is een kwestie van gewenning.quote:
nee, dan blijf je bezig toch?quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 11:11 schreef bitterbal het volgende:
Als jullie kaal worden zouden jullie dan een haartransplantatie doen?
lijkt mij dat het niet permanent is? en zolang je andere haar ook nog uitvalt zal je nieuwe behandelingen nodig hebben om het niet lelijk te laten worden?quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 11:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
moet je dat elke keer herhalen?
Nee. Dan gaat de tondeuse er overheen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 11:11 schreef bitterbal het volgende:
Als jullie kaal worden zouden jullie dan een haartransplantatie doen?
Das koudquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 11:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee. Dan gaat de tondeuse er overheen.
Denk dat het wel meevalt hoe koud een tondeuse is.quote:
en snacken dan?quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 11:45 schreef Ama het volgende:
Zo ik ga helemaal niks meer doen vandaag behalve serie kijken en groentesoep maken.
ja ik heb verder ook weinig plannen maar tis nog vroeg en best lekker weerrquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 11:45 schreef Ama het volgende:
Zo ik ga helemaal niks meer doen vandaag behalve serie kijken en groentesoep maken.
nee, helaas ook niet..quote:
Ik denk volgende week mailtje dat het is verzonden? Post je een foto van het eindresultaat?quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 12:02 schreef mschol het volgende:
[..]
nee, helaas ook niet..
en ik zit nog steeds met een kasteel in mn winkelmandje bij lego
wel bij bricklink 300+ lego stukjes gekocht om wat dingen uit te proberen met de basisplaten
dunno, misschien..quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 12:03 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik denk volgende week mailtje dat het is verzonden? Post je een foto van het eindresultaat?
iets met meerdere minuten en seconden in meerdere uren waardoor het nu 12 uur is geweestquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |