige set van tien jaar terug en dan stilletjes huilen om m'n jeugd.
Ik heb ook echt een lelijk hoofd als ik serieus kijk.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 12:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zit het ook weer uit te stellen.
Ik heb altijd een lelijk hoofdquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 12:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb ook echt een lelijk hoofd als ik serieus kijk.
Ik heb twintig jaar dezelfde foto op m'n ov en ov-chip gehad. Zo goed kijken ze ernaar.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 12:38 schreef Ama het volgende:
Gelukkig hoeft op een ov-kaart niet een officiële pasfoto.
Ik kijk altijd als een deer in headlightsquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 12:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb altijd een lelijk hoofd
Ja haha daar doen ze nooit moeilijk over.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 12:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb twintig jaar dezelfde foto op m'n ov en ov-chip gehad. Zo goed kijken ze ernaar.
geloof r niks vanquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 12:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik kijk altijd als een deer in headlights
Mijn pasfoto zou al leuker zijn als ik mijn haar gewoon mag dragen zoals ik wil enz.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 12:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb altijd een lelijk hoofd
Heb vorig jaar maar een nieuwe erop laten zetten. Kon écht niet meerquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 12:40 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja haha daar doen ze nooit moeilijk over.
The Perfect Neighbor is trouwens wel een aanrader, heb een traantje gelaten tijdens het kijken.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 12:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb vorig jaar maar een nieuwe erop laten zetten. Kon écht niet meer
mijn paspoort is een politie mugshotquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 12:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zal je volgende keer m'n paspoort eens laten zien
quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 12:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mijn paspoort is een politie mugshot
Je blijft gewoon een jong uiterlijk hebben.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 12:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb twintig jaar dezelfde foto op m'n ov en ov-chip gehad. Zo goed kijken ze ernaar.
ik denk dat het woordje foto er nog bij hoortquote:
Ja mijne ook ongeveer. Heb die pasfoto destijds een beetje uit nood bij een turkse fotowinkel laten maken. Die kon het niet met bril op.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 12:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mijn paspoort is een politie mugshot
nou nee. een mugshot is al een foto.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 12:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik denk dat het woordje foto er nog bij hoort
zijn hele paspoort is een mugshot?quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 12:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nou nee. een mugshot is al een foto.
ik was er van uit gegaan dat mensen dit wel zouden begrijpenquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 12:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik denk dat het woordje foto er nog bij hoort
aannamesquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 12:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik was er van uit gegaan dat mensen dit wel zouden begrijpen
quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 12:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja mijne ook ongeveer. Heb die pasfoto destijds een beetje uit nood bij een turkse fotowinkel laten maken. Die kon het niet met bril op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |