is een kwestie van gewenning.quote:
nee, dan blijf je bezig toch?quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 11:11 schreef bitterbal het volgende:
Als jullie kaal worden zouden jullie dan een haartransplantatie doen?
lijkt mij dat het niet permanent is? en zolang je andere haar ook nog uitvalt zal je nieuwe behandelingen nodig hebben om het niet lelijk te laten worden?quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 11:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
moet je dat elke keer herhalen?
Nee. Dan gaat de tondeuse er overheen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 11:11 schreef bitterbal het volgende:
Als jullie kaal worden zouden jullie dan een haartransplantatie doen?
Das koudquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 11:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee. Dan gaat de tondeuse er overheen.
Denk dat het wel meevalt hoe koud een tondeuse is.quote:
en snacken dan?quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 11:45 schreef Ama het volgende:
Zo ik ga helemaal niks meer doen vandaag behalve serie kijken en groentesoep maken.
ja ik heb verder ook weinig plannen maar tis nog vroeg en best lekker weerrquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 11:45 schreef Ama het volgende:
Zo ik ga helemaal niks meer doen vandaag behalve serie kijken en groentesoep maken.
nee, helaas ook niet..quote:
Ik denk volgende week mailtje dat het is verzonden? Post je een foto van het eindresultaat?quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 12:02 schreef mschol het volgende:
[..]
nee, helaas ook niet..
en ik zit nog steeds met een kasteel in mn winkelmandje bij lego
wel bij bricklink 300+ lego stukjes gekocht om wat dingen uit te proberen met de basisplaten
dunno, misschien..quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 12:03 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik denk volgende week mailtje dat het is verzonden? Post je een foto van het eindresultaat?
iets met meerdere minuten en seconden in meerdere uren waardoor het nu 12 uur is geweestquote:
voordat ik naar thailand ging had ik ze ook laten maken, 16 euroquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 12:11 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet pasfoto's laten maken. Wil niet.
Ik ben geweest.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 12:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
voordat ik naar thailand ging had ik ze ook laten maken, 16 euro
Oeh,, dat zal morgen spierpijn worden dan.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 12:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ohh , ik ookzijn we weer dubbel geweest
Moest ik vorig jaar ook laten doen en ik vond dat echt kut.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 12:11 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet pasfoto's laten maken. Wil niet.
Ik ben er nog niet over uit. Ben deze week nu 4 keer geweestquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 12:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oeh,, dat zal morgen spierpijn worden dan.
Morgen ga ik niet.
Dagje rust is ook belangrijk.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 12:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet over uit. Ben deze week nu 4 keer geweest
@mschol vindt dit antwoord iets te bijdehandquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 12:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
iets met meerdere minuten en seconden in meerdere uren waardoor het nu 12 uur is geweest
/care not foundquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 12:16 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
@:mschol vindt dit antwoord iets te bijdehand
Ervaring leert als ik vanmiddag ook niks hoor dat ze wel even weg blijft.quote:
Nou ja van mij hoeven die honden niet dood maar ik gun ze wel een baasje die met de twee grote honden om kan gaan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Karzai op 18-10-2025 12:40:52 ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |